Mikä on järkyttävintä/törkeintä/pöyristyttävintä, mitä olet nähnyt jonkun tekevän lentokoneessa?
Kerran lentokoneessa eräs nainen oli ojentanut PALJAAN jalkansa edessä istuvan henkilön käsinojalle. Varmaan haisi kivalta. Kiva myös, jos vahingossa laittaakin käden käsinojalle ja koskee vieraan ihmisen paljaaseen jalkaan...
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariskunta matkusti pienen lapsen kanssa, lapsi isän sylissä. Kesken matkan isä alkoi oksentaa (ei ollut humalassa) ja oksensi tiheään koko loppu lennon, oli voimaton ja tutiseva. Äiti joitui pitämään kiemurtelevaa taaperoa mahansa kanssa. Mitä tekee edessä olevat sankarit? Vetää istuimet mahdollisimman takakenoon sekä äiti+maha+lapsi-yhdistelmän että oksentajan edessä. Melkein toivoin että se mies olisi vahingossa ykässyt ohi vähän liian pitkälle.
Hah, tuli keskeytys niin tarinasta unohtui se oleellinen lause että äiti oli tukevasti raskaana :D
Miten se on oleellista?
Tilankäytöllisesti.
Joku päästi valtavan pahanhajuisen pierun matkustamossa niin, että happinaamarit tipahtivat katosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin just pari päivää sitten reissusta ja vieressä istunut noin 8 -vuotias poika potki ja huitoi kyynärpäillä mua koko matkan ajan. Ei tietenkään tahallaan, mutta oli liikkuvaista sorttia. Loppuhuipennuksena kaatoi melkein mun skumpan ja kahvit syliin. Ja joo, vitutti, mutten tiedä miten tuollaisessa tilanteessa pitäisi toimia, ettei suututa äityliiniä.
Jos olisi kaatanut skumpan ja kahvin olisit voinut vaatia korvaamaan juomat ja likaantuneet vaatteet.
Minä heräsin mannertenväliseltä lennolta siihen että etupenkin vauva alkoi itkeä. Vähän tuohtuneena loin silmäyksen vieressäni istuvaan naiseen, ikään kuin osoittaakseni että "nonni...tässä sitä nyt sitten ollaan", mutta hämmästyksekseni nainen katsekontaktimme yhteydessä siirsi katseensa alemmas, tavallaan näyttääkseen minulle että niinpä tosiaan minullahan on aivan mieletön "aamuerektio" ja löysät collegehousut eivät jätä paljoa arvailujen varaan. En sitten tiedä, kumpi oli lopulta järkyttävämpää: se että vauva herätti minut kesken unieni, vai se, että olen kai nukkunut erektion kanssa pidemmän aikaa ja vierustoverini on ollut asiasta tietoinen. Ahdistavaa molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Joku päästi valtavan pahanhajuisen pierun matkustamossa niin, että happinaamarit tipahtivat katosta.
Trolololooo. Happinaamarit pudotetaan ohjaamosta, tuskin haju on leijaillut ohjaamoon saakka?
Lisäksi niiden uusiminen ja uudelleenpakkaaminen on aivan tolkuttoman kallista, niitä ei yhden pierun takia pudotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen paskavaipan vaihto matkustamon penkeillä.
Yööööööök! 😂
Miten kakkavaipan vaihto koneessa onnistuu? Minulla ei ole lapsia mutta koneen wc on todella ahdas eikä siellä ole kunnon laskutilaa. Uteliaisuuttani kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Minä heräsin mannertenväliseltä lennolta siihen että etupenkin vauva alkoi itkeä. Vähän tuohtuneena loin silmäyksen vieressäni istuvaan naiseen, ikään kuin osoittaakseni että "nonni...tässä sitä nyt sitten ollaan", mutta hämmästyksekseni nainen katsekontaktimme yhteydessä siirsi katseensa alemmas, tavallaan näyttääkseen minulle että niinpä tosiaan minullahan on aivan mieletön "aamuerektio" ja löysät collegehousut eivät jätä paljoa arvailujen varaan. En sitten tiedä, kumpi oli lopulta järkyttävämpää: se että vauva herätti minut kesken unieni, vai se, että olen kai nukkunut erektion kanssa pidemmän aikaa ja vierustoverini on ollut asiasta tietoinen. Ahdistavaa molemmille.
Jos olet kolmekymppinen hyväkroppainen mies, jolla on paksut tummat hiukset ja sänki leuassa, niin tuskinpa daami pisti pahakseen.
Suomalainen insinöörin näköinen patu orti sellaiset helewetin rumat haisevat talvilenkkarit pois jaloistaan ja sen jälkeen laski selkänojansa täysin alas ja alkoi kuorsata.
Vain suomijuntti tekee noin!
Olimme tulossa Aasiasta Finskin reittikoneella ja jo lähtöselvitysjonossa oli seurue jolla oli ilta ns. jäänyt päälle, Finskin kone lähti jo aikaisin aamulla.
Kentällä otto oli näemmä jatkunut ja seurue oli koneessa melko tuiskeessa. Omia eväitä myös nautittiin, vaikka juomaa olis saanu koneessa ihan ilmaiseksikin (eri asia olisko tarjoiltu). Lopulta nainen istui hajareisin yhden miehen sylissä ja mies kädet paidan alla naisen rinnoilla ja naisen toinen käsi miehen housuissa. Mies tunnisti porukan saman firman väeksi. Homma alkoi mennä sellaiseksi, että sanoin miehelle että hänen on pakko kohta sanoa tai etsiä koneesta isompi pomo firmasta puuttumaan. Olisin sanonut lentoemännille mutta ruokailuhässäkkä oli just alkamassa.
Onneksi alkoi ruokatarjoilu ja porukka nukahti ja nukkui Helsinkiin saakka 10 h. Tää esileikki ei siis ehtiny kestää onneksi kovin kauaa, mutta oli kyllä noloa...
Joku mamma ei jaksanut kakaransa turvavyöangstikarjumista. Ratkaisuna vapautti lapsensa turvavöistä heti kun matkustamohenkilökunta meni omille istuimilleen laskeutumista varten. Noh, olihan tuo mukavampaa muillekin matkustajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen paskavaipan vaihto matkustamon penkeillä.
Yööööööök! 😂
Miten kakkavaipan vaihto koneessa onnistuu? Minulla ei ole lapsia mutta koneen wc on todella ahdas eikä siellä ole kunnon laskutilaa. Uteliaisuuttani kysyn.
Koneiden vessoissa on aina esiintaitettava/laskettava hoitotaso tätä varten.
Matkustamon penkeillä sitä ei kuulu tehdä. Kanssamatkustajien huomioiminen on joillain hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Joku mamma ei jaksanut kakaransa turvavyöangstikarjumista. Ratkaisuna vapautti lapsensa turvavöistä heti kun matkustamohenkilökunta meni omille istuimilleen laskeutumista varten. Noh, olihan tuo mukavampaa muillekin matkustajille.
Todella "viisas" äityli". Vaaransi lapsensa hengen. Laskeutuminen ja nouseminen ovat lennon vaarallisimmat osiot.
Se on aina juhlaa kun saa ruuat juomineen eteensä ja edessä istuva torvelo laskee penkkinsä makuuasentoon.
Yllättävän harva myös tajuaa, miten häiritsevää kovaääninen keskustelu voi olla. Pahimpia ovat keski-ikäisistä naisista koostuvat porukat tyttöjen reissuilla - istutaan koneessa melko lähekkäin muttei kuitenkaan niin lähellä että normaali puheääni kuuluisi ja kailotetaan (usein pienessä nousuhumalassa) koko monituntinen lento kaikkia mahdollisia juoruja. Ihmisten ja firmojen nimiä säästelemättä. Jos näkee, että lähes kaikki muut ympärillä yrittävät nukkua, tällainen kaakatus on todella itsekästä käytöstä ja antaa myös sivistymättömän vaikutelman.
Pahin lentokonekokemukseni on ehdottomasti se kun seisoin ruokailun jälkeen vessajonossa. Edessäni oli enää yksi ihminen ennen minua. Silloin yhdestä vessasta tuli isokokoinen mies ulos ja maailman järkyttävin paskanhaju levisi läheisille penkkiriveillekin.😷
Sinne se mua edeltävä nuori nainen silti meni. Itse sain mennä ihan normaalin hajuiseen seuraavaan vapautuvaan. Vaikka on monen taaperon vaipat tullut vaihdettua, niin en olisi kyennyt. Nytkin meinaa oksu tulla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia tämä on. Muista laittaa se peitto syliin ennen kuin alat nukkua. Sattuuhan sitä, et ole ainoa https://pbs.twimg.com/media/CjG9dXmWgAEsMKP.jpg
Itse olisin siinä mielentilassa kevyesti rykäissyt yrjöt kusipäitten niskaan.