Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytät hissiä vaikka nimenomaan hyötyliikunta tekisi terää?

Vierailija
25.07.2017 |

Ei mitään selityksiä muuta kuin pitkälle viety laiskuus. Nimenomaan portaiden nousu on sitä parasta hyötyliikuntaa. Vai oletko kenties postinkantaja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvi hajalla. Kyllä sillä tasaisella kävelee mutta portaat ja mäet on tuskaa.

Vierailija
2/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain koe mielekkäänä nousta yhdeksää kerrossa portaita käyttäen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska ja haluan pysyä lihavana.

Vierailija
4/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän teenkin aina kun ei ole älyttömiä kantamuksia. Olen niiiin hyvä ihminen.

Vierailija
5/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän teenkin aina kun ei ole älyttömiä kantamuksia. Olen niiiin hyvä ihminen.

Kantamusten kanssa paras. Olen muuttanut tietoisesti hissittömän taloon ja kävellyt portaita kantamusten kanssa 10 vuotta.

Töissäkin kuljen aina portaita kantamustenkin kanssa. En edes tiedä missä on hissi.

Tulos: olen hoikka ja hyväkuntoinen. En kyllä mene autollakaan koskaan jos on aikaa mennä pyörällä tai jalan.

Vierailija
6/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudenteen kerrokseen lapsen ja rattaiden kanssa? Kauankohan siihen menisi?

Vierailija
7/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aina kun mun tarvitsee mennä hissillä, esim. Terveyskeskuksessa, mulla on vaunut mukana.

Vierailija
8/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tulee liian kuuma. Ei muuta syytä.

Vierailija
9/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeutti suositellut välttämään portaita alkavan kuluman vuoksi, jotta en saa siitä vanhemmiten suurempaa vaivaa. (En ole vanha enkä lihava, joten tätä ei heti ekana uskoisi musta ulospäin.)

Vierailija
10/10 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs postinjakajaa estää käyttämästä portaita, ja niitähän tietysti vähintään toiseen suuntaan käytetäänkin. Itse aikoinaan ylöspäin. Alas hissillä, koska kauhea ravaaminen alaspäin hissin vauhdilla ei oikein ole liikuntaa, eikä siitä metelistä asiakkaatkaan nauttisi.

Nykyisin en käytä hissiä, koska talossani ei moista ole, kuten ei töissä tai oikeastaan kavereillakaan. Jos käytän, se on joidenkin muiden kanssa. Voisi siinä vaikkapa äiti hieman ihmetellä, kun sanon, että mene sinä vaan hissillä, minä kävelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi