Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sähkögrilli?

Vierailija
28.07.2017 |

Onko kellään kokemusta sähkögrilleistä? Meillä on tällä hetkellä puugrilli talon entisen omistajan peruja ja ollaan todettu että se on aivan liian vaikeakäyttöinen että tulisi grillattua, eikä tule käytettyä kovin paljon.

Mies on kaasugrillin kannalla, mutta itse olen mieltänyt sähkögrillin paremmaksi. Miehen mielestä sähkögrillillä ei tee mitään ja on ihan sama kuin uunissa paistaisi. Onko totta, miksi muka sähkögrilli ei voisi toimia ihan yhtä hyvin kuin kaasugrilli?

En haluaisi kaasugrilliä kun siinä tulee sitten se kaasupullorumba enkä tykkää ajatuksesta että kaasupulloja on kellarissa säilössä odottamassa että ne alkaa vuotamaan, tai sitten se kaasu loppuukin kesken grillauksen, kaasupullot on painavia joten pystynkö minä niitä hallitsemaan ym asiat mietityttää.

Eikö siitä palavasta kaasuliekistä sitä paitsi voi tarttua ruokaan jotain päästöjä, mitä sähkövastuksesta säteilevästä lämmöstä ei tule? Kaasugrillit on lisäksi isompia ja kalliimpia kuin sähkögrillit, ja jos sitä käytetään muutaman kerran kesässä niin minusta sähkögrilli olisi ihan riittävä.

Kellään kokemuksia kummastakaan tai jopa molemmista?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kattava vertailu parhaista sähkögrilleistä: https://lomapaikka.fi/vertailussa-parhaat-sahkogrillit/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla