6 kikkaa - näin muija lähtee baarissa matkaan
Kikat näyttäs olevan yksinkertasuudestaan huolimatta aika oivallisia. Itse aion tänä perjantaina ja lauantaina kokeilla muutamaan kaunottareen
http://mieshoro.simplesite.com/435869204/4995590/posting/n%C3%A4in-hurm…
Kommentit (46)
vau, kerro miten kävi, lähtikö kaunottaret kämpille.
Onko tuo jokin blogi (en klikkaa, sen verran räikeää mainostusta) ja ap bloginpitäjä? Tavoitteena mainostus ja julkisuus Vauva Aihe Vapaan kautta/avulla? Lainauksia Sanoman lehtiin?
Naisten iskemisen säännöt ovat ikiaikaisia. Melko urvelo täytyy olla, jos "vinkit" täytyy lukea jonkun blogista.
Me Naisissa joka numerossa nää samat asiat. Nerokasta.. ja ap vielä ko. blogin kirjoittaja itse kehumassa omaa juttuaan :D
Kannatan, siitä tuoksusta vaan lisäisin, että ennemmin haise puhtaalta kuin tuoksuilta.
Luulin eka, että taas jotain tyhmiä juttuja, mutta ihan basic juttuja, kumma miten ne eivät ole kaikille jo itsestään selviä.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan, siitä tuoksusta vaan lisäisin, että ennemmin haise puhtaalta kuin tuoksuilta.
Luulin eka, että taas jotain tyhmiä juttuja, mutta ihan basic juttuja, kumma miten ne eivät ole kaikille jo itsestään selviä.
Ja ne vaatteet puhtaita ja puhtaan hajuista myös! Mikään ei ole ällöttävämpää kuin se, että kylkeen ui joku, joka haisee vanhalle hielle, jota on yritetty peittää hajusteilla.
Mulla on pettämätön kikka jolla saa miehen baarista mukaan; pyydä messiin.
Toimii joka kerta.
T. Nainen
Mä kans ihmettelen et mihin sen naisen pitää sen miehen mielestä lähteä?
Ahaa. No jos tuon tason perusasiat on hukassa, niin on sitten varmaan hyvä että on joku blogi sitä ratakiskoa vääntämässä.
En tiedä missä pintaliitopissispaikoissa tuo aikaansa viettää, mutta aikuinen nainen ei ole vietävissä puhtailla vaatteilla (itsestäänselvyys). Tarvitaan muutakin.
Nämä nyt on ihan minimiperusasioita. Tästä lähdetään. On ollut aina. Jos on tanssipaikka niin aloitetaan hakemalla tanssimaan. Osataan myös tanssia. Ei ole pahitteeksi tarjota myös drinkkiä naiselle. T. N50+
Taas tämä sama linkki tuotu av:lle. Taisi olla toissapäivänäkin. Eli blogiin kaivataan lukijoita.
Ehkä tuo bloggari eii kaipaa vauvan kämäsiä lukijoita kun näyttää luetun 60 000 kertaa sitä blogia. Että vedä sä vaan huomennakin käteen, tai lue ohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama linkki tuotu av:lle. Taisi olla toissapäivänäkin. Eli blogiin kaivataan lukijoita.
Tahdotko kertoa kuinka vähän sulla on elämää ja kuinka paljon sä roikut jollain keskustelukanavalla. Mee sinne baariin iskee niitä muijia.
Myyntipuheet ja lupaukset kuin ostos-tv:stä
Ihan hyviä neuvoja, paitsi että todellakin pitää kehua kauniiksi, tai muuten noi kaikki loput on ihan turhaa.
Mitä vittua oliko se yliajaja joku nhl pelaaja
Nyt on varustauduttu hymyllä puhtailla vaatteilla ja ilolla - katsotaan mitä tapahtuu. Raportoin tänne illalla myöhemmin miten käy.
Olen nyt saapunut baariin Helsingin ytimessä. Rupean toimeen. Seuratkaa raporttiani.
Kannattaa koklata sitten vain niihin kauniisiin :D