Kuinka paljon irtokarkkia pystyt syömään kerralla?
Tuli mieleen kuinka paljon muilla ihmisillä menee karkkia yhdessä sessiossa? Ostin tänään pitkästä aikaa irtokarkkeja noin 150 grammaa. Söin puolet ja nyt oksettaa. Teininä saatoin vetää yhden megapussin koulun jälkeen välipalana. Mitä mulle on tapahtunut? Onko muille tapahtunut näin iän myötä?
Kommentit (46)
N 100 gramman jälkeen tulee paha olo, silti jatkan n 150 grammaan asti. Yäk...
N. 300 g eli peruspussi,.mutta siinä kestää koko ilta. Eilen ostin elokuvaan jotain ~350 g ja jäi vielä aamuksikin.
Kai sen kilon pystyy vetämään illassa.
M41v 181/85
Mulla on joskus nuorena mennyt kilon pussi päivän mittaan. Ei kyllä tehnyt mieli syödä paljoa muuta...
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
1,5 kg mut sitten on paha olo😄 olen hoikka koska mässypäivinä en syö muuta. Epäterveellistähän tuo on mitä suurimmassa määrin ja jossain vaiheessa lopetettava, verensokerin heilahtelut vaarallista.
Sori, mutta enpä usko. 1,5kg on niin suuri määrä syötäväksi päivässä että et varmasti syö. Se on sitäpaitsi joku 5500 kaloria, joten saat olla loppuviikon syömättä että korvaa tuon.
En ole vielä päässyt testaamaan.
Karkit loppuvat aina kesken.
Mulla menee viikonlopussa n 200g eli 100g päivässä mutta monen tunnin aikana.
n57v
Syön kaiken mitä ostan, oli kyse sitte 150g rai kilo
Puol kiloa saattaa mennä, mutta sitten en teekkään muuta sen jälkeen kun olen sohvalla.
Noin 100g, 120g pussin jälkeen on jo liian ällöttävä olo. Olen 28v.
En tykkää KARKISTA, mutta suklaata ja jäätelöä voin syödä paljonkin. Joskus harvoin ostan tv mixin minipussin tai värikkäitä turkkareita.
Vierailija kirjoitti:
1,5 kg mut sitten on paha olo😄 olen hoikka koska mässypäivinä en syö muuta. Epäterveellistähän tuo on mitä suurimmassa määrin ja jossain vaiheessa lopetettava, verensokerin heilahtelut vaarallista.
Tätä on vaikea uskoa.
Tuohan on puhtaana sokerinakin jo n. 800 g. Elimistö on sairas, jos ei ala hylkiä ihan oksennuksen muodossa tuollaista määrää.
Itse kymmenesosa mainitsemastasi määrästä on ehdoton maksimi. Normaalikokoinen nelikymppinen nainen olen.
Joku 300g. Mulla on ollut kauheita sokeriippuvuuskausia, jolloin olen joka ilta varmaan vetässyt n. 200g karkkia, välillä enemmän. Ei näy painossa. Sen sijaan jos syö yhtään enempi suklaata tai jotain pähkinärusinasekoitusta, tuntuu et ne grammat lisääntyy suoraan painoon.
Noin 200g menee alas ihan kepeästi, mutta tämän maagisen rajan jälkeen alkaa äklöttää ja keho viestittää että nyt riittää se mässäily. Kohtuus kaikessa, herkuttelussakin.
En minä tiedä kuinka paljon pystyn.
Kai sitä ase ohimolla oksentamatta voisi kilokin mennä.
Mutta tarkoitetaanko tässä, kuinka paljon ihan omasta halustaan niitä syö enimmillään?
Sanotaan nyt lempikarkkeja voi mennä 200 g. Lopetan ennen kuin alkaa ällöttää.
En tajua teitä. Siis kilo karkkia, miten...? En saisi alas yökkäilemättä edes puolta tavallisesta karkkipussista kerralla. Puhumattakaan siitä, millainen olo liiasta sokerista tulee! 100g karkkia riittää jo siihen, että sydän hakkaa ja päässä tuntuu pahalta. Jo lapsena inhosin sitä, kun oli karkkipäivä, ja silloin oli tietysti pakko syödä koko karkkipussi kerralla, koska muuten loput olisi saanut syödä vasta viikon päästä. Sitten huimasi ja heikotti eikä koko päivänä pystynyt tekemään juuri muuta kuin lojumaan.
Oon huomannut saman. Teininä puoli kiloa meni yhessä illassa.Nykyään tulee paha olo ja myöhemmin alkaa nukuttamaan, jos syön liikaa. Melkein ku laskuhumala. 50- 100g on varmaan se mihin lopetan, mutta pystyishän sitä enemmänkin syömään, jos vaan jatkais.
Olen 19-vuotias ja voin hitaalla tempolla syödä noin 100g karkkia kerralla ennen kuin alkaa ällöttää. Usein ostan noin 300g ja niiden syömisessä menee ehkä neljä päivää
Vierailija kirjoitti:
En tajua teitä. Siis kilo karkkia, miten...? En saisi alas yökkäilemättä edes puolta tavallisesta karkkipussista kerralla. Puhumattakaan siitä, millainen olo liiasta sokerista tulee! 100g karkkia riittää jo siihen, että sydän hakkaa ja päässä tuntuu pahalta. Jo lapsena inhosin sitä, kun oli karkkipäivä, ja silloin oli tietysti pakko syödä koko karkkipussi kerralla, koska muuten loput olisi saanut syödä vasta viikon päästä. Sitten huimasi ja heikotti eikä koko päivänä pystynyt tekemään juuri muuta kuin lojumaan.
Ootko muuten koskaan mitannu sun verensokeria? Syystä, että mulla on liian alhainen ja samat oireet. Ei sille kyllä mitään voi oikein tehä, ellei oo tod. alhaalla(paitsi syödä fiksummin), mutta hyvähän tuo ois tietää.
Siis mitä nää määrät on? Kilo????????
Alan pikkuhiljaa ymmärtämään, miksi Suomi lihoo...