Miten oppisin arvostamaan naisia?
Kommentit (63)
1. Sulje ulinalauta. Pysyvästi
2. Tapaa naisia oikeassa elämässä muutenkin kuin deittailumielessä. Nuoria ja vanhoja
Mene terapiaan. Siitä se lähtee ja samalla oma elämäsi muuttuu paremmaksi ja onnellisemmaksi. Sellainen panostus itseen kannattaa.
Älä pyyhi takapuolta verhoihin. Aloita vaikka siitä.
Hyväksyt sen että naisetkin ovat ihmisiä eikä vain miehiä varten luotuja mielivallan objekteja, sillä pääsee jo pitkälle. Toki kaikilla kaltaisillasi ei siihen aivokapasiteetti riitä eli et ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö teillä tehdään?
Pysy vaan rauhassa miesporukoissa :D
win-win
Opettele ensin arvostamaan itseäsi. Siitä se lähtee. Ei kukaan voi koskaan arvostaa ketään toista enempää kuin itseään.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyt sen että naisetkin ovat ihmisiä eikä vain miehiä varten luotuja mielivallan objekteja, sillä pääsee jo pitkälle. Toki kaikilla kaltaisillasi ei siihen aivokapasiteetti riitä eli et ole yksin.
Tässä hieno esimerkki naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö teillä tehdään?
Itse niin kerran tein kun olin yksin tyttöystävän luona ja hänellä ei ollut vessapaperia. Et viitsinyt pyyhkeitä pilata ja hän oli puhunut verhojen vaihtamisesta muutenkin. Voin kertoa että kovat huudot sain ja suhde loppui siihen.
Terapiaan mars. Lisäksi kuten jo mainittu, tapaa naisia muutenkin kuin deittailumielessä. Kaverina, harrastuksissa jne kuten normaalisti tehdään. Yritä saada päähäsi se tosiasia, että omat traumasi eivät ole kaikkien naisten syytä. Aivan kuten moni nainen voisi tajuta sen, että esim. minä en ole syyllinen ongelmiisi. Ikäviä ihmisiä on ja tulee aina olemaan, sukupuolesta ja iästä ym. riippumatta. Älä ole epätoivoinen kun tapailet romanttisessa mielessä. Älä kelpuuta epävakaita ja itsekkäitä kaheleita. Ne vain ruokkivat katkeruuttasi.
Mene ulos, liiku. Katsele ja haistele luontoa. Opettele hymyilemään. Huomaa kuinka upeita naiset oikeasti ovat. Enkä tarkoita vain ulkoisesti
M44
Suljet silmäsi naisten äänettömällä kieroudelta, epärehellisyydeltä ja jopa kaikki perversiot ylittävät oportunismilta ja kuvittelet kaikkien nämä naisten ominaisuudet päinvastaiseksi, eli Suomeksi sanottuna kusetat itse itseäsi.
Annat jonkun homon panna sinua persieseen.
Vierailija kirjoitti:
Siitäpä sitten oikein helmiyksilö. Täydellinen esimerkki siitä miksi jotkut miehet eivät voi sietää KETÄÄN naista. Just sun kaltaiset. Että kiitti vaan meidän normaalien naisten puolesta.
Arvostan naisia, erityisesti alastomia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Terapiaan mars. Lisäksi kuten jo mainittu, tapaa naisia muutenkin kuin deittailumielessä. Kaverina, harrastuksissa jne kuten normaalisti tehdään. Yritä saada päähäsi se tosiasia, että omat traumasi eivät ole kaikkien naisten syytä. Aivan kuten moni nainen voisi tajuta sen, että esim. minä en ole syyllinen ongelmiisi. Ikäviä ihmisiä on ja tulee aina olemaan, sukupuolesta ja iästä ym. riippumatta. Älä ole epätoivoinen kun tapailet romanttisessa mielessä. Älä kelpuuta epävakaita ja itsekkäitä kaheleita. Ne vain ruokkivat katkeruuttasi.
Mene ulos, liiku. Katsele ja haistele luontoa. Opettele hymyilemään. Huomaa kuinka upeita naiset oikeasti ovat. Enkä tarkoita vain ulkoisesti
M44
Ahaa, Leila niminen mies 44, no eipä kyllä yllättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Ahaa, Leila niminen mies 44, no eipä kyllä yllättänyt.
On ne - ihania seksileluja.
Etsi jokaisesta ihmisestä joka tulee vastaan joku arvostettava piirre. Huomaat että ihmiset on aika samanlaisia, oli sitten miehiä tai naisia.
Vierailija kirjoitti:
H*oria ne on!
Äitis oli, kun sua teki. Pilu viiskymppiä.
Vierailija kirjoitti:
H*oria ne on!
Sä käytät.
Tämä on väärä paikka siihen.