Kuka vielä maksaa puhelinlaskuja, on kai melkein kaikilla puhelinetu??
Ehkä ei kaupan kassoilla mutta kun opiskelijoillakin on jo työpuhelimet ja nettikin.
Kommentit (34)
Minä ainakin maksan omat puheluni. Joten...
Vierailija kirjoitti:
Itse puhun niin vähän että puhelinetu minulle olisi huono diili, mieluummin otan sen rahana.
Miten voi olla kenellekään huono diili? 240e lisää verotukseen eli käytännössä ilmainen ja parin vuoden välein ilmainen puhelin.
Kukas freelancerille puhelinedun antaisi?
Vierailija kirjoitti:
Itse puhun niin vähän että puhelinetu minulle olisi huono diili, mieluummin otan sen rahana.
Sama täällä, mut sillä saa kätevästi maksettua Torin, 24pesulat yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla kenellekään huono diili? 240e lisää verotukseen eli käytännössä ilmainen ja parin vuoden välein ilmainen puhelin.
Entä jos haluaa käyttää omaa eikä firman puhelinta?
En halua että asiakkaat jatkaa sovittelua kun vaihdan työpaikkaa.
Opettajilla ei oo mitään puhelinetua.
Olen ypph ja ihan ite joudun puhelinlaskuni maksamaan.
Minä ainakin laitan työajan jälkeen firman puhelimen kiinni enkä lue työsähköposteja.
Omaa numeroa/sähköpostia en todellakaan jaa asiakkaille enkä myöskään vastaa jos pomot soittelee työajan ulkopuolella.
siis whaaaat?? Kellä muka on puhelinetu? Väitän että eduttomia ihmisiä on melkoisesti enemmän kun niitä joilla se on, yhtäkkiää en keksi kun yhden tuttavapiiristäni jolla semmoinen (ehkä) on, vai onko sekin sitten työpuhelin jota hän ei edes kotiin mukaansa ota työpaikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan hemmetin huono diili. Puhelut on nykyään niin halpoja, ettei niiden ilmaseksi saamista voi miksikään eduksi kutsua. Minulla olisi mahdollisuus puhelinetuun. En ota. P*skin netti mitä voi olla, eikä toimi ulkomailla ja puhelin on halvin Samsung mitä on saatavilla. Lisäksi tähän liittyy vahvasti myös se, että en voisi sulkea puhelinta lomalla ja illalla, vaan päällähän se olisi oltava -> työpuheluita tulisi myös lomilla. En halua, kun ei kuulu velvollisuuksiini siihen vastata.
Ja vielä... kaikilla on mahdollisuus. No ei ole. Meillä on n. 1600 palkollista firmassa ja vain 20% on oikeutettu puhelinetuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän logiikka tässä on, miksi kahden vuoden välein tarvitsee vaihtaa puhelin?
Puhelinetu, tuo 70 luvun ilmainen viina.
Niin minäkin ajattelin kun tuo puhelin etu on ollut jo 15 vuotta samoin netti työn puolesta. Nyt oli pakko hankkia mammaloman ajaksi omat liittymät...Kallista on,yhteensä noin 50e/kk...joten loistava etuhan tuo on ollut.Nyt vasta tuli ajatelleeksi miten hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin ajattelin kun tuo puhelin etu on ollut jo 15 vuotta samoin netti työn puolesta. Nyt oli pakko hankkia mammaloman ajaksi omat liittymät...Kallista on,yhteensä noin 50e/kk...joten loistava etuhan tuo on ollut.Nyt vasta tuli ajatelleeksi miten hyvä.
Voi jeesus. Minulla on oma ja kaksi lapsen liittymää netteineen. Puhelinlasku on 20-30 euroa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse otit noin kalliit. Halvempia löytyy vaikka kuinka.
Vai huono diili? Mulla iphone7 töistä ja siinä nopea 4g. voi käyttää ulkomaita myöden. Eli mielestäni saan sellaiset 900 e puhelin ja 25 e kk palkan päälle.
miten sitten jos ei puhelin olisi firman puolesta, omaan piikkiinsä täytyisi soitella? Varsinkin duunimatkoilla tulisi aika kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus. Minulla on oma ja kaksi lapsen liittymää netteineen. Puhelinlasku on 20-30 euroa kuukaudessa.
Yhteensäkö? Kukaan ei tuota usko.