Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten palvelette toisianne puolisonne kanssa?

Vierailija
26.07.2017 |

Esimerkkejä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie harjasin exän hiukset ja tykkäsin tehdä lettejä ja hieroa/hyväillä. Kotitöitä tein huomattavasti enemmän kuin ex-puolisoni.

t.m36

Vierailija
2/5 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajoin eilen miehen pään kaljuksi ja tein ruoan. Mies pesi mun auton ja huolsi sitä myös. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittamalla ruokaa, hakemalla/tuomalla esim. jonkun asian toiselle, tekemällä jonkun asian toisen puolesta, toimimalla autokuljettajana, lämmittämällä saunan, hieromalla, tarjoamalla muita palvluja jne.

Vierailija
4/5 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen miehen kaikki pyykit, ostan yleensä kaiken hänelle, kenkiä myöden, miehen ei juurikaan tarvi kaupoissa käydä. Mies taas puolestaan tiskaa joka päivä, minä tiskaan hyvin harvoin nykyään, välillä oli muutama vuosi että minä tein lähes kaiken kun olin työttömänä ja lasten kanssa kotona, sitten sanoin että en jaksa enää tiskata, ja mies otti siitä vastuun, pikkuhiljaa vastuu myös imuroinnista ja lattioiden pesusta siirtyi miehelle, minä pyyhin aina pölyt ja järjestelen tavarat, siivoan jääkaapin ja roskiskaapin, mies vie aina roskat. Varmasti kumpikin inhoaa kotitöitä, ja työt on jakautuneet varmaankin niin että mies tekee ne mitä minä inhoan enemmän ja minä teen sellaisia mitä mies inhoaa.

Mies myös hieroo selkääni kun se on kipeä, ja muutenkin hoitaa jos olen sairas, toki minä hoidan häntä kun hän on sairas. Jouduin tässä keväällä viemään miehen päivystykseen kun hän pyörtyi kylpyhuoneessa.

Kaipa sitä rakkaansa eteen tekee asioita, yhtä lailla puolison kuin lasten, ja toki myös vanhempien ym. Anoppi on jo kuollut ja kyllä mies huolehti hänestä loppuun asti.

Vierailija
5/5 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelen tekemällä huippuhyvää ruokaa, edes ravintolassa ei saa niin hyvää, siksi mies ei suostu niihin menemään kun vaimo osaa tehdä parempaa.

Teen siis miehen lempiruokia, kysyn mitä haluaa

ja teen toiveiden mukaan :) Ruoanlaitto on intohimoni, ja entisenä herkkusuuna osaan todellakin ne niksit, entinen ruoka-addikti kun olen;)

Luen myös alan kirjallisuutta, joten vinkit on otettu talteen.

Misäksi pidän kodin siistinä ja kauniina. Kysyn miehen toiveita ja otan ne huomioon.

Tykkään rakastelusta ja seksistä mieheni kanssa, kysyn seksitoiveista ja toteutan niitä, nautin ja toivon itsekin seksijuttuja, olen seksinautiskelija tästä mieheni erityisesti tykkää.

Tykkää myös hellyydestä i, halittelen ja pusuttelen, tuon juotavaa/syötävää,hieron hartioita.

Ennenkaikkea olen vaimo ja nainen joka ottaa vastuun omasta onnellisuudestaan, en odota, että mieheni tekee/suorittaa elämäänsä minun ehdoillani tai onnellisuuden ehdoilla, vaan itse elän omaa elämääni siten että itse olen onnellinen ja tyytyväinen.

Sama talousasioissa, en odota että mieheni kantaa yksin talousvastuun, vaan maksamme yhdessä yhteiset menot ja itse omat menoni.

Olen itsenäinen ja riippumaton, mutta rakastan ja haluan miestäni.