Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää ihmiset jotkä käyttävät shortseja viileällä säällä

Vierailija
29.07.2017 |

Varmasti kaapistasi löytyvät myös pitkät housut. Shortsit ovat muutenkin varsinkin miehellä tosi ruma vaate. Myös naisella ne ovat tyhmät, jos alla on leggingsit.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähästäpä sinäkin ärsyynnyt.

Vierailija
2/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lämpötilasta lähtien shortsien käyttö on sallittua? Onko tuulen voimakkuudella tai suunnalla merkitystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja availee kesäjutun toivossa.

Vierailija
4/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keväällä Kuopiossa miehen shortseissa lämpötilan ollessa +5°C, hrr.

Vierailija
5/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin mieleni pahoitin.

Vierailija
6/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä eriasia. Talvella puski pääkaupunki seudulla -30-35`c pakkasta ja itse odottelin toppa ja villa vaatetuksessa bussia, kun joku nuori nainen meni pieni takki auki ohi, vyötärö ja nilkat esillä. Suu siinä loksahti auki.

Vierailija
7/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi että +20 on kovin viileä sää. Olen aina ollut tosi lämminverinen ja käytän shortseja/capreja ja sandaaleja jo +16 asteessa, tosin silloin saattaa olla myös ohut pitkähihainen jos on kovin tuulista.

Itseäni sen sijaan jaksaa hämmästyttää tämä nykytrendi käyttää kevytuntuvatakkia kesälläkin, siis vaikka mittari näyttäisi juurikin 20 astetta. Eilenkin täällä (Itä-Helsinki) oli päivällä +22 ja _todella_ painostavan hiostava ilma, ja eikös silti vastaan tullut muutama untuvatakki. Mutta eihän se ole multa pois, kukin tyylillään untuvissa tai shortseissa.

Vierailija
8/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhyy

Vierailija
9/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki voi pukeutuu niinku ite haluu, mitä se sua haittaa jos toisilla on kylmä tai kuuma?

Vierailija
10/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei yksinkertaisesti tule jaloista kylmä. Eli minulla voi olla huppari tai jopa villapaita ja shortsit. 

Tosi kauniit jalat on mulla, joten en ole ajatellutkaan tästä näkökulmasta, että joku ärsyyntyisi :D

Tämä kuopiolainen mies on varmaan samanlainen. Helpostihan syksymmällä on aamuisin alle kymmenen astetta, mutta päivemmällä lämpenee. Eli kivempi laittaa alun perinkin shortsit jalkaan. 

Vierailija
11/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ärsyttää? Jos aamulla on vähintään +14 astetta, niin todellakin lähden lenkille shortseissa, kun lämpötila ehtii kuitenkin lenkin aikana nousta, ja liikkuessa tulee kuuma. +18 astetta on sitten jo minusta ihan normaali shortsikeli, ja jos aurinko vielä paistaa, niin ihan liian kuumakin on.

Minusta "viileä sää" tarkoittaa alle 10 astetta. Ehkä niissä lämpötiloissa saattaisin itsekin yllättyä jos joku tulisi shortseissa vastaan, mutten tajua miksi sen pitäisi ärsyttää. Sekö sinua ottaa päähän, että itse hytiset tällä säälläkin takki päällä?

Vierailija
12/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sortsit ovat lasten vaate. Ei aikuinen käytä lyhyitä sortseja.

Vierailija
13/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä eriasia. Talvella puski pääkaupunki seudulla -30-35`c pakkasta ja itse odottelin toppa ja villa vaatetuksessa bussia, kun joku nuori nainen meni pieni takki auki ohi, vyötärö ja nilkat esillä. Suu siinä loksahti auki.

Pääkaupunkiseudulla ei ole vuosikymmeniin ollut mainitsemiasi pakkaslukemia. Viime talvena parina päivänä käväisi 20 miinusasteen yläpuolella. Joten ihan omat jutut sulla on. 

Mutta pointti tietysti selvä. Nuorten muoti ei katso lämpötilaa. Kyllä ne paljaat nilkat kauhistuttavat jo pienelläkin pakkasella. Lieneekö terveellistäkään?

Vierailija
14/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö myös, jos joku käyttää helteellä longseja?

Vierailija
15/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuli joskus maaliskuun alun räntäsateessa kylänraitilla vastaa mies sortseissa ja kumppareissa.

Vierailija
16/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi että +20 on kovin viileä sää. Olen aina ollut tosi lämminverinen ja käytän shortseja/capreja ja sandaaleja jo +16 asteessa, tosin silloin saattaa olla myös ohut pitkähihainen jos on kovin tuulista.

Itseäni sen sijaan jaksaa hämmästyttää tämä nykytrendi käyttää kevytuntuvatakkia kesälläkin, siis vaikka mittari näyttäisi juurikin 20 astetta. Eilenkin täällä (Itä-Helsinki) oli päivällä +22 ja _todella_ painostavan hiostava ilma, ja eikös silti vastaan tullut muutama untuvatakki. Mutta eihän se ole multa pois, kukin tyylillään untuvissa tai shortseissa.

Lämmin takki eristää eli pitää käyttäjänsä viileänä (kun pukee takin kun ei ollut vielä kuumissaan), kuuma ulkoilma ei pääse iholle; olen joskus kokeillut, toisinaan toimii, mutta ei aina.

Vierailija
17/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kesäleevi. Ei onnannu tällä kertaa. Kokeile imetyskohua seuraavaksi.

Vierailija
18/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla ei ole vuosikymmeniin ollut mainitsemiasi pakkaslukemia. Viime talvena parina päivänä käväisi 20 miinusasteen yläpuolella. Joten ihan omat jutut sulla on. 

Mutta pointti tietysti selvä. Nuorten muoti ei katso lämpötilaa. Kyllä ne paljaat nilkat kauhistuttavat jo pienelläkin pakkasella. Lieneekö terveellistäkään?

Onhan. Tästä tapauksesta on joku seittemisen vuotta, ellei 10.. muistan kun bussitkin oli sisältä niin kylmiä ja osa vuoroista jäi ajamatta, kun ne ei vaan startannu.

Tarkkaa päiväkirjamerkintää mulla ei ole tarjota, muistan vaan missä asuin sillon ja missä töissä. Tämä näky oli sellon pihalla kun tein bussin vaihtoa.

Vierailija
19/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokainen päätä itse miten pukeutuu ja siten myös kärsii itse kylmyytensä jos edes palelee. Yks kaverini on oikea vilukissa, vaikka on +20 mittarissa niin villatanki päällä, no se on ihan okei mutta kun sitten alkaa valittaa mulle ettenkö palele pelkässä t-paidassa. No en todellakaan ja jos palelisin osaisin kyllä laittaa lisää vaatetta päälle.

Vierailija
20/21 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meheni pitäää kesäkuusta- elokuuhun aina shortseja.