Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis eikö suurimmalla osalla aikuisista ole työpuhelin??

Vierailija
25.07.2017 |

Ja puhelinetu joka kattaa normaalin käytön. Kuka vielä maksaa itse puhelinlaskunsa, on 2017!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole. Tietysti jos on joku konttorirotta niin varmaan löytyy työpuhelin.

Vierailija
2/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulumme opettajista vain erityisopettajilla on työpuhelin. Muut joutuvat tyytymään omaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis puhelinetu, mutta en halua tuönantajan tarjoamaa huonoa puhelinta ja liittymää enkä halua, että jos tuntematon numero soittaa, en tiedä liittyykö se työhön vai ei. Haluan erottaa työ-ja vapaa-ajan selkeästi toisistaan.

Vierailija
4/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meilläkään sairaalassa ole kuin pomoilla työsuhdepuhelimet...

Vierailija
5/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka idiootti haluaa jonkun puhelinedun. Työpuhelut hoidetaa työajalla ja puhelin sulkeutuu tauon ajaksi ja kun työaika loppuu

Vierailija
6/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työ on sellainen ettei siinä tarvita kännykkää. Töissä ollessa ei saa edes olla puhelinta mukana. Meillä on lankapuhelimet, joilla soitellaan työasioita. Lisäksi kommunikointia hoidetaan radiopuhelimilla. Työ on myöskin sen luonteinen, ettei sitä tarvitse tuoda vapaa-ajalle mukana, vaan seuraava jatkaa siitä mihin itse jäin.

Vierailija
7/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinetu oli joskus ihan hyvä, kun puhelimet ja puhelut olivat kalliita, nyt maksat vuodessa 240€ siis, joka vuosi että sinulla on ilaiset puhelut ja firman ostama puhelin. Meillä saa itse valita minkä puhelimen ottaa.

Vierailija
8/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkännykkä on yleensä toimistossa, minä en kuin silloin, kun ei ole varsinaisia töitä. Henkilökohtaiseen viestintään käytän 99 %:sti whatsappia.

Vierailija
9/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpuhelimet ns. tavallisissa konttoritöissä, mutta ei puhelinetua, eli omia puheluja ei saa soittaa. Aika epäkäytännöllistä raahata sen vuoksi kahta puhelinta aina mukanaan.

Vierailija
10/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työpuhelin, mutta en todellakaan ottanut työsuhde-etuna moista riesaa. Edusta menee 6€ veroa joka kk, kun latausliittymäni laskut on luokkaa 2€...eli ei tod kannata taloudellisestikaan.

2 sim-kortin puhelin ja työsimmin suljen vapaa-ajalla.

Vierailija
11/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työ on sellainen ettei siinä tarvita kännykkää. Töissä ollessa ei saa edes olla puhelinta mukana. Meillä on lankapuhelimet, joilla soitellaan työasioita. Lisäksi kommunikointia hoidetaan radiopuhelimilla. Työ on myöskin sen luonteinen, ettei sitä tarvitse tuoda vapaa-ajalle mukana, vaan seuraava jatkaa siitä mihin itse jäin.

Lankapuhelimet :D lol koko firma jostain 90 luvulta :D

Vierailija
12/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottanut työpuhelinta. Turhan kallis ja ei saa valita mallia. Lisäksi pitäisi sit kenties tehdä sillä työasioita vapaa ajalla, lukea viestejä yms. Ei kiitos. Olen yksi harvoista jolla ei ole firman puhelinta. Mutta mulla on kaksi työkännyä töissä.

Vierailija
13/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatyö on niin 90-lukua. Sijoittajalle ei kukaan tule tarjoamaan työsuhdepuhelinta. Ajatuskin toisten orjana olemisesta ja jossain kerrostalokämpässä iltaisin itsensä säilömisestä puistattaa.

Vierailija
14/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla tuntemistani aikuisista ei ole työpuhelinta. Varmaan puolet työpuhelinta käyttävistä on yrittäjiä.

Vierailija
15/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut puhelinetua, vaan työpuhelimella soitetuista puheluista on pitänyt maksaa normaalit puhelinmaksut. Muutenkin haluan pitää työajan ja vapaa-ajan erillään, joten käytän omiin asioihin omaa puhelinta.

Vierailija
16/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis puhelinetu, mutta en halua tuönantajan tarjoamaa huonoa puhelinta ja liittymää enkä halua, että jos tuntematon numero soittaa, en tiedä liittyykö se työhön vai ei. Haluan erottaa työ-ja vapaa-ajan selkeästi toisistaan.

Aivan samat ajatukset täällä ja siksi en myöskään puhelinetua halua. Arvostan sen verran omaa vapaa-aikaa, että haluan olla vapaallakin työasioiden saavuttamattomissa. Mielelläni maksan siitä ilosta reilut 20 eur kuukaudessa omaa puhelinlaskua. Aikaisemmin on ollut puhelinetu ja mitään hyvää en siinä nähnyt.

Vierailija
17/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pph ja mulla on työpuhelin, mutta käytän sitä vain lasten kirjaamiseen sisään ja ulos sekä vanhempien, esimiehen ja työkavereiden kanssa viestittelyyn. Viikonloppuisin ja lomalla puhelin on kiinni ja iltaisin äänettömänä.

Vierailija
18/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja miksi pitäisikään. Työsuhdepuhelin on oivallinen tapa saada toimihenkilöt tekemään töitä vapaa-ajallaankin. Niin minäkin tosin teen. Aina voisin valita toisinkin ja moni työkaverini on niin tehnytkin. Minä en vain viitsi käyttää kahta kännykkää, eikä satunnaiset työpuhelut stressaa vapaalla. Kukin tavallaan.

Vierailija
19/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kaupungilla. Mitä veikkaan maksaako Helsingin kaupunki puhelinlaskuni?

Vierailija
20/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työttömänä varaa maksaa kahdenkin puhelimeni laskut ja puhepaketit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan