Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffailemani mies paljastui sellaiseksi "pyöräteiden suhahtajaksi"

Vierailija
27.07.2017 |

Taas tätä meikäläisen tuuria. En vihaa paljon mitään, mutta näitä puöräteiden suhahtajia oikeasti vihaan. Tiedätte niitä jotka kokovartalotrikoisiin ja kaikkiin mahdollisiin tarvikkeisiin pukeutuneena ajavat verenmaku suussa työmatkansa pyörällä ja kiroilevat hitaammille ja ihmisille jotka tukkivat heidän "kiitämisensä". Voi hitto sentään.

Kommentit (264)

Vierailija
261/264 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuohon 276:n kysymykseen voi enää paatuneimmatkaan autoilijat ja pyöräilijöiden vihaajat antaa sellaista vastausta, että näyttäisivät itse jotenkin järkeviltä.

Sen takia ketju hiljentyi.

Okei. Kyllähän on totta että autoilijat aiheuttavat lähes kaikki kuolemat liikenteessä. Mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa että meidän autoilijoinden mielestä pyöräilijät on niitä vaarallisimpia!!

Vierailija
262/264 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuohon 276:n kysymykseen voi enää paatuneimmatkaan autoilijat ja pyöräilijöiden vihaajat antaa sellaista vastausta, että näyttäisivät itse jotenkin järkeviltä.

Sen takia ketju hiljentyi.

Okei. Kyllähän on totta että autoilijat aiheuttavat lähes kaikki kuolemat liikenteessä. Mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa että meidän autoilijoinden mielestä pyöräilijät on niitä vaarallisimpia!!

Ja pyöräilijöiden mielestä puolestaan autoilijat. Mutta mitäs kun pyöräilyä harrastavakin voi olla myös toisaalla autoilija?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/264 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen töissä Pasilassa aseman lähettyvillä, nyt Helsingin keskustassa. Molemmissa paikoissa saa oikeasti pelätä näitä törkeitä pyöräilijöitä. Eivät todellakaan välitä muista kuin itsestään ja omasta vauhdistaan. Eteenpäin mennään täysin sokeina muulle liikenteelle.

Esim. Pasilan aseman viereisellä sillalla on bussipysäkit, joissa on aamuisin paljon bussin odottajia. Pahimmillaan tällainen suhahtajafillaristi haluaisi ajaa siitä pysäkillä odottavan ihmisjoukon läpi 40 km/h. Bussiin menijät saavat kuulla kunniansa, jos Herra Työmatkapyöräilijä joutuu hidastamaan vauhtiaan. 

Töölössä olen nähnyt tilanteen, kun Kuningas Kortsupyöräilijä löi taksin katolta kuvun irti. Taksikuskin noustessa ylös autostaan hämmentyneen ja kiukkuisen oloisena, pyöräilijä oli jo kaukana ja näytti keskisormea mennessään. En tiedä mistä fillaroitsija edes hermostui, taksi oli pysähtyneenä liikennevaloihin.

Se Otaniemen pyöräilijä, mistä oli uutissa, oli paukauttanut nyrkillä auon sivuikkunaa ja mm. sylkäissyt kuskia naamaan.

Oman pyöränsä oli paiskannut kiukuspäissään auton eteen että oli ollut pakko pysähtyä.

Pyöräilijä oli itse kaartanut kolmion takaa.

Vierailija
264/264 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi