Rosie Huntington-Whiteleyn kasvot...
Kommentit (56)
Mielestäni on kaunis, mutta haukotuttava. Liian täydellinen ulkonäkö on usein tylsää katseltavaa.
On kaunis, mutta oma suosikkini on kuitenkin Adriana Lima. Hänessä on sitä jotain. Ja Penelope Cruzissa myös, vaikka Cruz ei olekaan huippumalli.
On ihan mielettömän kaunis. Jotkut näyttelijät on niin kauniita/komeita, että leffaa katsellessa kiinnittää huomiota vaan siihen eikä itse leffaan, tosi häiritsevää :D
Muuten nätti, mutta ruma nakkiylähuuli.
Komea nainen on kyllä, mutta omaan makuuni ei sovi noin kulmikkaat piirteet.
Kaunis, mutta ei kovin persoonallinen. Puuttuu se jokin. Aika perusmalli, jonka päätehtävänä on olla vain kaunis, ei persoonana mieleenjäävän, erottuva tai mielenkiintoinen.
Tommonen mallikaunis, kliinisen kaunis, ei sellainen "persoonallisella tavalla söpö" vaan kaunis.
Pidän, mutta nenä on vähän jännä.
Kuin yön yli huoneenlämpöön unohtunut lihaperunasoselaatikko.
Ruma ylähuuli, muuten ei valittamista.
Minun mielestäni malliksi jopa rumahko. Tai sellainen piirteiltään vähän omituinen.
Ihan kaunis, ei ruma, mutta aika tavallinen kuitenkin.
Todella kaunis. Itse en henkilökohtaisesti juurikaan viehäty klassisen kauniista ja komeista ihmisistä, mutta tunnistan kyllä kaunottaret ja komistukset.
Mun mielestä täydellisen näköinen.
Rumat pienet silmät on miinus. Mutta muuten oikein nätti.
Hänhän nimenomaan ei ole "täydellisen kaunis", vaan persoonallisen kaunis. Kaunis siis tietenkin, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Moni malli/näyttelijä olisi kuitenkin hänen sijassaan leikkauttanut nenänsä pienemmäksi, joten hienoa, että on säästänyt persoonallisen piirteensä.
Ylähuulessa on hieman liikaa täytettä, mutta se taitaa olla nykyajan vitsaus kaikkien julkkiskaunottarien (ja "-kaunottarien") kohdalla.
Ei muuten sovi ollenkaan yhteen sen Jason Stathamin kanssa.
Kauniina mutta ei täydellisen kauniina.