Jos nainen ottaa ravintolassa esiin tissin, minä otan slerban!
Tarjoan sitä vieressä olevalle kaverille imettäväksi! Oikeudet ne on meilläkin!
Kommentit (33)
Tulen mielelläni ottamaan slerbasi suuhusi!
M37
Jahka saan tän vauvan eka tähän maailmaan saan pukattua niin taidanpa mieheni kanssa kokeilla seuraavaa:
Imetän vauvaa samalla kun otan ukolta suihin ravintolassa ja mahdollisimman näkyvästi.
Luonnollista toimintaa ja teidän vaan pitää hyväksyä se.
Tosin taitaa lastensuojelu ja virkavalta olla eri mieltä, siitä ravintoloitsijasta puhumattakaan.
Aivan. Tää oli huono vitsi, mutta kun tässä on kumpaakin hommaa pidetty verrannollisina keskenään. Toinen on seksuaalista eli se suihinotto ja toinen on seksuaalisuudesta kaukana eli se vauvan imetys; ovat täysin eri asioita ja eivätkä ole mitenkään verrannollisia keskenään. Muuta yhteistä tekijää ei ole kuin se imeminen ja kyllä suihinotostakin kuuluu lussutusta ja maiskutusta. Ja ehkä lastin jälkeen tulee sekä röyhy että puklu xD
Ne on vaan tissit. Saa mieskin olla terassilla ilman paitaa, miksei saisi naisetkin? Hienoon ravintolaan en edes vauvaa toisi.
laittakaa se harso eteen kun imetätte. Ketään ei ''häiritse''. Sori vaan mutta tissi kun on seksuaalinen myös vaikka se on myös ruokintaväline. Vai hakeeko joku vähän huomiota paljaalla tisulla?
Ihan vapaasti. En tule estämään. Saatan kyllä tuijottaa ja ehkä ottaa kuvan ja postata someen. Niinhän ne tekee nuo imetyksestä riehuvat vastustajapelletkin.
Tuossa tapauksessa hyväksyisin että näytät omat rintasi, slerbaa varten sen naisen pitäisi vilauttaa emätintään.
Näettekö te ihan oikeasti häiriöksi asti äitejä imettämässä niin, että rinnat näkyy? Minä en ole nähnyt KOSKAAN.
Ja imetyksestä ei kuulu mitään lussutusta.
Hoitoon kuuluu apn kaltaiset joka seksualisoi vauvan ruokailua! Pakko kastraatio ettei näe enää seksiä kaikkialla. Joku pedari joka kuolaa vieressä kun lapsi syö jäätelöä varmaan tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Julkisella paikalla imettäminen on vastenmielistä. Jos tämä tapahtuu ravintolassa, pyrin vaihtamaan paikkaa niin, ettei minun tarvitse katsella helluvaa tissiä, pulauttelevaa ja röyhtäilevää kersaa. Ruokahalut siinä menee. Jos olen ehtinyt jo syödä, niin tilaan laskun mitä pikimmin ja poistun samoin tein paikasta. Jos imeväisikäinen penska pitää välttämättä ottaa mukaan ravintolaan, niin lypsäköön mutsi maitoa pulloon ja syöttäköön siitä lasta. Näin on tehty ennenkin. Vapaamielisellä käytökselläkin on rajansa.
Pitäisikö sinun opetella laittamaan ruokaa omassa kodissasi? Äläkä päästä sinne muita ihmisiä silloin kun syöt. Älä ainakaan sellaisia, joilla "tissit".
Ap, näitä asioita voi pitää verrannollisina vain, jos olet pitänyt suussasi sekä äitisi tissiä että isäsi "slerbaa". Jos näin on käynyt, olen hyvin pahoillani. Jos ei olen siltikin pahoillani, koska ilmeisesti olet huomionkipeä höhlä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, näitä asioita voi pitää verrannollisina vain, jos olet pitänyt suussasi sekä äitisi tissiä että isäsi "slerbaa". Jos näin on käynyt, olen hyvin pahoillani. Jos ei olen siltikin pahoillani, koska ilmeisesti olet huomionkipeä höhlä.
Nerokasta! ++++++
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa ihmeessä, te luonnolliset slerbailijat ja pöydän päällä panijat toimintaanne ravintolassa.
Veikkaan että putka kutsuu.
Niin kutsuu, ja niin pitäisi kutsua imettäjääkin.
Joo... ei tarvitse olla ammattipyskologi, niin ymmärtää pohjan asiassa.
Pelkoa omaa avuttomuutta ja riippuvaisuutta kohtaan. Alitajuinen kateus vauvalle, joka "saa".
Varmasti nämä imetyksen vihaajat ovat rakkautta ja läheisyyttä vaille jääneitä ressukoita. Joku tapakouluttaja tietysti voi paheksua muista syistä, mutta että tämä herättää niin voimakkaita tunteita?
Taustalla omat traumat.