Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten irrottautua suhteesta, jossa tulee kohdelluksi huonosti?

Vierailija
25.07.2017 |

Mistä tahdonvoimaa ja miten luopua rakastamastaan ihmisestä ja kaikista yhteistä tulevaisuutta koskevista haaveista, kun koko ajan tuntuu että
on paha olla? Sitä haluaisi niin paljon enemmän, mutta kun ei niin ei. Konkrettisia vinkkejä mitä tehdä? Puhuminen ei ole vaikuttanut tilanteeseen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei nyt selviä että asutteko yhdessä vai ette? Jos asutte niin eikun vain uuden asunnon etsintä ensimmäiseksi. Sitten kun olet sen löytänyt niin ilmoitat siitä puolisollesi,ja sanot milloin muutat. Ei siinä auta oikein muu kuin pistää ne tunteet narikkaan ja niinsanotusti ottaa hanskat kauniiseen käteen ja toimia. Muuten et oikeasti pääse ikinä irti. Jos ette asu yhdessä niin se itse eroaminenhan on loppujem lopuksi helppoa. Vaikka puhelimessa sanoo että tämä oli tässä. Mene itse vaikka toiselle paikkankunnalle ottamaan hajurakoa jos tuntuu että on heikko mieli. Ystävät ja perhe apuun tässä!

Et ollenkaan neuvonut miten itse eroprosessi. (Et varmaan tiedä). Tuonhan nyt osaa lapsikin silmät kiinni. Entä mieli, henkinen puoli?

Olihan tuossa hyviä konkreettisia ohjeita jotka kuuluvat eroprosessiin. Ensin tulee ymmärrys että tämä oli tässä enkä muuta voi. Sen jälkeen asunnon etsintä ja/tai eron hakeminen (jos olette naimisissa). Omien kamojen siirto omaan asuntoon ja siitä alkaa se henkisen puolen hoito. Siellä omassa asunnossa huomaa riittävänsä ja olevansa hyvän kohtelun arvoinen. Kukaan ei ole ramppaamassa ovesta ulos ja sisään, aikatauluja ei tarvitse yrittää sumplia kenenkään kanssa, kukaan ei mökötä/murjota samassa tilassa jne. Saa olla omassa rauhassa ja miettiä mikä riittää tai ei riitä. Paras ohje on poissa silmistä, poissa mielestä. Aika auttaa kaikkeen, heti ei helpota, mutta ajan kanssa.

Sori nyt vaan, mutta tämä ei auta kyllä mitenkään huomaamaan, että on hyvän kohtelun arvoinen, kun saa vain olla yksin eikä kukaan kohtele hyvin. Se, että on itselle mukava ei ole yhtään mitään, se on maailman helpointa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi