Miten te lihavat ravintolassa kävijät ette pysty ajoittamaan syömistänne mitenkään järkevästi?
Pakkoko on tulla sinne ihmisten ilmoille lussuttamaan ja maiskuttelemaan ällöttävästi. Mulla menee ruokahalu. Ravintoloiden vessoihin saatava omat syömistilat lihaville!!
Kommentit (14)
Mä en lussuttele enkä maiskuttele. Osaan syödä suu kiinni.
Arvelinkin, että julki-imetyksen puolustajat käyvät vajaalla.
Ne on näitä minäminäminä ja minunläskit -tyyppejä. Kun sitä ruokaa on saatava just sillä sekunnilla kun kaikkien muidenkin.
Julkisesti imettäjän aloitus. Voi sua raukkaa, otti siis noin koville.
itse vedän aina ribsei leuka rasvas ja tuijottelen takas naapuripöytiin kun mun maiskutus saa muut voimaa pahoin. Mut ravintola ei mahda mitään koska olen maksava asiakas. Mä syön ja juon kuuden vikisevän ituhipin edestä.
Rahalla saa
Onneksi tollanen hklö kun ap ei ikinä käy ravintoloissa, senkin köyhäkaulalussuluuseri.;)
Voisko sinne laittaa myös kaikki liian laihat, ällöttää nähdä niitä ja ruveta ajattelemaan jotain anoreksiaa ja bulimiaa syödessä. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Julkisesti imettäjän aloitus. Voi sua raukkaa, otti siis noin koville.
Eiku se on oksettavaa. Vaikka olen itsekin lihava, mua ällöttää jos joku toinen lihava syö ravintolassa muiden nähden. Itse ajoitan aina syömiseni kotiin tai menen vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Arvelinkin, että julki-imetyksen puolustajat käyvät vajaalla.
Hih. Kenelläs nyt meni tunteisiin :)
Vierailija kirjoitti:
Voisko sinne laittaa myös kaikki liian laihat, ällöttää nähdä niitä ja ruveta ajattelemaan jotain anoreksiaa ja bulimiaa syödessä. Hyi.
Myös Lyhyet. Mä en pidä niistä.
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko on tulla sinne ihmisten ilmoille lussuttamaan ja maiskuttelemaan ällöttävästi. Mulla menee ruokahalu. Ravintoloiden vessoihin saatava omat syömistilat lihaville!!
Säälin teitä ihmisiä, joilla ei ole elämän suomaa suopeutta. Jos ole ns ääliöfeminusti, voit minun puolesta jatkaa ateriointisitissi vessassa
Voi äly.
Syökää kotonanne älkääkä altistako muita ällöttävyydellenne.