Palstahullut
Palstalle on tullut uusia hulluja ja varmaan uusia lukijoitakin. Päivitetään hullut tähän ketjuun.
Ainakin sukunimihullu on uusi tuttavuus.
Kommentit (73)
Eihän täällä selväjärkiset pärjää. T. Aloittelija
Jenni-hullu. Strategia on ensin aloittaa Jenni Vartiaista kehuvalla viestillä, ja sitten vastailla itselleen törkeillä haukkumisilla. Eli tavoite on solvata Jenniä rankemman kerran.
Ateismihullu (uskovaiset mielisairaalaan, evoluutioteoriasta ei saa edes tieteellisesti keskustella)
Vedän ässän hihasta, noi kaikki on sama tyyppi, ja se " osaa " poistella viestejä;)
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti hopeakettuhullu. Irstas kiimainen vanha ukko, nuorten naisten himoitsija.
Ihan itse tulit itsesi luomusta ihailemaan?
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti hopeakettuhullu. Irstas kiimainen vanha ukko, nuorten naisten himoitsija.
Katsos, ämmä itse ilmoittautui.
Turha edes kysyä miksi teet sitä. Et tiedä itsekään.
Miksi esiinnyt miehenä?
Ikäerohullu. Mies ilmeisesti lähti nuoremman matkaan/Löysi eron jälkeen, get over it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos, ämmä itse ilmoittautui.
Turha edes kysyä miksi teet sitä. Et tiedä itsekään.
Miksi esiinnyt miehenä?
Oho, nyt osui ja upposi. Kerro mistä Lappi alkaa, pliis?
T. Nainen ilman aivoja
Ranskan pressan vaimo on vanha/ruma/muumio tms.-hullu
Ja tässä tämän ketjun aikana poistettu isänmaalliset ryhmittymä keskustelu, jännittäviä yhteensattumia!
Mä tunsin tän tyypin joskus, nyt se on meidän kaikkien ilona puolustumassa sananvapautta ( oma totuus ) ja törkeä naisvihan ja yleinen turhautumien purkaminen ( Rkp, kaikki menestyneet taiteilijat, nostalgisointi).
Hääräähän sinä.
Mihinkäs katosi se joka tuli ekana mieleen, sukunimi-hullu
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs katosi se joka tuli ekana mieleen, sukunimi-hullu
Minähän sanoin, ässä hihasta ja moderointia kehiin. Uusin luomuksensa nauraa naisille, ei voi vielä olla meriittilistassa;)
Pipsahullu