Lihavuus ei aiheuta sairauksia
vaan se ruoka, joka sen lihavuudenkin aiheuttaa.
Kommentit (56)
Ai kuinka huvittava ketju. Kalorinlaskijat kiukkupäissään kommentoi itsepäisesti henkilölle joka ymmärtää lihavuuden ja sairauden olevan sama asia ja syy molempiin on lautasen sisältö. Huvittavaa viihdettä. Kireitä muijia nää näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Ai kuinka huvittava ketju. Kalorinlaskijat kiukkupäissään kommentoi itsepäisesti henkilölle joka ymmärtää lihavuuden ja sairauden olevan sama asia ja syy molempiin on lautasen sisältö. Huvittavaa viihdettä. Kireitä muijia nää näyttää olevan.
Voisitko nyt oikeasti edes yrittää olla vähän vähemmän läpinäkyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6000 kaloria on liikaa, en ehdi syödä niin paljoa. Mittasin huvikseni näitä kalorimääriä kun treenasin maratonille ja piti saada muutama kilo lisää.
Selvä. 4000 sitten. Vaikka kyllähän sen tietää, että sulla ei ole kanttia siihenkään. Pelkkää puhetta.
En edelleenkään ole ap.
Mulla ei ole tarvetta syödä enempää eikä vähempää, kunhan kommentoin. Olen hyvä näin, syön ja voin erinomaisesti.Kokeilepa joskus, tekee hyvää aivotoiminnallekin kunsaa vähän ravintoa sinne verenkiertoon.
Netistä voi hakea hyvän esimerkin, googlaa " 30 päivän ihmiskoe".
Eli kanttia ei ollut. Se ei yllätä, pelkkää puhetta. Syy on kaikille selvä.
Ja se syy on? Sun alemmuudentunne on säälittävää.
Mulla, kultaseni, on kanttia ihan mihin vaan. Sulla on kanttia vaan vänkyttämiseen itsestäänselvyyksistä. Grow up, honey.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joku onnistuu lihottamaan itsensä vaikka pelkästään kaurapuurolla ja höyrytetyillä kasviksilla. Lihavuus aiheuttaa paljon sairauksia, vaikka ei se toki tarkoita, että kaikki ylipainoiset olisivat sairaita.
Jos lihoo kaurapuurolla ja kasviksilla ja sairastuu, niin syyhän on ruokavalio eikä lihavuus.
Tuo oli vaan esimerkki. Jos syö mitä tahansa mukamas ns. terveellisenäkin pidettyä määränsä enempää siihen nähden mitä kuluttaa niin lihoo. Daa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6000 kaloria on liikaa, en ehdi syödä niin paljoa. Mittasin huvikseni näitä kalorimääriä kun treenasin maratonille ja piti saada muutama kilo lisää.
Selvä. 4000 sitten. Vaikka kyllähän sen tietää, että sulla ei ole kanttia siihenkään. Pelkkää puhetta.
En edelleenkään ole ap.
Mulla ei ole tarvetta syödä enempää eikä vähempää, kunhan kommentoin. Olen hyvä näin, syön ja voin erinomaisesti.Kokeilepa joskus, tekee hyvää aivotoiminnallekin kunsaa vähän ravintoa sinne verenkiertoon.
Mulla, kultaseni, on kanttia ihan mihin vaan. Sulla on kanttia vaan vänkyttämiseen itsestäänselvyyksistä. Grow up, honey.
Koska se ei toimisi. Kyllähän sen muuten haluaisi todistaa, vai mitä? Sehän olisi täysin mullistavaa ja kaikki ravintotiede menisi uusiksi. Mutta haaste on edelleen voimassa.
Itse asiassa, jos tuo toimisi, niin siitähän olisi tehty aika monta tieteellistä tutkimusta jo nyt, jos kyseessä on niin itsestäänselvät asiat. Niihin tutkimuksiin voi laittaa linkkejä!
Hyvin on aivopesu toiminut. Kannattaisiko vähän opiskella?
Minä lähden nyt lenkille. Katsotaan sitten, onko tullut linkkejä tutkimuksiin, kun olen tullut takaisin. Minulla on aika huono arpaonni, mutta olen valmis sanomaan, että ei ole tullut.
Because Internet Trolls are Cyber Environment Dependent, tend to be weak and fragile, both physically and/or psychologically, Internet Trolls practice passive aggressive forms of online victimization.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ole ap.
Mulla, kultaseni, on kanttia ihan mihin vaan. Sulla on kanttia vaan vänkyttämiseen itsestäänselvyyksistä. Grow up, honey.Koska se ei toimisi. Kyllähän sen muuten haluaisi todistaa, vai mitä? Sehän olisi täysin mullistavaa ja kaikki ravintotiede menisi uusiksi. Mutta haaste on edelleen voimassa.
Ravintotiede on mennyt uusiksi aikoja sitten. Kannattaa lukea muutakin kuin hannapartasta.
Aloittaja sanoi, että lihavuus ei aiheuta sairauksia. Ei aiheutakaan. Lihavuus siis. Sairaudet aiheutuvat väärästä ravinnosta ja samasta väärästä ravinnosta myös lihoo.
Metabolinen oireyhtymä on meidän hannapartasten keksimä termi. Se muka tulee sitten kun on,lihonut. Bulls. Metabolinen oireyhtymä tulee väärästä ravinnosta, taas samasta kun lihavuus.
Aloittaja on siis oikeassa. Väittelyt energiasta ja muusta on aiheen vierestä, aloittaja on oikeassa. Miksi se ärsyttää palstalaisia?
Miksei voi pysyä asiassa ja keskustella alkuperäisestä väitteestä eikä kaikenmaailman muusta?
Mamx4 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ole ap.
Mulla, kultaseni, on kanttia ihan mihin vaan. Sulla on kanttia vaan vänkyttämiseen itsestäänselvyyksistä. Grow up, honey.Koska se ei toimisi. Kyllähän sen muuten haluaisi todistaa, vai mitä? Sehän olisi täysin mullistavaa ja kaikki ravintotiede menisi uusiksi. Mutta haaste on edelleen voimassa.
Ravintotiede on mennyt uusiksi aikoja sitten. Kannattaa lukea muutakin kuin hannapartasta.
Aloittaja sanoi, että lihavuus ei aiheuta sairauksia. Ei aiheutakaan. Lihavuus siis. Sairaudet aiheutuvat väärästä ravinnosta ja samasta väärästä ravinnosta myös lihoo.
Metabolinen oireyhtymä on meidän hannapartasten keksimä termi. Se muka tulee sitten kun on,lihonut. Bulls. Metabolinen oireyhtymä tulee väärästä ravinnosta, taas samasta kun lihavuus.Aloittaja on siis oikeassa. Väittelyt energiasta ja muusta on aiheen vierestä, aloittaja on oikeassa. Miksi se ärsyttää palstalaisia?
Miksei voi pysyä asiassa ja keskustella alkuperäisestä väitteestä eikä kaikenmaailman muusta?
Keskustelulla on nyt vain tapana rönsyillä, se on netin tapa. Turha siitä on valittaa. Vaikka toisaalta, aivan turhaahahan se rönsyile oli, kun mitään vastausta ei tullut. Ei linkkiä tutkimuksiin ei mitään ja tässä on nyt ollut se 12 tuntia aikaa. Noh, aivan täyttä paskaahan ne jutut alun alkaen olivat, joten ei sillä.
Mutta kivaa, että se ravintotiede on mennyt uusiksi jo ajat sitten. Sinulla olisi nyt tässä kuitenkin sitten näytön paikka, koska sinäkään et näköjään laittanut mitään lähdettä väitteellesi. Jonkin tieteen alan "uusiksi meneminen" on kuitenkin sellainen asia, että siitä ei ilman tutkimuksia selvitä. Joten linkkiä vaan artikkeliin tai suoraan johonkin tutkimukseen. Minkään satunnaisen tyypin satunnaiset jutut jollakin nettilaudalla eivät vielä riitä vakuuttamaan. Mistään "hannapartasista" en tiedä mitään.
Ja mitä tuohon "ärtyneisiin" palstalaisiin tulee, niin ilmeisesti sinä olet, anteeksi, "ap" on tehnyt saman tyylisiä jankkaavia nolla-aloituksia koko eilisen päivän. Sen ärtymisen ihmetteleminen on vähän sama kuin ihmettelisi, miksi ikikselle tai nimihullulle vittuillaan.
Tosin nyt sinulla on mahdollisuus todistaa, että oletkin jotain muuta! Seisot rohkeasti sanojesi takana ja ihan oikeasti alat esittää lähteitäisi. Epäilen kyllä, että selittelyä ja hiljaisuutta seuraa nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap muuten tosin saattaisi vaikuttaa uskottavammalta, jos opettelisi edes kalorin ja kilokalorin eron. Tossa se taas pokkana sanoi, että ei ehdi syödä 600 kilokaloria.
Opettele itse. 6000 kaloria on 6 kilokaloria. Ihan niinkuin 6000 metriä on 6 kilometriä. Noloa yrittää ojentaa toista, kun et itsekään ymmärrä mitä kilo tarkoittaa.
Lihavuus aiheuttaa nivelten kulumista varsinkin jaloissa, myös verenpaineeseen vaikuttaa ylipaino samoin kuin kakkostyypin diabetekseen ja sisäelinten rasvoittumiseen mm. rasvamaksaan. En tiedä yhtään täysin tervettä lihavaa, tarkoitan nyt ihmistä, jolla on ylipainoa parikymmentä kiloa (siis läskinä) tai enemmän.
Tietenkin voi saivarrella, ettei ylipaino aiheuta sairauksia vaan ne ruoat, jotka ovat aiheuttaneet ylipainon, mutta se on saivartelua.
Ap haluatko selittää, miten minä olen voinut laihtua ja nyt ylläpitänyt vuosia alempaa painoani? Olen siis vegaani ja ruokavaliostani vähintään 50 % koostuu hiilareista. Syön toki myös rasvaa (ah niin pahaa margariinia, kasviöljyjä, pähkinöitä) kohtuudella, mutta en ollenkaan rasvahullujen hehkuttamia eläinperäisiä tyydyttyneitä rasvoja. Tiputin 10 kg laskemalla kaloreita:
- energiavaje n. -500 kcal
- hiilarit 50 %, rasvat 25 % ja proteiini 25 %, joskus jopa enemmän hiilareita
- kuntoliikuntaa, mutta ei kovaa treeniä
Nyt olen useamman vuoden ylläpitänyt painoa samalla tekniikalla, mutta toki jättänyt kalorivajeen pois. Olenko luonnonoikku?