6 kikkaa - näin muija lähtee baarissa matkaan
Kikat näyttäs olevan yksinkertasuudestaan huolimatta aika oivallisia. Itse aion tänä perjantaina ja lauantaina kokeilla muutamaan kaunottareen
http://mieshoro.simplesite.com/435869204/4995590/posting/n%C3%A4in-hurm…
Kommentit (46)
Hän sanoi että pidä lasiani. Käyn vessassa soittamassa puhelun. Mitähän tämä tarkoittaa.
Pitäisiköhän minun hurmaamisen sijasta nyt huumata hänet? No se oli vitsi visti.
En näköjään saa jatkaa hassua raporttiani.
Jos noilla vinkeillä saa niin onnea! :D
Allekirjoitan noista oikeastaan vain viimeisen kohdan, eli kävele ryhdikkäästi. Minä ainakin tykkään todella paljon, jos minua kehutaan kauniiksi ja jos mies puhuu noin fifty-fifty itsestään-minusta. Vakava mies herättää toisinaan kiinnostuksen voimakkaammin kuin nauravainen, sellainen salamyhkäisyys vetoaa. Hyvä, mieto tuoksu on ihanaa haistaa esim. halatessa miehen niskassa, mutta koska suurin osa suihkii tuoksua kuin kylpyvettä pitkin vartaloa, niin parempi jättää laittamatta.
pulutossu kirjoitti:
Minä ainakin tykkään todella paljon, jos minua kehutaan kauniiksi ---
Yöelämässä "olet kaunis" on suoraan käännettynä "lähdetkö panemaan?". Siksi en käyttäisi vastaavaa repliikkiä enkä todellakaan halua kuulla sitä, paitsi jos toivoisin nimenomaan tapaavani jonkun pikaista panoa etsivän.
Mies siis haki oman eukkonsa baarista sen jälkeen kun oli pessyt pyykit.
Olihan tuo helppoa silloin kun jaksoi vielä baarissa juosta. Kerran olin jättämässä vasta takkia narikkaan, kun ensimmäinen tyty roikkui jo kädessä kiinni. 😄
Baarista saa vain niitä naisia, jotka käyvät baarissa.
Simppeli juttu joka toimii on se että menee sanomaan niille moi. Aina on mulla tärpännyt tuolla.
t. komea varakas mies
Tässä pitää muistaa yksi tärkeä sääntö: älä ole autisti. Ja epäonnistuin siinä jo syntyessä...
No eihän tuossa ollut mitään uutta eikä ihmeellistä. Ihan perus käytöstavat.
Hei vaan, tulin sitä kertomaan että olen tuon blogin kirjoittaja enkä tosiaan ole aloittanut tätä ketjua eikä se kuulu millään tavalla toimintaani. Blogiani on luettu nyt jo yli 160k kertaa ja ehkä se kertoo siitä että neuvot ovat ihan hyviä. Rauhaa vaan ja rakkautta kaikille!
Hei vaan, tulin sitä kertomaan että olen tuon blogin kirjoittaja enkä tosiaan ole aloittanut tätä ketjua eikä se kuulu millään tavalla toimintaani. Blogiani on luettu nyt jo yli 160k kertaa ja ehkä se kertoo siitä että neuvot ovat ihan hyviä. Rauhaa vaan ja rakkautta kaikille!
Miksiköhän aina kuvitellaan että joku mainostaa itseään. Niin no sehän on toisaalta helpoin ajatuskuvio, ja ihminenhän on typerä - ainakin tämän palstan lukijat ovat tolloja useimmiten.
Nämä vinkit todettiin hyviksi viime viikonloppuna. Peräti kolme 20-22 v naista tuli petin kautta kuljetettua.
Tilaan juuri juomaa ja tiiviisti tuijotan 19vuotiasta neitiä edessä, nyt hän katsoi minuun, hymyilin leveästi. Sitten nauroin ääneen. Menin hänen luokseen ja löin kainalon nenään.
-Haista, sanoin.
Jatkoin:
-Mitä sinulle kuuluu mistä olet kotoisin oletpa älykäs mitä aiot tänään tehdä?
Hän katsoo minua tässä vähän pitkään. Palaan raporttiini kohta.