Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä "vika" naisessani on kun seksi kestää nipin napin 10 minuuttia?

Vierailija
28.07.2017 |

En tässä ketään naista hauku, mutta hänellä ei tee mieli, ei kostu, ei vaikka mitä kokeilee. Viimeksi sanoi tuon 10 minuutin jälkeen ettei tunne himoa ketään miestä kohtaan. Järkytyin. D: Onko tällainen ylestäkin naisilla? Pihtauksesta ei kyse, joten missä vika? Yhdessä 10 vuotta, ehkäisynä kortsu. Onko hän frigidi? On hän kyllä elämäni paras suutelija, mutta muu tössää seinään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettaasti naisparka on valinnut itselleen heikkolaatuisen rakastajan. Kun ei sytytä, eikä intohimot leimahda, niin minkäs sille mahtaa. Huonolla rakastajalla ei normaali nainen tee yhtään mitään.

Vierailija
2/4 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänessä mitään vikaa ole, todennäköisemmin on vain aseksuaali. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse äkkiä pois... maailmassa on muitakin huipputason suutelijoita. Älä tee samaa virhettä kuin minä ja jää odottelemaan että nainen muuttuu ja löytää seksuaalisuutensa. Se ei tule tapahtumaan koskaan sinun aikanasi. Terv, saman kokenut mies 37 v.

Vierailija
4/4 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse äkkiä pois... maailmassa on muitakin huipputason suutelijoita. Älä tee samaa virhettä kuin minä ja jää odottelemaan että nainen muuttuu ja löytää seksuaalisuutensa. Se ei tule tapahtumaan koskaan sinun aikanasi. Terv, saman kokenut mies 37 v.

Olen huomannut jo ettei nainen muutu eikä hänen pidäkään. Pari exää jättivät hänet, joten eiköhän sekin kerro jo jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi