Gallup! Puolesta vai vastaan ravintolassa imetystä
Saa näköjään jokapaikassa eriäviä mielipiteitä kyseinen asia, niin katsotaan kumpia on enemmän.
Kyse siis vain ravintolassa ym ruokapaikassa imettämisestä.
Kommentit (26)
Siis miksi ei voisi vessassa imettää? En paheksu äitejä, jotka imettävät julkisesti, mutta joku raja siinäkin pitäisi olla, ettei ihan tissit paljaana huomionhakuisesti imetetä niin että kaikki ihan varmasti näkee.
Eihän se vauva ymmärrä missä hän syö, sama se onko se se naistenhuone vai ravintolan pöytä. Mutta muutkin huomioon ottaen kohteliaampaa olisi tehdä se jossain muualla kuin kaikkien nähtävillä. Itse ainakin kiusaannun, kun näkee jossain aivan selvästi rinta paljaana jonkun imettävän. Oli kuinka luonnollista tahansa.
Itse olen raskaana ensimmäistä kertaa, enkä halua edes imettää huomionhakuisena julkisesti. Aion kyllä ottaa muut huomioon ja tehdä sen pääsääntöisesti kotona, ja jos pakko on niin jossakin syrjemmässä
Jos laittaa molemmat tissit esille.
Eihän ravintolassa saa syödä omia eväitä!
Vierailija kirjoitti:
Eihän ravintolassa saa syödä omia eväitä!
Tarjoilijakon vetää sitten paidan alas? Menu tatuoitu rintaan.
Hohhoijaa :) Olen turkulainen ja taidanpa kipaista kaupungille katsomaan millainen jono Auneen on ? Mielenkiintoista.
Virtsarakon tyhjennys on ihan yhtä tärkeää kuin vauvan ruokkiminen. Molemmat näistä voi hoitaa lähtökohtaisesti muualla kuin ihmisten katseiden alla.