Onko mahdollista että pelimies viestittelee kokopäivän naisten kanssa?
Vai miten on paikalla koko ajan ? Olemme tapailleet jo 1kk ja ei hän ainakaan mulle viestitä koko aikaa
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Seuraatko SINÄ jonkun paikallaoloa koko päivän? Onko se mielestäsi ihan tervettä?
Mikäs kommentti tämä on. Jäisin itsekin seuraamaan mielenkiinnosta. Sitten antaisin kenkää!
Vierailija kirjoitti:
Seuraatko SINÄ jonkun paikallaoloa koko päivän? Onko se mielestäsi ihan tervettä?
Olen rakastunut
Keksi itsellesi muuta elämää kun tuosta pelimiehestä, viestittelystä ja stalkkauksestasi jankkaamista.
Mä en voi ymmärtää, miksi joku avaa vaikka whatsapp-profiilin pelkästään sen takia, että katselee milloin toinen on paikalla ja milloin ei.
Laita viesti, jos viestityttää, mutta muuten tuollainen vahtaaminen on ihan verrattavissa ikkunan alla kyttäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut
Sinulla on pakkomielle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut
Hullu sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut
Hullu sinä olet.
En ole vaan olen korkeasti koulutettu insinööri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut
Hullu sinä olet.
Ei kai ne ole toisiaan poissulkevia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut
Hullu sinä olet.
Ei se hulluus katso koulutusta tai ammattia.
Et tainnut tietää että tällä pelimiehellä on toinen ja ehkä kolmaskin puhelin. Tämä pelimies etsii sopivia sinisilmäisiä jota voisi puijata. Oli kyse sitten rakkaudesta tai rahasta, mutta mitä useampi remmistä niin suurempi sato.
Keksi jotain parempaa tekemistä ja pysy pois pelimiehistä.
Pelimies pitää vaan yhteyttä auki.
Miten hitossa hän ehtisi duunia tehdä, jos koko ajan olis kirjoittelu moodi päällä?
Vai elääkö pelimies Pyhällä hengellä?
Ap, sinä itse olet antanut rakkaallesi nimityksen Pelimies. Taidat nyt pettää itseäsi pahan kerran. Tiedostat mistä on kyse mutta häärit hänen ympärillä kuin kärpänen hillossa.
Hän viestittelee useille samaan aikaan, paitsi sinulle vain silloin tällöin rakas hätävara. Yksi kaunis sana silloin tällöin ja pysyt talutusnuorassa.
Vierailija kirjoitti:
Hän viestittelee useille samaan aikaan, paitsi sinulle vain silloin tällöin rakas hätävara. Yksi kaunis sana silloin tällöin ja pysyt talutusnuorassa.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä jätä se mies!
Ehkä hän kyttää sinua samalla tavalla, koska näyt koko ajan olevan paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinäkin viettänyt aikaasi tuijotellen paikallaoloa?
Entäpä, jos mies onkin ihan samanlainen vinksahtanut stalkkeri, ja olette molemmat tuijottaneet toisianne *paikalla*
Oi hyvä isä, anna mun kaikki kestää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän kyttää sinua samalla tavalla, koska näyt koko ajan olevan paikalla.
Amen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinäkin viettänyt aikaasi tuijotellen paikallaoloa?
Entäpä, jos mies onkin ihan samanlainen vinksahtanut stalkkeri, ja olette molemmat tuijottaneet toisianne *paikalla*
Oi hyvä isä, anna mun kaikki kestää.
:D