Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ns. tajuaa arvoni vasta liian myöhään?

Vierailija
28.07.2017 |

Tällä hetkellä perässä roikkuu kolme exää. Ex-aviomies ja lasten isä, avioeron jälkeinen säätö sekä pari kertaa treffattu kirjoittelukaveri. Ensin eivät ole halunneet minua, ja sitten vähän eron jälkeen alkaa se ruikutus.

Ja ketään en ole takaisin huolinut, eli en ole mikään helppo viimeinen vaihtoehto.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice try but no cigar :) !

Olipa kaunis uni mutta ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa !

Vierailija
2/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-5 lapsen Yh-äidin jälleenmyyntiarvo ei voi koskaan olla mikään kovin korkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua höpönassua :D

Vierailija
4/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuosikymmentä sitten oli mainos jossa kerrottiin 'käytettynäkin kova kysyntä' ja katseenvangitsijana oli nuori nainen, mutta se tuomittiin seksistisenä.

Vierailija
5/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jätit ne siat!

Vierailija
6/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuosikymmentä sitten oli mainos jossa kerrottiin 'käytettynäkin kova kysyntä' ja katseenvangitsijana oli nuori nainen, mutta se tuomittiin seksistisenä.

Totuus oli kuitenkin se ei kuitenkaan oikein jaksanut uskoa siihen, se oli kaupallinenmainos.

Ei tulpaton mopo mitään kyytiä anna, vaikka sitä kuinka paljon polkisi.

Vierailija
7/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi jätit ne siat!

Tai sitten ne jätti tämän kyseisen prinsessan, sillä otsikossa oli kysymys/maininta että : miksi miehet tajuaa arvoni vasta liian myöhään ?

Siitä voisi päätellä että ne miehet ovat jättäneet eikä päinvastoin vai mitä arvelet ?

Ja kyllä yleensä joku syy onkin.

Vierailija
8/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kumpikin pidempiaikaisista kumppaneista (toinen lasteni isä) koittaneet päästä takaisin n. puoli vuotta eron jälkeen (ensimmäinen jätti minut, toisen jätin itse), mutta ex on ex ja sellaisena pysyy. Muidenkin miesten kanssa on monesti tuntunut siltä että he joihin mielellään tutustuisi paremmin eivät sitten olekaan pidemmän päälle kiinnostuneita ja he keihin pidän viileämmät välit ovat hinkumassa seuraan. Välillä tämä ilmiö ärsyttää paljonkin.

Vierailija
9/11 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös kumpikin pidempiaikaisista kumppaneista (toinen lasteni isä) koittaneet päästä takaisin n. puoli vuotta eron jälkeen (ensimmäinen jätti minut, toisen jätin itse), mutta ex on ex ja sellaisena pysyy. Muidenkin miesten kanssa on monesti tuntunut siltä että he joihin mielellään tutustuisi paremmin eivät sitten olekaan pidemmän päälle kiinnostuneita ja he keihin pidän viileämmät välit ovat hinkumassa seuraan. Välillä tämä ilmiö ärsyttää paljonkin.

Kuulostat väsyneeltä, mene nukkumaan hyvää yötä Hanna ja lapset.

Vierailija
10/11 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä arvon?

Vierailija
11/11 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuntuu tavoittelemisen arvoiselta kun hän ei ole itsestäänselvyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme