Sain tietää että mies on ollut nuoruudessaan pilvessä
Nyt ollaan siis reilu 40 vuotiaita eli tästä on noin 20 vuotta aikaa.Mikä on kun ei saunakalja riitä :(
Kommentit (14)
Mikä on kun provoilla ei enää osata? Itse syytän internetin yleistymistä, vuosi 2005 oli parasta ennen -päivämäärä trollien suhteen.
Pilvi on hyvää ja terveellistä kaikille. Suosittelen! Olen joka päivä pilvessä.
No voi hyvänen aika sentään. Tämäkin vielä.
Onko hän harrastanut ilmailua? Miksi lopetti?
Veikko Pilvi kirjoitti:
Et kai voi narkomaanin kanssa seurustella? Täh?
Näin minäkin luulin.Ei mies enää ole narkomaani vaikka 20 vuotta sitten olikin.Silti harmittaa...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko hän harrastanut ilmailua? Miksi lopetti?
Aloituksesta sain vaikutelman että nuoruudessaan harrasti, mutta kohdattuaan jyrkän styrangin lopetti.
Vierailija kirjoitti:
Veikko Pilvi kirjoitti:
Et kai voi narkomaanin kanssa seurustella? Täh?
Näin minäkin luulin.Ei mies enää ole narkomaani vaikka 20 vuotta sitten olikin.Silti harmittaa...
Ap
Etkö sinä tiedä että jos nuoruudessaan astuu kaljakorkin päälle on koko ikänsä alkoholisti?
Olin pilvessä itsekin muutama kuukausi sitten. Ajettiin autolla Teidelle, olihan se kieltämättä jännän näköistä.
Et voi olla tosissasi :D
Mitä tuollaisesta nyt on haittaa kenellekkään jos on parikymppisenä jotain kannabista kokeillut.
Yllättävän moni on, menis sinultakin sukat rullalle kun selviäisi.
Ymmärtäisin hämmästyksesi jos kyse olisi jostain piikittämisestä yms.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuollaisesta nyt on haittaa kenellekkään jos on parikymppisenä jotain kannabista kokeillut.
Ymmärtäisin hämmästyksesi jos kyse olisi jostain piikittämisestä yms.
Ei ole poltellut mitään kannabiksia vaan ollut pilven keskellä eli pilvessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin hämmästyksesi jos kyse olisi jostain piikittämisestä yms.Ei ole poltellut mitään kannabiksia vaan ollut pilven keskellä eli pilvessä.
Ap
Kirjoitit myös että nuoruudessaan oli narkomaani.
"""""Näin minäkin luulin.Ei mies enää ole narkomaani vaikka 20 vuotta sitten olikin.Silti harmittaa...
Ap"""""
Oletko pilvessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin hämmästyksesi jos kyse olisi jostain piikittämisestä yms.Ei ole poltellut mitään kannabiksia vaan ollut pilven keskellä eli pilvessä.
Ap
Kirjoitit myös että nuoruudessaan oli narkomaani.
"""""Näin minäkin luulin.Ei mies enää ole narkomaani vaikka 20 vuotta sitten olikin.Silti harmittaa...
Ap"""""Oletko pilvessä?
Saatan olla hieman muissa huimausaineissa vielä. Olen pilvessä ollut viimeksi 4 päivää sitten.
Ap
Riitä? Onko se vieläkin siinä pilvessä?