Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävin asia minkä olet kuullut lapsen suusta?

Vierailija
25.07.2017 |

Tuli mieleen kun muistelin omaa lapsuuttani. Minulla oli huonot kotiolot ja sekopäinen isäpuoli. Hän suuttui kerran kun heräsi aamulla siihen kun kaverini soitti kysyäkseen tulenko kouluun (kaverilla oli hieman ärsyttävä tapa)

Tämä oli siis jo aikaa kun oli kännyköitä. Hän pakotti ja uhkaili minut kertomaan kaverini puhelinnumeron sanoakseen tälle suorat sanat. Oli kyllä ihmeen asiallinen.

MUTTA koulussa tämä kaveri alkoi itkemään hysteerisenä ja kaikki luokan tytöt kerääntyivät lohduttamaan häntä. Tämä kaveri väitti saaneensa elinikäiset traumat siitä puhelusta ja huusi hysteerisenä minulle miksi annoin hänen puhelinnumeronsa jollekin "pedofiilille"
Sanoin että oli pakko kun en uskaltanut sanoa ei.

Kaikki tytöt katsoivat minua niin inhoten että alkoi itkettämään. Tämä kaveri myös tokaisi:

"No olisit antanut sen vaikka nussia sua perseeseen kun sä olisit vaan nauttinut siitä! Tuollanen pedofiilinrakastaja!"

Tälläiset sanat nelosluokkalaiselta nelosluokkalaiselle kummittelevat edelleen mielessäni.

Kommentit (9)

1/9 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa kun näkee vartijan: "Äiti! Eihän tänään varasteta mitään?"

Vierailija
2/9 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna persettä!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyt luokkakaveri puhui lähes pelkästään rivoja ja pahoja asioita. Mm. raivoisa arvio opettajan kyrvän pituudesta (tämän käskettyä pojan olla ihmisiksi liikunnan tunnilla) oli aika stydiä tavaraa. Tämä 80- luvun alussa, kun kaikilla muka meni hyvin.

Vierailija
4/9 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nyt aikuinen, on aika outoa ja kohtuutonta, että edelleen mielessäsi kummittelee jokin, mitä kymmenvuotias lapsi on ajattelemattomuuttaan sanonut. Hyvin harva muistaisi tuollaista aikuisena. Muistaessaankin ajattelisi korkeintaan, että olipa mulla outoja kavereita. Tai outo isä. Vaivaamatta asialla päätään.

Vierailija
5/9 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotias poika löi päänsä ja eka lause kun tuli tolkkuihin oli isälleen "sä et oo mun oikea iskä mun oikea iskä on Lucifer". Pakko myöntää että nukuttiin toinen silmä auki muutama yö. Ensiavussa sanottiin että ei ole epätavallista jos lapsi puhuu aivotärähdyksen jälkeen sekavia. Mutta silti! 😳

Vierailija
6/9 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 4v toivoi että kuolisin pois kun ei saanut kaupasta herkkuja.

Vierailija
7/9 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. kylmät väreet. lisää!

Vierailija
8/9 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tuo ap:n juttu :( onneksi nykypäivänä lapset eivät puhu tuollaisia.

Vierailija
9/9 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala tuo ap:n juttu :( onneksi nykypäivänä lapset eivät puhu tuollaisia.

Eivätkö? Naapurin häiriintynyt lapsi sanoo vaikka ja mitä. En sano mitä, ylläpito ei muuten taaskaan julkaise kommenttiani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä