1987-1991 syntyneet minkä ikäisiä lapsia on teillä?
1987-1989 syntyneet minkä ikäisiä lapsia teillä on?
Kommentit (55)
Olen vuosimallia 1989 ja minulla on neljä vuotta vanha lapsi. Toinen tulee toivottavasti 1-2 vuoden sisällä. Lapsen isän kanssa olemme yhdessä.
Vuonna 1990 syntynyt enkä ole vielä edes ajattelut lapsia. Yliopisto-opinnotkin kesken vielä.
1987 ja lapsi on 11kk. Ja tällä tiedolla teet mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 1990 syntynyt enkä ole vielä edes ajattelut lapsia. Yliopisto-opinnotkin kesken vielä.
Minulla on jo yliopisto-tutkinto suoritettu neljä vuotta sitten.
T. 2
-90 japset -12 ja -13. Enempää ei tule :) valmistuin amk ja sain vakipaikan. Nyt töitä :)
-87, ei lapsia vielä ainakaan seuraavaan viiteen vuoteen.
Olen syntynyt 1990. Poika - 08 tyttö - 11 poika - 14. Ihan normaali perhe ollaan. Molemmat päivätyössä. Yövalvomisia en jaksaisi enään päälle 35 v eteenpäin. Tai en usko jaksavani. Äitini muisteli kuinka vaikeaa oli 32v ikäisenä valvoa minun kanssani. Tosin jäin ainokaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
-87, ei lapsia vielä ainakaan seuraavaan viiteen vuoteen.
Miksi vastaat kysymykseen, joka ei koske sinua?
Vierailija kirjoitti:
Sama homma, gradua vaille valmis. Jos lapsia haluan, menee monta vuotta vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma, gradua vaille valmis. Jos lapsia haluan, menee monta vuotta vielä.
Miksi vastaat ketjuun, jossa kysytään lapsesi ikää, kun sinulla ei ole lasta?
-91 syntynyt itse, lapset 4 ja 6v. Yliopistotutkinto löytyy ja virka omalta alalta myös :)
-91 ja 4v lapsi. Vuoden päästä on amk käyty ja sitten vois alkaa miettiä toista lasta pikkuhiljaa.
siis laitoin väärän vuosiluvun viestin. siis 1987-1991 syntyneet