Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko elää polyamorisessa suhteessa

Vierailija
27.07.2017 |

Eli voisitko sallia kumppanillesi rinnakkaissuhteen, jos sinulla olisi oikeus samaan?

http://www.hs.fi/elama/art-2000005303075.html

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Vierailija
2/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, yököttää jotenkin ajatus..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessäkin naisessa on kestäminen niin miten niitä useampaa jaksaisi?

Vierailija
4/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! Minun kumppani on minun kumppani eikä kenenkään muun. Jos on niin sit saa mennäkkin sen toisen matkaan, niin minä etsin uuden jolle riittää yksi kunppani.

Vierailija
5/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, mutta ei ole minulta pois jos jotkut tahtovat.

Vierailija
6/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt sivusta näistä polymorisia suhteita ja aina on ollut jotain draamaa. Siksi ajatus sellaisesta ahdistaisi minua. Olen vain auttamattoman vanhanaikainen, että parisuhde tarkoittaa minulle myös PARISUHDETTA eikä kolmen tai seitsemän muun kanssa seurustelua. Kuulostaa varmasti sairaalta, mutta omistautuminen toiselle on minusta koko jutun juju.

Eli toisin sanoin suostuisin polymoriseen suhteeseen vain vasemman ja oikean käteni kanssa. 

Vierailija
7/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimithan voivat elää viiden hengen suhderyppäässäkin. Yksi mies ja neljä naista maksimissaan. Kai se sitten on sitä polyamoriaa.

Vierailija
8/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimithan voivat elää viiden hengen suhderyppäässäkin. Yksi mies ja neljä naista maksimissaan. Kai se sitten on sitä polyamoriaa.

Oi ei!

Vierailija
9/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen introvertti ja tuossa yhdessäkin äijässä on kestämistä.

Seksuaalisesti olishan se hienoa kun olis monenlaista nättiä miestä elämää sulostuttamassa, mutta en tykkää ajatella, että miehellä olis muita naisia. Taidan olla mustis.

Vierailija
10/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 2-3 miestä olisi kiva.

Vierailija
11/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen myös introvertti enkä löydä helposti uusia ihmisiä elämääni, joten olisin mustasukkainen, jos napanuoramiehelläni olisi muita ja minulla ei. Ehkä siinä tapauksessa jos rakastuisin ja asuisin sen toisen miehen kanssa, se voisi toimia. Koska siis nykyinen ei halua asua yhdessä.

Vierailija
12/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaseksiä pitäis kyllä sitten harrastaa kun nämä polyamoriset seksiverkostot tarkoittaisivat sitä, että kun olen yhden kanssa, olen oikeasti limakalvokontaktissa tosi monen kanssa.

Ok, bakteerikammoinen ei pystyis.. ei vaan pystyis.

Vierailija
13/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessäkin naisessa on kestäminen niin miten niitä useampaa jaksaisi?

No juuri näin, paitsi että olen itse nainen. Ei meinaa pää kestää edes sitä normaalia parisuhdetta, niin miten ihmeessä sitä pärjäisi kahden tai useamman kanssa. Aina joku olisi jotain vailla ja aina kaikilta pitäisi kysyä lupaa kaikkeen. Juu, ei kiitos. 

Vierailija
14/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Vierailija
15/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Eikä millään lailla kiinnosta.  

Sitä paitsi, jos se olisi ihmisillä yleisesti hyvin toimiva malli, niin olisihan se paljon yleisempää (ja olisi ollut kautta historian).

Vierailija
16/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksen tasolla ei mitenkään mahdoton visio. En tosin tiedä, miltä se tuntuisi sitten oikeasti käytännössä.

Vierailija
17/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinä tuo voisi mennä, mutta jos koko ajan pitäs keskustella ja höpistä monen ihmisen kanssa.. ei..

Vierailija
18/18 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei kiinnosta yhtään. Haluan olla suhteessa vain yhden kanssa ja harrastaa seksiä vain yhden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan