Seiska: "HOTTIS-JUHA IMMOSEN UUTISPOMMI: MINUSTA TULEE NAINEN JA OTAN JÄTTIRINNAT!"
Kommentit (28)
No tämäpäs oli todella yllättävä uutinen.
Tuohan on näyttänyt Iines Ankalta jo pitkään, joten ei uutinen.
Hyvä. Myyköhän sitten seksiä? Tekisi mieli kokeilla jotain luxus trannya. =D
Jotenkin surullista, että osalle naiseus = jättirinnat, korkkarit, paljastavat vaatteet ja räikeät meikit. Toiv. hänen kohdalla ei. Olen itse nainen eikä mikään edellä mainituista kiinnosta minua. Nainen olen silti.
Petollista sanoisin. Siinä hottikset ohjelmassa etsi itsellensä homomiestä, mitä tapahtuisi jos olisi suhteessa jonkun homomiehen kanssa ja nyt tosta oliosta tuleekin nainen? Ihmettelin jo ohjelman aikana miksi yrittää olla nainen kun homot tykkää eniten normaaleista miehistä. Ei tuo mikään homo edes ole, sen olisi pitänyt siinä ohjelmassa etsiä heteromiestä
Vierailija kirjoitti:
Petollista sanoisin. Siinä hottikset ohjelmassa etsi itsellensä homomiestä, mitä tapahtuisi jos olisi suhteessa jonkun homomiehen kanssa ja nyt tosta oliosta tuleekin nainen? Ihmettelin jo ohjelman aikana miksi yrittää olla nainen kun homot tykkää eniten normaaleista miehistä. Ei tuo mikään homo edes ole, sen olisi pitänyt siinä ohjelmassa etsiä heteromiestä
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oli liian naisellinen kelvatakseen homoille ja kokeilee nyt onnistaisiko heteromiesten kanssa?
Miehiäkö tämä nyt sitten haluaa? Harvalle heteromiehelle tuollainen leikelty kelpaa, ja homoille vielä huonommin.
Jaa'a... en tiedä kannattaako. Aika raskasrakenteinen naiseksi.
Maksaako veronmaksajat nuo trans-rintaleikkaukset, tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullista, että osalle naiseus = jättirinnat, korkkarit, paljastavat vaatteet ja räikeät meikit. Toiv. hänen kohdalla ei. Olen itse nainen eikä mikään edellä mainituista kiinnosta minua. Nainen olen silti.
Naiseus tarkoittaa jokaiselle naiselle eri asioita. En itsekään ole kiinnostunut mistään yllämainitsemistasi seikoista, mutta antaa ihmisten olla sellaisia kuin haluaa.
Kiinnostaisi kyllä tietää maksetaanko veroilla tällainen muutos. Vaikuttaa siltä, että tässä tapauksessa julkisuudenhakutemppu vaikka on kyse noin isosta muutoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Voisi olettaa. Tietävät, että tulee juttua lehtiin, jos eivät "auta ja hoida" kun toinen uhkailee kenties itsarilla ja on psyykkiset ongelmat, eikä pysty nukkumaan, ei työtä tekemään, eikä sitten yhtään mitään. Joku rikas fetissiukko vois maksella.
Juhahan on ollut pitkään sen yhden naiseksi muuttuneen, en muista nimeä, kaveri. Oisko sen esimerkki tehnyt tehtävänsä...
Ylläri. Entäs se Harjusola, onkohan sama eessä hällä myös
Vierailija kirjoitti:
Jos hinta kasvaa selvästi halutun kuppikoon mukaan niin toivottavasti verovaroilla ei sentään kokonaan jotain jättirintoja kustanneta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt. Olen pohtinyt transnaisten kohdalla, että onko tuo överiksi vetäminen joku henkinen reaktio siihen, ettei ole niitä naisen elämään niin isosti vaikuttavia juttuja kuten kohtu ja kuukautiset. Tai onko se pelkoa siitä, ettei tule tunnistetuksi naisena, ja pitää siksi haalia kaikki "tunnusmerkit"? Toisaalta, harvemmin kohtaa transmiehiä, jotka olisivat ihan yltiömiehekkäitä machoja.
The artist formerly known as Juha näyttää seiskan kuvassa aivan blondilta Martina Aitolehdeltä. Ei muuta kuin tekemään keikkaa duona, idea vapaasti käytettävissä ;D
Hyi saatana! Voisiko sen pääkopan laittaa kuntoon ensin?
No olipa taas otsikko tästäkin revitty.
Suomessa ei voi lähteä sukupuolenkorjausprosessiin hetken mielijohteesta, Juhakin on käynyt pitkän prosessin läpi että on päässyt aloittamaan hoidot.
Isot rinnat haluaa koska on isokokoinen.
Varsinainen uutispommi joo.