Naapurin lapsen käytös
Ihan hirveän ärsyttävää! Kävimme tänään huvipuistossa. Kun olimme pihalla niin naapurin lapsi tuli siihen sitten kyselemään että mihin menette, pääseekö mukaan. Olin aivan aivan hiilenä, mutta titesin asiallisesti että huvipuistoon. Lapsi oli aivan innoissaan ja kysyi että pääseekö mukaan ja mennäänkö teidän hienolla audilla?
Sanoin että ei, mutta lapsi kysyi miksi ei. Sanoin, että vain meidän perhe menee. Lapsi alkoi itkeä ja juoksi kotiinsa. Ajattelin että tilanteesta selvittiin mutta juuri kun olin peruuttamasta pihasta niin lapsi tuli äitinsä kanssa. Hän koputti autoni ikkunaan ja kysyi, että miksi ette voi ottaa Jade-Muumia mukaan huvipuistoon, kun ei itse ehdi viedä? Sitten minulta jo paloi käämit. Huusin naapurin emännälle, että h*lvettiin pihaltani tai soitan poliisit! Kyllä oli emännän ilme aikamoinen. Kauheaa mulkoilua kun peruutin autoa.
Kun sitten tultiin kotiin, niin postilaatikossa oli kirje. Naapurin Jade-Muumi oli kirjoittanut omin pikku kätösin viestin, että "en enää leiki a:n ja b:n kanssa"(a ja b minun lapsia). Mitenköhän naapurisopu tämän jälkeen...?
Kommentit (11)
Aikuiset tässä on huonosti käyttäytyneet, ei naapurin lapsi.
Oikeesti, tää oli niin huono,
Ei jatkoon.
Oikein! Luu kurkkuun penskoille jotka kehtaavat kerjätä vierailta aikuisilta. Ja äipälle olisin sanonut että jos koputtelusta jää lähmäjälkiä auton ikkunaan, on hän velvollinen maksamaan pesun.
Ymmärrän että halusitte mennä huvipuistoon ihan vaan oman perheen kesken ja teillä on siihen täysi oikeus mutta olisit kyllä voinut asiallisemmin tilanteen hoitaa.
Ainoa joka tässä käyttäytyi huonosti olit sinä, huusit lapselle että painuu helvettiin.
En ottaisi edes hyvin käyttäytyvää naapurin lasta myjaan huvipuistoon. En halua ottaa vastuuta toisen lapsesta, jos jotain sattuisi.
tosi huono oli tällä kertaa 0/5. koetapa uutta.
0/5