Satuhäät Suvi & Johannes, miksiköhän ero
Muistan että aivan ihana pari oli. Jakso jäänyt elävästi mieleen. Niin suloisia. Ja Suvi aivan jumalaisen kaunis, malliainesta.
Mutta ovat ilmeisesti hiljattain eronneet...? Jos näin niin miksiköhän?
Kommentit (56)
Ööö no siksi ettei halua tietojaan jakaa sinne? Jatkuvaa puhelinmyyntiyritysten häirintää ja mainoksia jatkossa? Ei muista perua kun ilmaisjakso päättyy? Liikaa vaivaa kirjautua, muistella tunnuslukuja? Vaikeus laittaa maksukortti? Kun esim tältä palstalta voi lukea asiat kuitenkin?
mutta älkää ihmeessä jakako, onhan se toki teiltä itseltänne pois 😘
Mennyt uudelleen naimsiin ja saanut uuden kanssa lapsenkin
Miksi se Suvi ei olisi halunnut sanoa tahdon alkuunkaan?
Tämä Suvi ei edes tahtonut naimisiin! Itki ennen alttarille menoa. Sanoo nyt, että ohjelman nimi pitäisi olla w*-häät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin se tekisi avioliitosta hyvän että ovat suloisia ja toinen on kuin malliainesta.... :D
Onko sitten vähemmän ihmeteltävää jos joku ruma pari eroaa?
oletko sitä mieltä, että edes on kauniita ja rumia ihmisiä?
mä olen tullut siihen tulokseen että on erilaisia ihmisiä-tadaad. toiset ihmiset on jotenkin luontaisesti esteettisesti eli puhtaasti silmillä katsottuna viehättävämpiä eli puoleensavetävämpiä ja sillä tasolla kiinnostavampia kuin toiset ei-niin viehättävät.
monilla on itsetuntoihmisiä kun tavalliset ihmiset kamppailee oletetun rumuuden kanssa, mitä joku on heille vuonna nakki ja kivi sanonut. sitten pohditaan 20 vuotta vauva palstalla että kelpaanko vai olenko ruma?
rumia ihmisiä ei ole.! jokainen ihminen on jollekin ihmiselle viehättävä, komea ihana kaunis. ihan jokainen! joten lakataan puhumasta rumuudesta. siel
Pölläidin lapset
iltalehdessä nyt juttua.haukuttu lihavaksi ja harmitti kun ei kerrottu että sairasti hormoonihäiriötävaan keskitty mallin uraan
Miksi jonkun muun pitäisi se tänne kopsata? Sen kun maksat sen niin pääsee lukemaan. Kuka nyt ilmaseksi sitä tänne jakaa jos itse siitä maksaa??