Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko ikäni olen ajatellut, etten halua lapsia - sitten mieleni alkoi muuttua ja olen vähän hämmentynyt

Vierailija
28.07.2017 |

Jännää että mitä iän karttuminen teettää mielelle. Olen elänyt aika raikulipoika-elämää 18v - 30v mutta viime aikoina ajatus kumppanista ja lopulta perheesta on ollut mielessäni melko usein ja olen huomannut alkavani nauttia tällaisista ajatuksista. Jännää tää ihmismieli.

m31

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, toisen kierroksen naisia joutuu 30v ottaa :D Tai jännämies kyllästyisi komekymppisenä. Jännämies on aina jännämies. Panosuhteessa olen yhden 43v sekä 52v perheen isukin kanssa. Itse olen sinkku, lapseton 33v. En vaihtais mihinkää. Saan kermat päältä.

Mut aplle, vieraile ja vieraile pienlapsiperheissä. Olen pikkutytöstä asti luullut haluavani perheen. Ystäväni kun aloivat sikiämään komekymppisinä, ja näin aitiopaikalta menon. En halua enää, oikein kammon asiaa!

Ystäväpiirissäkään ei oikein ole lapsia vielä, muutamalla tutulla toki. Pitää ehkä kutsua itsensä kahville. Ja siis mikä tämä jännämies nyt niinkuin tarkalleen on? Eikös kaikki miehet halua seksiä elleivät ole a-seksuaaleja? Kaikki ovat luonteeltaan jännämiehiä, ja kun sitä rumbaa vetää ensin opiskeluaikana ja sitten ulkomailla, niin kyllä se on nyt nähty ja vilpittömästi sanon, ettei kiinnosta enää - hauskaa oli, en kadu, päin vastoin, mutta been there done that, nyt pitää kääntää sivua että elämä pysyy mielekkäänä.

ap

Mitäköhän se tuleva puoliso tuumaa tuosta sinun taustastasi...

On toivottovasti ylpeä; olen mennyt, tehnyt, toteuttanut unelmaani, nauttinut elämästä. Samaa toivon tulevalta puolisoltani jos sellaiseen ikinä törmään. Terveeltä pohjalta on hyvä rakentaa tervettä suhdetta, uskoakseni.

ap

Minä en kyllä vaimoa tekisi naisesta jolla on useita kumppaneita ollut, vieläpä jos on pitkin maailmaa tavaraansa jakanut

Vierailija
42/42 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nyt miettiä vielä. Lapsiperhe-elämä ei tosiaankaan ole mitään herkkua. Siinä ovat omat voimavarat koetuksella. Hanki kunnolla tietoa päätöksesi tueksi.

Pois turha analysointi, liikaa pohtiessa alkaa pelottaa ja voi jäädä asiat sen takia tekemättä. Luota siihen että hyvin menee ja elämä kantaa, silloin niin tulee tapahtumaankin.

Siksihän sitä asiaa pohditaan, että sen voi tarvittaessa jättää tekemättä. Jokaisen täytyy itse miettiä, mikä itselle sopii, ja kantaa vastuu omista päätöksistään. Sitten on turha valittaa, kun maito on maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan