Ihan loppu jo lomailuun, voisi koulut ja pk jo alkaa
Meillä nyt on sellainen tilanne että mä olen aivan loppu jo tähän lomaan. Oma lomani on ollut pätkissä, mutta kaikki lapset on ollut koko kesän lomalla kouluista myös päiväkodista. Mies ollut kotona lasten kanssa. Meillä tämä homma toimii niin, silloin kun mulla on "loma" niin mies lähtee työreissuun ja kaikki kesän tekeminen lasten kanssa jää minun harteille. Lapset eri ikäisiä ja mielenkiinnonkohteetkin luonnollisesti aivan erilaiset. Jos jonain päivänä ei tehdä mitään ja ollaan vaan kotona niin voi sitä tappelun ja vinkumisen määrää. Kyllä lomat on välillä raskaampia kun töissä käyminen. Ihanaahan se on lomailla ja viettää aikaa lasten kanssa, on hyviäkin hetkiä paljon, mutta kyllä mä oon taas niin henkisesti loppu kun duuni alkaa. Sitä odotellessa. Nauttitteko muut lomasta ja siitä että saatte viettää päivät pitkät lasten kanssa keksien tekemistä toisen perään. Ja kaikki maksaa niin hitsin paljon. Lähdet päiväksi esim. Suomenlinnaan niin se on yks 70€, eväät, matkat ja jäätelöt ym. Linnanmäki 300€ jne.