Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy 29-vuotiaalta mieheltä, joka ei pidä lapsista

Vierailija
28.07.2017 |

"Lapsivihaaja" on hetken linjoilla vastailemassa mammojen kysymyksiin.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua mahdollisesti koskaan:D Tosi "lapsivihaaja" :D Itse oon kolmekymppinen nainen ja päätin jo 20-v etten halua lapsia. Inhoan itkua ja varsinkin huutoa kaupassa, mua inhottaa vaipat ja kavereiden ah niin ihanaa perhe-elämää kuvat. En halua ottaa vastuuta toisesta ihmisestä, haluan mennä nii kuin itse tykkään, gosin näin parisuhteessa suostun kompromisseihin. Pistä paremmaksi!:D

Vierailija
22/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet/olisit sinkku, ja tapailisit naista jonka kokisit tyttökaveri- tai mahdollisesti vaimomateriaaliksi, missä vaiheessa tekisit selväksi, ettet halua lapsia?

Olen suunnilleen samanikäinen, en halua lapsia ja sinkku. Aina yhtä hankalaa, kun ei oikein tiedä, missä kohtaa tuon voisi ilmoittaa, jos keskustelu ei missään vaiheessa mene lähellekään aihetta. Ei kuitenkaan kauhean paljoa viitsisi tuhlata omaa tai lapsia haluavien miesten aikaa umpikujaan johtavaan tapailuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halua mahdollisesti koskaan:D Tosi "lapsivihaaja" :D Itse oon kolmekymppinen nainen ja päätin jo 20-v etten halua lapsia. Inhoan itkua ja varsinkin huutoa kaupassa, mua inhottaa vaipat ja kavereiden ah niin ihanaa perhe-elämää kuvat. En halua ottaa vastuuta toisesta ihmisestä, haluan mennä nii kuin itse tykkään, gosin näin parisuhteessa suostun kompromisseihin. Pistä paremmaksi!:D

Ajattelen han samoin. En vain tiedä, mitä ajattelen asiasta 30 vuoden kuluttua. Ikä usein pehmentää ihmistä. Jotkin tosin alkavat inhota lapsia vielä enemmän. Tuota on mahdoton ennustaa.

Vierailija
24/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet/olisit sinkku, ja tapailisit naista jonka kokisit tyttökaveri- tai mahdollisesti vaimomateriaaliksi, missä vaiheessa tekisit selväksi, ettet halua lapsia?

Olen suunnilleen samanikäinen, en halua lapsia ja sinkku. Aina yhtä hankalaa, kun ei oikein tiedä, missä kohtaa tuon voisi ilmoittaa, jos keskustelu ei missään vaiheessa mene lähellekään aihetta. Ei kuitenkaan kauhean paljoa viitsisi tuhlata omaa tai lapsia haluavien miesten aikaa umpikujaan johtavaan tapailuun.

Siinä vaiheessa, kun tulevaisuuden toiveet ja odotukset tulevat puheeksi. En millään tavalla salaile sitä, etten pidä lapsista, mutta jokainen kohtaaminen on omanlaisensa juttu. Läheskään kaikkien kohdalla tämä ei ole mitenkään oleellista. En deittaile ensisijaisesti löytääkseni loppuelämän kumppania.

Vierailija
25/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko itse olla lapsi?

Pelkäätkö lapsia?

Vierailija
26/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko itse olla lapsi?

Pelkäätkö lapsia?

Jep.

En pelkää mutta vierastan kyllä. En halua olla lasten kanssa tekemisissä, ellei ole pakko. Eivät lapset kuitenkaan minulle mikään uhka ole.

Vierailija
27/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvinnut päättää 20-v, kun olen lapsesta asti tiennyt etten halua jälkikasvua. En suostu tässä aiheessa kompromisseihin parisuhteessa. Menikö paremmaksi? /ei-AP

Vierailija
28/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähisukulaisillasi lapsia, ja vierastatko myös heitä?

Vierailija
29/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin käytät rahaa, kun sinulla ei ole omia lapsia?

Vierailija
30/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lähisukulaisillasi lapsia, ja vierastatko myös heitä?

Ei ole. Joillakin kavereillani on lapsia, mutta tapaan kavereita aina ilman lapsia. Voi siis sanoa, ettei elämääni kuulu ollenkaan lapsia.

Vierailija
31/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin käytät rahaa, kun sinulla ei ole omia lapsia?

Asumiseen, ruokaan, elektroniikkaan ja leluihin, keikkoihin, alkoholiin ja vaatteisiin nyt ainakin.

Vierailija
32/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on parasta siinä, ettei ole lapsia?

Entä onko siitä jotakin haittaa, ettei pidä lapsista?

Vierailija
33/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on parasta siinä, ettei ole lapsia?

Entä onko siitä jotakin haittaa, ettei pidä lapsista?

vaikea tietysti sanoa, kun on aina ollut lapseton, mutta varmaankin vapaus, parempi elintaso, hauskempi ja helpompi arki, enemmän energiaa harrastuksille ja itsenäisyys pitäisi mainita.

Supermarketteihin voisi mennä milloin tahansa, jos lasten väninä ja huutaminen ei vituttaisi.

Vierailija
34/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tapailla naista, jolla on lapsia?

Vierailija
35/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet olevasi jotenkin erityinen?

Vierailija
36/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä, joka sanoo vihaavansa lapsi on päässä joku ongelma. Sehän on kuin vihaisi itseään siinä sivussa. Meistä jokainen on ollut lapsi, me olemme nuoria aikuisia, aikusia, keski-ikäisiä ja sitten aikanaan vanhuksia. Omituista, että joku elämänvaihe olisi sellainen, että sitä elävät olisivat kategorisesti jotenkin vastenmielisiä.

Ap, lapset on yksilöitä siinä kuin sinun ikäiset ja vanhuksetkin. Ethän sä voi sanoa, että inhoat kaikkia yli 70-vuotiaita tai vaikka 50-vuotiaita. Kuulostaisi tosi omituiselta, suorastaan sairaalta tuommoinen kommentti. Ihan yhtä sairaalta ja omituiselta kuulostaa, että joku sanoo lasten olevan vastenmielisiä.

Yleisellä tasolla lapsethan on siitä kivoja, ettei ne osaa vielä luokitella ihmisiä, vihata ihmisryhmiä ja ovat yleensäkin aika avoimia kaikelle. Eikö nämä ole ap sinusta hyviä asioita ihmisissä?

Vierailija
37/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pitkään sama tilanne. Poika peri isänsä geenit.

t. Äitisi

Vierailija
38/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko tapailla naista, jolla on lapsia?

Omilla ehdoillani voisin periaatteessa tapailla, js nainen on nätti ja mukava, mutta se edellyttäisi, ettei minun tarvitse tavata näitä lapsia.

Vierailija
39/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä, joka sanoo vihaavansa lapsi on päässä joku ongelma. Sehän on kuin vihaisi itseään siinä sivussa. Meistä jokainen on ollut lapsi, me olemme nuoria aikuisia, aikusia, keski-ikäisiä ja sitten aikanaan vanhuksia. Omituista, että joku elämänvaihe olisi sellainen, että sitä elävät olisivat kategorisesti jotenkin vastenmielisiä.

Oliko perheyhtäläisyysmallissa jotakin, mitä et ymmärtänyt?

Vierailija
40/46 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet olevasi jotenkin erityinen?

En kuvittele olevani erityinen ainakaan siksi, etten pidä lapsista. Tunnen tosi monta ihmistä, jotka eivät lapsista välitä.