Kuinka paljon irtokarkkia pystyt syömään kerralla?
Tuli mieleen kuinka paljon muilla ihmisillä menee karkkia yhdessä sessiossa? Ostin tänään pitkästä aikaa irtokarkkeja noin 150 grammaa. Söin puolet ja nyt oksettaa. Teininä saatoin vetää yhden megapussin koulun jälkeen välipalana. Mitä mulle on tapahtunut? Onko muille tapahtunut näin iän myötä?
Kommentit (46)
Ehkä 200-300g, riippuu toki mitä karkkeja ne on, aina tulee ostettua sellaisia mitä ei sit niin teekään mieli. Vaikka harvoin ostan itselle irtokarkkeja. Tänään ostettiin lapsille, ja otin itselle sinne yhdenlaisia joista tykkään, yhteensä karkkeja oli liki 300g ja mieskin otti siitä pari, minä söin ehkä tusinan verran, ja pojat vetäs loput. Ei jääny tällä kertaa mitään syömättä. Vedin tuossa nälkiini sit pätkispussin eli 140g suklaata, ei tehnyt juurikaan tiukkaa.
Kilo menee kevyesti jos paljon erilaisia.
Lähelle 1kg. Helposti illan aikana. Lasketaanko?
En paljoa, tulee helposti huono olo. Ehkä 50-100 grammaa. Olen 24, ja jo lapsena irttarit alkoivat helposti oksettaa.
Kyllä 400 g taitaa olla maksimi, mutta olenkin jo 57-v.
Ennen pystyin syömään kilon. Nyt vähän vähemmän.
Yhdeltä istumalta menee joku 800g-1kg, sen jälkeen on kyllä melko paha olo...
Pikkasen alle kilon. (Matador Mix-purkki menee kerralla heittämällä.)
100g on 400cal ja päivässä maximi 1800 kcal ja sit ollaan katellisii laihoille kun yli 100 syödään
Kilo? Minä ylipainoisea keski-ikäisen naisena aloitin karkkiakon kun söin karkkia mielestäni liian paljon ts. 350 g jaettua kahteen iltaan viikossa. Kysymys, te, jotka syötte kilon kerrallaan, kuinka usein teette sen? Korvaako karkki jonkin aterian, jolloin kalorimäärä ei ole ko. Päivää kohti liian suuri? Minäkin haluaisin syödä karkkia lihomatta:)
1,5 kg mut sitten on paha olo😄 olen hoikka koska mässypäivinä en syö muuta. Epäterveellistähän tuo on mitä suurimmassa määrin ja jossain vaiheessa lopetettava, verensokerin heilahtelut vaarallista.
N 100 gramman jälkeen tulee paha olo, silti jatkan n 150 grammaan asti. Yäk...
10-20 kappaletta, ikä 31. Teininä meni varmaan sellanen normaalikokoinen karkkipussi päivän aikana ehkä kerran viikossa.
Voin vetää jopa 400g, tosin oon vasta 16. Eikähän sekin muutu..