Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet rinnat ovat kauniimmat, helpommat ja miellyttävämmät kuin isot rinnat.

Vierailija
29.07.2017 |

A, b,c , D kupit parhaita.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen lollottimien väliin on kivempi nussutella.

Vierailija
2/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Löysät luttanat. Pienet tissit kun alkaa roikkumaan niin on ne surkean rukkasen näköisiä. Miltä tuntuu puristella nahkoja vastakkain? Laihaläskeillä on kamalimmat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Entäs keskikokoiset? 

Vierailija
4/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista ei voi kiistellä.

Vierailija
5/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on paremmat

T. 3miestä

Vierailija
6/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis niin epistä, koskaan ei missään kirjoiteta, että "keskikokoiset rinnat sitä ja tätä". Aina vaan pienet ja isot!

Vierailija
7/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet paremmat.

Vierailija
8/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta, isot rinnat on vastenmieliset. Vaimollani on kauniit ja sopusuhtaiset rinnat. On imettänyt kolme lasta ja edelleen rinnat on ihanat ja pyöreät. Viisikymppinen jumalatar ja rinnat kuin kaksikymppisellä.

Vierailija
9/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet!

Vierailija
10/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet. Vaimollani on sellaiset.

Vierailija
11/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat. C paras koko ehdottomasti. Kaikki E eteenpäin oksettavia. Tekee naisen lihavan näköiseksi vaikka olisikin hoikka.

Vierailija
12/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Mulla on G/H-kupin rinnat ja tiellähän ne vaan on. Kun on paljon kokoa, ne alkaa roikkua ja ilman rintsikoita on epämukava olla. Ei edes näytä nätiltä ilman rintsikoita. Ja niiden rintsikoiden löytäminen on vaikeaa jos haluaa jotain nättiä ja kohtuuhintaista. Nättejä paitoja ja mekkoja on vaikea löytää kun mikään ei istu. Urheilu on ahdistavaa kun pitää olla sekä rintsikat että urheilurintsikat.

Olin nuorena iloinen kun rinnat alkoi kasvaa muita aiemmin mutta nyt ottaisin vaikka AA-kupit ihan mieluusti.

Vierailija
13/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ottaisin, jos saisin valita. Valitettavasti F-kuppi siunaantunut.

Vierailija
14/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut naisiin en heidän rintoihinsa. On ollut ihan kaikenkokoisia, mutta kaikista olen pitänyt.

Vierailija
15/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Mulla on G/H-kupin rinnat ja tiellähän ne vaan on. Kun on paljon kokoa, ne alkaa roikkua ja ilman rintsikoita on epämukava olla. Ei edes näytä nätiltä ilman rintsikoita. Ja niiden rintsikoiden löytäminen on vaikeaa jos haluaa jotain nättiä ja kohtuuhintaista. Nättejä paitoja ja mekkoja on vaikea löytää kun mikään ei istu. Urheilu on ahdistavaa kun pitää olla sekä rintsikat että urheilurintsikat.

Olin nuorena iloinen kun rinnat alkoi kasvaa muita aiemmin mutta nyt ottaisin vaikka AA-kupit ihan mieluusti.

Itse olen tyytyväinen isoihin rintoihini, haukut laitan yleensä kateuden piikkiin. Mua lähestyy miehet, jotka pitävät rinnoistani. Sellaisia on liiankin paljon!

Vierailija
16/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäistä ja fiksuista miehistä on nainen saa aina parempaa seuraa kuin näistä tissitasolle jääneistä  pojista.Yleensä ne ovat vielä  paremman näköisiäkin.

Vierailija
17/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan isoja rintoja. Ne ovat rumat ja ei voi kovin pieni rasvaprosentti olla jos lollottimet on D ylöspäin, tosin mitenpä se rasvaprosentti pienenisikään kun kaikki liikunta on melkeen mahdotonta sellaisten kanssa.

Itselläni on keskikokoiset ja voisin mieluusti ottaa pienemmätkin.

Naiseuteni ei ole kiinni rintojen koosta niinkuin jotkut täällä jo kerkisivätkin mainostaa että miehiä piisaa jne.... Miehiä piisaa ihan varmasti hyvällä kropalla enemmän, kuin jätti lollottimilla.

Vierailija
18/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tyytyväinen isoihin rintoihini, haukut laitan yleensä kateuden piikkiin. Mua lähestyy miehet, jotka pitävät rinnoistani. Sellaisia on liiankin paljon!

Öö..Miks isoille rinnoille pitäisi olla kateellinen? Itselläni on sellaiset ollut joskus enkä todellakaan kaipaa niitä. Paidan napit eivät kunnolla mennyt kiinni, juostessa oli kipuja sekä ei voinut käyttää tiettyjä vaatteita avonaisen kaula-aukon takia. Kyllä mä uskon, että aika moni, joka on nämä kokenut , niin tietävät kuinka tuskallista se on. Aloittajan kateudesta en tiedä, mutta minä en ainakaan ole missään muodossa kateellinen isoille rinnoille.

Vierailija
19/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin pienirintaisen.

Vierailija
20/47 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö..Miks isoille rinnoille pitäisi olla kateellinen? Itselläni on sellaiset ollut joskus enkä todellakaan kaipaa niitä. Paidan napit eivät kunnolla mennyt kiinni, juostessa oli kipuja sekä ei voinut käyttää tiettyjä vaatteita avonaisen kaula-aukon takia. Kyllä mä uskon, että aika moni, joka on nämä kokenut , niin tietävät kuinka tuskallista se on. Aloittajan kateudesta en tiedä, mutta minä en ainakaan ole missään muodossa kateellinen isoille rinnoille.

Samaa ihmettelen minäkin. Itse kävin leikkauttamassa rintani . Olo on kevyt ja paidat istuu nätisti. Jos olisin kateellinen, niin en olisi mennyt leikkaukseen. Tämä kateuskortti vedettiin nyt kyllä aivan turhaa esiin :)