Koko ikäni olen ajatellut, etten halua lapsia - sitten mieleni alkoi muuttua ja olen vähän hämmentynyt
Jännää että mitä iän karttuminen teettää mielelle. Olen elänyt aika raikulipoika-elämää 18v - 30v mutta viime aikoina ajatus kumppanista ja lopulta perheesta on ollut mielessäni melko usein ja olen huomannut alkavani nauttia tällaisista ajatuksista. Jännää tää ihmismieli.
m31
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa nyt miettiä vielä. Lapsiperhe-elämä ei tosiaankaan ole mitään herkkua. Siinä ovat omat voimavarat koetuksella. Hanki kunnolla tietoa päätöksesi tueksi.
Pois turha analysointi, liikaa pohtiessa alkaa pelottaa ja voi jäädä asiat sen takia tekemättä. Luota siihen että hyvin menee ja elämä kantaa, silloin niin tulee tapahtumaankin.
Siksihän sitä asiaa pohditaan, että sen voi tarvittaessa jättää tekemättä. Jokaisen täytyy itse miettiä, mikä itselle sopii, ja kantaa vastuu omista päätöksistään. Sitten on turha valittaa, kun maito on maassa.
Minä en kyllä vaimoa tekisi naisesta jolla on useita kumppaneita ollut, vieläpä jos on pitkin maailmaa tavaraansa jakanut