Saat tästä *ole hyvä* Fazerin sinisen suklaalevyn. Kuinka monta päivää kestäisi syödessä?
Kommentit (62)
Säästäisin illaksi, jolloin vetäisin sen kerralla lempisarjaani tuijottaen = ainoa oikea tapa.😋
Vierailija kirjoitti:
Niin monta viikkoa, kun siinä levyssä on rivejä (en muista määrää)
itsellä tapana syödä rivi per päivä. Olikohan 10 riviä?
kaks viikkoa-kk. Fazerin sininen on nyt vaan tylsintä suklaata ikinä! Jos annettaisiin minttusukaata tai Geisha/Tobleroni niin sitten muutamasta päivästä viikkoon.
Montako palaa siinä on? Olisiko jotain 28?
Mulla menisi suurinpiirtein yhtä monta viikkoa kuin siinä on paloja. Tykkään suklaasta mutta en ikinä muista syödä sitä... Ainoastaan lauantaisin kun otan työpäivän jälkeen päikkärit niin otan pari palaa suklaata heti heräämisen jälkeen. Mies väittää että olen kiukkuinen heti herätessäni ja ollaan sovittu että mies ei edes katso päin ennen kuin olen syönyt nuo kaksi palaa. :D
Ja olen siis joka toinen lauantai töissä.
Kuukausi tai vuosi. Ei maistu. Nytkin näkyy olevan kaapissa levyt Fazeria ja Marabouta, eikä kuumota yhtään.
Mutta salmiakki on toinen juttu :-P
Yleensä menee korkeintaan rivi päivässä kahvin kanssa, joten mitäs tuossa nyt on. Toista viikkoa kestänee kuitenkin.
Ahmimiskohtauksen iskiessä se menisi nanosekunnissa, vaikka en edes erityisemmin pidä Fazerin Sinisestä. Mutta jos kohtausta ei jostain syystä tulisikaan, levy saattaisi vanheta kaapissa monta kuukautta.
Kiitos!
Todenäköisesti söisin koko levyn noin 45 minuutissa. Ja sen jälkeen olisi todella etova olo.
Viimeksi söin koko levyn 3 vuotta sitten.
En välitä suklaasta, antaisin sen miehelle. Sillä menis ehkä tunti.
Kiitos vaan, mutta en voi ottaa sitä vastaan. Kun kuitenkin söisin sen. :)
Annan lapsille syötäväksi, syövät sen tunnissa. Itse en välitä pistää elimistöön ylimääräistä sokeria ja rasvaa, etenkin kun en tuosta suklaasta niin pidä.
mulla on pöydällä 6kpl lidlin vihreitä pähkinäsuklaalevyjä. Ostin joskus toukokuussa, yks menny per kuukausi.
Että kai jos paina 200g, niin se sininen menee 2kk.. tai oikeammin ehkä vasta 6kk päästä aloittaisin syömisen että jos joskus vappupäivänä 2018
Ei menisi kuin ehkä tunti, sillä koko perhe saisi siitä ottaa. Itse jos söisin,niin voisi mennä kauankin. Söisin pari riviä ja laittaisin lopun kaappiin ja unohtaisin sen sinne. Sitten löytäisin sen joskus ja ottaisin pari palaa, loppu perheelle
En tiedä,todennäköisesti söisin 0-4 palaa päivässä. Mulla on ollut 100 g suklaalevy kaapissa nyt kuukauden, olen syönyt siitä noin puolet.
1-2 päivää. Voi myös joskus harvoin olla että koitan välttää herkkuja ja syön vaan rivin tai pari palaa kerrallaan alakaapista. Sitten voi kestää muutamia päiviä tai jopa unohtua jonain päivinä.