Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin miehen joka SOVITTI kauluspaitaa!

Vierailija
26.07.2017 |

Ei helvetyi, pitääkö niitäkin sovittaa? Oli siis sellanen löyhämötkö, joista kyllä näkee sopiiko ne päälle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämmöinen 0/5

Vierailija
2/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset sovittaa toppeja ja t-paitoja, näkeehän niistä sopiiko vai ei. Ihme nillitystä haluta sopivasti istuva paita, kun kyllähän se liian isokin päälle menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se olisi sellainen löysä housuihin laitettava paita, niin kyllä sen istuvuus hartioista ja kaulalta pitää ainakin tarkastaa. Kaulan istuvuus on aika tarkkakin ja monesti päin mäntyä. 

Vierailija
4/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää slim fittejä, ne on ainakin pakko sovittaa. Mikään ei ole kamalamman näköistä kuin epäistuva kauluspaita..

Vierailija
5/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh ehkä 1% kauluspaidoista istuu mun päälle joten todellakin sovitan

Vierailija
6/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihmetellyt miesten paitojen pakkaamista miljoonin pienin neuloin. Siinäkin joku tekee täysin turhaa työtä, ja vaate on valmiiksi ryppyinen kun sen pakkauksesta ottaa. Ja kuka nainen ostaisi paitapuseron sovittamatta?

Vierailija
7/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin itse haluan sovittaa kauluspaitaa. Kyllä se hartialeikkaus on oikeasti hyvä tarkistaa, huonosti istuva kauluspaita pussitaa selästä aika ikävän näköisesti.

Vierailija
8/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ihmetellyt miesten paitojen pakkaamista miljoonin pienin neuloin. Siinäkin joku tekee täysin turhaa työtä, ja vaate on valmiiksi ryppyinen kun sen pakkauksesta ottaa. Ja kuka nainen ostaisi paitapuseron sovittamatta?

Pari syytä:

-miehet ostavat usein kauluspaidan kaulanympäryksen perusteella, ts. kunnolla sovittamatta

-moni mies etsii muutaman hyvän mallin ja suosii niitä (oikeasti, mikä on kamalampaa kuin etsiä kiireessä kauluspaitaa ennen hautajaisia / häitä / etc?)

Vierailija
9/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarit ja sukat.

Käytännössä mitään muuta ei voi ostaa sovittamatta (paitsi jos on kaapeissa pirusti tilaa säilöä vaatteita joita ei tulla koskaan käyttämään).