Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja ystäväni... olenkohan vainoharhainen vai petetty?

Vierailija
26.07.2017 |

En ois ikinä uskonut tällasta tänne kirjoittavani. Paljon oon pettämisketjuja lukenut ja nyt en tiedä onko se mahdollisesti käynyt omalle kohdalleni vai olenko vai vainoharhainen hullu.

Mulla ei ole paljon kavereita, mutta viiden naisen läheinen ystäväporukka on. Me ollaan tunnettu niin sanotusti aina. Kaikilla on nykyään puolisot ja lapsiakin. Joskus tavataan niin, että kaikkien perheet on paikalla, mutta useimmiten vain me naiset ja yleensä lapset leikkivät samalla keskenään.

Nyt pari kertaa on käynyt yhden ystäväni kanssa niin, että hän on jo etukäteen tiennyt jotain mieheeni liittyviä asioita, vaikka en ole niistä aiemmin maininnut. Ne eivät siis selvästi ole olleet hänelle uutta tietoa. Nämä asiat siis sellaisia, että mies on vaihtamassa konsernin sisällä toimipistettä tai milloin hänellä on kesäloma. Tilanteet ovat kuitenkin sellaisia, että olen tajunnut ne vasta jälkikäteen, en siis ole voinut suoraan kysyä, että ai mistä oot kuullut tai tiesitkö muka jo. Miehemme eivät keskenään juurikaan yhteyttä arkielämässä pidä ja luulisin, että mies olisi sanonut, jos olisi ystävän miehen jossain nähnyt ja kertonut.

Nyt pari kertaa on myös käynyt niin, että mieheni on toivonut, ettemme ystävien ja lasten kanssa kokoonnu meillä silloin kun hän on kotona. On käynyt myös niin, että miehelläni on pitänyt olla pitkä työpäivä. Sitten samaan aikaan ystävälleni tuli akuutti tilanne perheessä ja minun mieheni tuli kotiin ja sanoi, että pääsikin aikaisemmin.

Mä en enää tiedä keksinkö näitä juttuja. Olenko vainoharhainen? Oonko lukenu liikaa pettämisestä ja nyt kuvittelen sen omalle kohdalleni?!

Miten voisin saada jotain lisävinkkejä tai mahdollisia todisteita? Mä en voi pamauttaa epäilyjäni pöytään, jos en ole varma. Kuulostaisi liian hullulta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvin todennäköistä, että sutinaa on. Itse en tilannetta kaivelisi, jos kotona on rakkautta ja seksiä riittävästi. Ei se kalu soutamalla kulu. 😉

Pettaminen ei suinkaan aina tarkoita, että perhe on hajoamassa. Muuten tässä maassa 80 % perheistä hajoaisi n-y-t.

Minulla oli seksisuhde pitkäaikaisen ystäväperheen miehen kanssa. Olin silloin sinkku, ja tilaisuus tuli: olimme fuckbuddyja muutaman kuukauden ajan. Minä tarvitsin hyvää seksiä kun en ollut parisuhteessa, miehen seksielämä oli kuivaa kuin Sahara (molemmat olivat kertoneet) ja meillä oli voimakas seksuaalinen kemia (olisi edelleen, mutta lopetimme seksisuhteen silloin).

Emme kertoneet suhteesta kenellekään, koska ei ollut tarkoituksena rikkoa perhettä tai ystävyyttä, ainoastaan saada loistavaa seksiä puolin ja toisin. Se toimi, ja nykyään heidänkin seksielämänsä on parantunut. 👍

Tiedän, että monet teistä nyt pelästyvät ja alkavat haukkua minua. Siitä vaan. ☺ Tämmöistä se elämä vaan on, suurin osa teidänkin puolisoista pettää, niin se vaan on.

Me emme rikkoneet mitään, päinvastoin kaikille oli vain etua tästä. Ystävyys on jatkunut, vietämme paljon aikaa yhdessä ja reissaammekin porukalla, jossa myös minun nykyinen aviomieheni.

Ja ei - en pelkää, että mieheni pettää minua. Jos hän haluaisi, hän saisi käydä vieraissakin. Pääasia, että meidän yhteytemme toimii ja seksiä on tarpeeksi. ❤

Tiedän, että ihmiset pettää. Minä vaan en usko, että kukaan pystyy pettämään, jos rakastaa puolisoaan. Jos rakkautta ei ole, niin kannattaa erota jo ennen pettämistä.

Sitä varsinkaan en ymmärrä, että miksi pettäisi puolison ystävän kanssa? Seksiseuraa löytää nykyään sovellustenkin kautta, miksi siis tuhota perhe ja ystävyyskin?

Jos kaipaisin vain seksiä, niin kyllä etsisin sitä ihan jostain muualta kuin mieheni lapsuudenystävältä, jolla vielä olisi perhekin.

Jos nyt oikeasti paljastuisi, että ystävälläni ja miehelläni olisi jotain, niin en edes tiedä kumpi olisi se suurempi roisto.

Olen siis ketjun aloittaja.

Vierailija
22/32 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kysyisit suoraan mieheltäsi, että miten ystävä x on voinut tietää hänen asioistaan.

Näin minä tekisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvin todennäköistä, että sutinaa on. Itse en tilannetta kaivelisi, jos kotona on rakkautta ja seksiä riittävästi. Ei se kalu soutamalla kulu. 😉

Pettaminen ei suinkaan aina tarkoita, että perhe on hajoamassa. Muuten tässä maassa 80 % perheistä hajoaisi n-y-t.

Minulla oli seksisuhde pitkäaikaisen ystäväperheen miehen kanssa. Olin silloin sinkku, ja tilaisuus tuli: olimme fuckbuddyja muutaman kuukauden ajan. Minä tarvitsin hyvää seksiä kun en ollut parisuhteessa, miehen seksielämä oli kuivaa kuin Sahara (molemmat olivat kertoneet) ja meillä oli voimakas seksuaalinen kemia (olisi edelleen, mutta lopetimme seksisuhteen silloin).

Emme kertoneet suhteesta kenellekään, koska ei ollut tarkoituksena rikkoa perhettä tai ystävyyttä, ainoastaan saada loistavaa seksiä puolin ja toisin. Se toimi, ja nykyään heidänkin seksielämänsä on parantunut. 👍

Tiedän, että monet teistä nyt pelästyvät ja alkavat haukkua minua. Siitä vaan. ☺ Tämmöistä se elämä vaan on, suurin osa teidänkin puolisoista pettää, niin se vaan on.

Me emme rikkoneet mitään, päinvastoin kaikille oli vain etua tästä. Ystävyys on jatkunut, vietämme paljon aikaa yhdessä ja reissaammekin porukalla, jossa myös minun nykyinen aviomieheni.

Ja ei - en pelkää, että mieheni pettää minua. Jos hän haluaisi, hän saisi käydä vieraissakin. Pääasia, että meidän yhteytemme toimii ja seksiä on tarpeeksi. ❤

Tiedän, että ihmiset pettää. Minä vaan en usko, että kukaan pystyy pettämään, jos rakastaa puolisoaan. Jos rakkautta ei ole, niin kannattaa erota jo ennen pettämistä.

Sitä varsinkaan en ymmärrä, että miksi pettäisi puolison ystävän kanssa? Seksiseuraa löytää nykyään sovellustenkin kautta, miksi siis tuhota perhe ja ystävyyskin?

Jos kaipaisin vain seksiä, niin kyllä etsisin sitä ihan jostain muualta kuin mieheni lapsuudenystävältä, jolla vielä olisi perhekin.

Jos nyt oikeasti paljastuisi, että ystävälläni ja miehelläni olisi jotain, niin en edes tiedä kumpi olisi se suurempi roisto.

Olen siis ketjun aloittaja.

Vastaus kysymykseen, että miksi pettäisi ystäväsi kanssa: Koska tuntee syvää vetoa tähän ja samoin ystäväsi mieheesi. Ei ole tarkoituksella lähtenyt etsimään seksiseuraa, mutta jostain syystä iski silmänsä ystävääsi. Niin voi käydä. En tarkoita, että nyt olisi käynyt niin, mutta saattaa olla. 

Vierailija
24/32 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko selvinnyt mitään?

Vierailija
25/32 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti käy niinkin, että kun haluaa löytää todisteita jostain, niin kyllä niitä löytyy. Mä en lähtisi tällaiseen "sano sille ja tälle sitä ja tätä, tarkkaile reaktiota". Sillä tavoin ei yleensä pysty todistamaan mitään muuta kuin sen, mitä haluaa nähdä tai mitä pelkää näkevänsä. Joko pitää ottaa asia suoraan puheeksi tai sitten ihan rauhassa tarkkailla käytöstä ja yhteensattumia - pitäen mielessä, että ilman oikeita todisteita ei kannata tehdä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Vierailija
26/32 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin selvää onko mies töissä pitkään vai ei. Soittaisin työpaikan edestä yllättäen, että moi rakas, olen tässä, ajattelin tuoda sulle (tähän asia x). Selvittäisin siis missä mies liikkuu silloin kun ei ole kotona. En alkaisi syyttelemään tosiaankaan ilman pitäviä todisteita.  Tekisin myös sitä että soittaisin silloin kun epäilen miehen olevan ystävän kanssa, niin ystävälle pitkän puhelun. Jos ystävä sanoisi olevansa kotona eikä kerkeä puhumaan, ajaisin ystävän luo, ja sanoisin että onpä hyvä kun olit kotona, kun et voinut puhelimessa puhua niin tulin paikalle, kun tarvitsen nyt kovasti ystävää, ja keksisin ongelman x, johon ystävän tukea tarvitsisin. Jos kaveri taas ei olisi kotona, niin... Keinoja löytyy kyllä, ja sellaisia joista ei jää kiinni. Sitten jos asia paljastuu  hyvin päin, ettei suhdetta ole, niin ei ole itsekään rikkonut luottamusta kyttäämällä. 

Kun toinen pettää, eli pettää ja valehtelee päälle, on ihan oikeutettua käyttää itsekin pieniä kepulikonsteja. Miten muuten saat kiinni ihmisen joka VALEHTELEE? Kysymällä suoraan? Hänhän siis valehtelee sen vastauksen, joten ihan turha kysyä.

Vierailija
27/32 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala hehkuttaa miehellesi kuinka tämä sun ystävä on rakastunut ja löytänyt uuden miehen elämäänsä. Olet ns. tietävinäsi kuka tämä mies on ja kerrot tästä tyypistä vähän. Tarkoitus on siis katsoa tuleeko miehesi mustasukkaiseksi? Jos tulee niin silloin niillä on varmaan ollut suhde tms.

Vierailija
28/32 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan menisi vihjaamaan, että epäilisin sivusuhdetta. Jos molemmat olisivatkin "syyttömiä" niin pilaisit heidän maineen 😞 Stalkkaisin kyllä: facebook, instagram, sivuhistoria, viestit, löydä ystäväni-sovellus jne. Olen ehkä vähän lapsellinen, mutten menisi syyttelemään ilman todisteita, eli hankkisin ne ensalkuun.

Vierailija
29/32 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lähteväsi jonkun ystävän luo muutamaksi yöksi esim. Tukemaan erossa yms, ja oikeasti stalkkaat miestä ja kotia (plus ystävää) oikein olan takaa nuo pari päivää. Jätä aina kännykkäsi nauhuri päälle, kun lähdet esim kauppaan ja mies jää yksin kotiin..

Tsekkaa puhelimet yms .

Vierailija
30/32 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli otat kunnian ystäväsi seksielämän pelastamisesta? Kumman takia niillä oli toi kuiva kausi? ystäväsikö takia? Oliko talossa vauva? En hauku sinua, mutta jos toi mies on pihdannut ystävältäsi niin silloin hän on syyllinen sekä pettämiseen, että siihen miksi ajatui pettämään. 

Lapsen tulo voi aiheuttaa ihan biologisista syistä kuivan kauden ja silloin pitäisi miehenki keskittyä siihen vauvaan eikä pillun saantiin.

Vierailija
31/32 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy suoraan siltä ystävältä mistä hän tiesi ne asiat miehestäsi joista kirjoitit.

katso ja kuuntele mitä hän vastaa ja miten. se kertoo jo paljon. pyydä vaikka kahvielle hänet. onhan se erikoista, jos hän tuntuu tietävän asioita miehestäsi, joita et ole hänelle kertonut. toivottavasti hän vain on kuullut ne jostain sattumalta, ja tiesi siksi. toivotaan näin.

älä rupea hysteerikseksi.

Vierailija
32/32 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli otat kunnian ystäväsi seksielämän pelastamisesta? Kumman takia niillä oli toi kuiva kausi? ystäväsikö takia? Oliko talossa vauva? En hauku sinua, mutta jos toi mies on pihdannut ystävältäsi niin silloin hän on syyllinen sekä pettämiseen, että siihen miksi ajatui pettämään. 

Lapsen tulo voi aiheuttaa ihan biologisista syistä kuivan kauden ja silloin pitäisi miehenki keskittyä siihen vauvaan eikä pillun saantiin.

Ja syy miksi nämä pettäjäukot ajattelevat perhettään ovat oikeastaan vain sitä, paljon menettäisivät avioerossa (taloudellisesti).  Lisäksi joutuisi itse vastaamaan omista tarpeistaan täysin.