Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SUOSTUISIKO MIEHESI VASEKSTOMIAAN JOS

Vierailija
01.04.2006 |

SINÄ PYYDÄT?

Meillä ei ja kaksi lasta on jo sekä 40 lähestyy...mutta mies ei suostu menemään ja mulle ei sovi mitkään hormoni ehkäisyt kuten pillerit, kierrukat jnejne. Eikö olis miehenkin kannettava kortensa kekoon mielestänne?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiasta ollaan varmoja, onko se sit väliä kumpi siihen menee? Meillä menin minä omasta halustani eikä mies olisi vielä saanutkaan sitä kun on nuorempi muutaman vuoden. Äkkiä siitä toipuu nainenkin, mutta tosiaan siihen EI SAA MENNÄ sillä periaatteella, että voihan sen purkaa, koska purkaminen ei ole helppoa ja vaatii hedelmötyshoitoja yms. minun käsityksen mukaan. Ja muutenkin jos ei ole aivan varma, onhan niitä muita konsteja.

Vierailija
2/24 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit sanoa, että lapsesikin voivat kuolla, tai miehesi, tai voi tulla ero, tai tai tai...! Minä en ymmärrä tuota tyyliä. Elämä on aika lyhyt jossitteluun, eläkää nyt. Minulle tehtiin sterilisaatio, koska vaikka mitä tapahtuisi eivät syyt siihen etten enää halua lapsia poistu! Ehdottomasti jos jossittelette, ÄLKÄÄ EDES HARKITKO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi tulossa, ikää mulla 25, miehellä 28. Minun terveys ei kestä enempää raskauksia, hormoniehkäisy ei sovi.

Mies menee steriloitavaksi kunhan vauva on syntynyt.

Vierailija
4/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi leikkuuttamassa privaattipuolella piuhansa pari vuotta sitten äitienpäivälahjaksi. Ikää molemmilla hieman yli kolmekymppiä ja kaksi lasta. Seksielämä on parantunut sekä laadultaan että määrältään. Suosittelen!

Vierailija
5/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmuuden vuoksi,että lapsenteko onnistuu,jos vaihtaa nuorempaan naiseen jossain vaiheessa!

Vierailija
6/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tiedä, jos minä vaikka tästä kuolisin ja mies leskenä löytäisi uuden vaimon, joka tahtoisi lapsen jne. Olen törmännyt (lähinnä virtuaalimaailmassa, kun eihän näistä asioista niin paljoa puhuta kasvotusten) niin moniin, jotka käy hoidoissa, kun joko oma taikka miehen steriloinnin purku ei olekaan toiminut, että meinaan vähän vastustaa koko hommaa... Sinänsä jokaisen oma asia. Mutta meillä saa jäädä piuhat koskematta.

Vierailija
7/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neuvolalääkäri oli kuitenkin sitä mieltä että miehellä on lapsentekovuosia jäljellä niin paljon enemmän kuin mulla ettei edes suostunut ajattelemaan asiaa. Sairaalan lääkärikin ihmetteli tätä, mutta asiat oli jo rullaamassa mun osalta, joten tehtiin sitten mulle..

Vierailija
8/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meidän neuvolalääkäri oli kuitenkin sitä mieltä että miehellä on lapsentekovuosia jäljellä niin paljon enemmän kuin mulla ettei edes suostunut ajattelemaan asiaa. Sairaalan lääkärikin ihmetteli tätä, mutta asiat oli jo rullaamassa mun osalta, joten tehtiin sitten mulle..

Vierailija
9/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä todella ihmeteltiin ensin itse ja sitten sairaalassa..

Vierailija
10/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus ollut asiasta puhetta, ja kun oli jo tuo yksi lapsi, ja 30 tuli kummallakin täyteen,niin menii ja katkaisutti piuhansa. Minulta ei paljon kysytty. Olisihan se toinenkin ollut kiva.

Ja meidän tapauksessa vasektomia oli täysin turha. Seksiä en saa vaikka haluaisinkin. :((

Vierailija
11/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vasta 29-v, 4 lasta kylläkin, mutta ELÄMÄSTÄ EI TIEDÄ! Minä voin kuolla tai voi tulla ero ja mies löytää uuden, joka haluaa lapsia.

Vierailija
12/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi minulta vielä, että miksi minä en mene laittamaan klipsejä omiin piuhoihini?

Joten ap miksi sinä et mene laittamaan omia piuhojasi solmuun?

Vierailija
13/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin miehen hoitavan ehkäisypuolen.

Toiseksi miehen operaation kun pystyy purmakaan niinsanotusti jos lapsia myöhemmin haluaa toisin kuin minun.

Vierailija
14/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu teitä " voihan sen joskus purkaa ihmisiä" ! STERILISAATIO TARKOITTAA, ETTEI ENÄÄ KOSKAAN HALUA LAPSIA.

Vierailija
15/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies kävi leikkuuttamassa privaattipuolella piuhansa pari vuotta sitten äitienpäivälahjaksi. Ikää molemmilla hieman yli kolmekymppiä ja kaksi lasta. Seksielämä on parantunut sekä laadultaan että määrältään. Suosittelen!

Vierailija
16/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei haluta enää, mutta mies pelkää että jos siinä menee erektiokyky. olen kyllä etsinyt tietoa hänelle ettei vaaraa ole, mutta pelko tuntuu kalvavan mieltä.

Meillä lähdetään siitä että ieheltä laitetaan piuhat poikki jos laitetaan, koska se on miehelle huomattavasti helpompi operaatio.

Vierailija
17/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta minä en missään tapauksessa aio mennä sterilisaatioon. Se on selkeästi miehen homma!

Tässä syyt:

-olen ollut raskaana, kantanut ja synnyttänyt lapset

-naisella sterilisaatio on epäluotettavampi kuin miehellä

-naisen sterilisaatio on vaikeampi operaatio kuin miehen

-olen käyttänyt ehkäisynä hormoneja, joskus on miehen vuoro kantaa kortensa kekoon!

Jos jollakulla on tietoa hinnasta yksityisellä, olisin kiitollinen! = )

Vierailija:

Kysyi minulta vielä, että miksi minä en mene laittamaan klipsejä omiin piuhoihini?

Joten ap miksi sinä et mene laittamaan omia piuhojasi solmuun?

Vierailija
18/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapsia ei haluta enää, mutta mies pelkää että jos siinä menee erektiokyky. olen kyllä etsinyt tietoa hänelle ettei vaaraa ole, mutta pelko tuntuu kalvavan mieltä..

Siemenjohdinhan siinä katkaistaan eikä mitään jänteitä tai puhkota reikiä paisuvaiskudokseen.

Vierailija
19/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tilanne, mies yli 40, itse sun ikäinen ja ei muut ehkäisyt sovi. No, ehkä hormonikierukka ois sopinu sittenkin???

Vierailija
20/24 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisaaltaan ymmärrän kyllä yskän koska en itsekkään halua piuhoja poikki.