Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino noussut n. 10kg - vaatekoko pienentynyt reilulla kahdella.

Vierailija
26.07.2017 |

Nyt menee minulla yli ymmärryksen. Tein ruokavalioremontin lopputalvesta, aloitin hyvin hyvin kevyen lihaskuntojoogan kotona ja nyt tuloksena on vaatekomeron uusiminen suurimmalta osin, mutta vaaka silti näyttää 10kg enemmän kuin ennen remonttia mikä tuntuu hieman järjenvastaiselta. Voisiko lihasmassa olla kasvanut ja korvannut ihraa kiinteytymällä jopa 10kg verran vaikka kroppa on hoikistunut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen peruspäivärahalle jäätyäni laihtunut paljon. En omista vaakaa, mutta kaikki vaatteet ovat löysiä.Ei ole varaa syödä, kuin puuroa ja makaronia. (Lidlistä). Onneksi mustikat kypsyvät, saa ilmaiseksi ruokaa. Tänään tuli himo lihaan, kun naapuri grillasi. Ihana tuoksu leijaili nenääni.

Vierailija
2/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahdollista, lihas painaa enemmän kuin läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitko ottaa alussa ne mitat vyörätöltä, lantiolta jne...? Mitä ne mitat sanovat nyt?

Mutta joo, periaatteessa voi ajatella asiaa niin että painolla ei ole yhteyttä siihen miltä näyttää tai mitkä ympärysmitat ovat. Jos sulle tulee helposti lihasta, niin kyllähän se on kudoksena paljon tiiviimpää ja painavampaa kuin läski.

Vierailija
4/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee minulla yli ymmärryksen. Tein ruokavalioremontin lopputalvesta, aloitin hyvin hyvin kevyen lihaskuntojoogan kotona ja nyt tuloksena on vaatekomeron uusiminen suurimmalta osin, mutta vaaka silti näyttää 10kg enemmän kuin ennen remonttia mikä tuntuu hieman järjenvastaiselta. Voisiko lihasmassa olla kasvanut ja korvannut ihraa kiinteytymällä jopa 10kg verran vaikka kroppa on hoikistunut?

Ei vitussakaan tule kyllä tuollaista määrää lihasta noin lyhyessä ajassa millään treenillä, kevyestä joogasta puhumattakaan.

Vierailija
5/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vitussakaan tule kyllä tuollaista määrää lihasta noin lyhyessä ajassa millään treenillä, kevyestä joogasta puhumattakaan.

No ehkä ollut lihasten puolesta sellainen kuivan kesän orava?

Tai sitten vaan katsottu vaa'asta alkupaino väärin.

Vierailija
6/7 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä ollut lihasten puolesta sellainen kuivan kesän orava?

Ei siltikään. Kymmenen kiloa lihasta on aivan helvetisti.

Vierailija
7/7 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mahdollista, lihas painaa enemmän kuin läski.

Ei varmasti kukaan vahingossa hanki vajaassa vuodessa kymmentä kiloa lihasmassaa lisää!