Uskaltaisiko viisikymppinen Tinderiin?
Paljon olen kuullut mutten itse vielä käyttänyt.
Onko siellä tämänikäiselle naiselle mitään? Ei huvita tämä ainainen yksinäisyyskään, edes jonkinlaista seuraa voisin avoimin mielin katsella, mutta tuntuu työkaverien puheiden perusteella olevan nuorempien juttu.
Joskus eron jälkeen kokeilin jotain nettitreffisivuja, mutta heikolla menestyksellä.
Kommentit (9)
Testataas. Kerro omasta mielestäsi huonot puolesi. Ja sitten hyvät puolet. Kolme kpl molempia.
Naisena löydät varmasti seuraa vaikka täksi illaksi, jos haluat.
Ilman muuta kokeilemaan! Mitä voit hävitä? Mulla monta 40-50v ystävää Tinderissä ja moni heistä tavannut mukavia miehiä siellä. Ei kaikki pörrää baareissa, joten ihan ok tapa tavata uusia tuttavuuksia.
Kannattaa kokeilla. Nettitreffien käyttäjät on nykyisin siirtyneet sankoin joukoin Tinderiin.
Paljon ihan tavallisia ihmisiä ja kaiken ikäisiä. Varmaan suurin joukko on alle kolmekymppisiä, mutta vanhempia myös. Ei ne nuoret pimut niitä komeita viisikymppisiä ukkoja sieltä pois vie. Se on sinun tehtäväsi.
On siellä 5-kymppisiä ja vanhempiakin. Käy ihmeessä katsomassa. Sekalaista porukkaa. Itse en vielä ole löytänyt treffiseuraa, mutta vika lienee minussa.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea asustat?
Pääkaupunkiseudulla asun.
Vierailija kirjoitti:
Testataas. Kerro omasta mielestäsi huonot puolesi. Ja sitten hyvät puolet. Kolme kpl molempia.
Pitääkö siellä täyttää joku kyselylomake vai ihan vaan vapaasti kerrotaan itsestään?
Ap
No en menisi. Eikös se ole nuorempien ihmisten seksiseuranhakujuttu.