Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkiä sairauslomia nykyään kirjoitetaan (synnytyksen jälkeiseen) masennukseen

Vierailija
25.07.2017 |

Luin keskustelua aiheesta ja moni tuntui saaneen vain viikon tai kaksi sairaslomaa. Onko nykyään tosiaan näin? Mitä iloa tuosta sairaslomasta edes on, kun omavastuu on jo sen kaksi viikkoa? Helpommalla pääsee, jos mies ottaa vaan palkatonta vapaata, eikä tarvitse käydä missään tk-lääkärillä (itselläni tosi iso kynnys mennä puhumaan asiasta, enkä ole vielä uskaltanut).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen sairauslomasta nyt puhutaan? Ei kai miehelle kirjoiteta tuosta syystä sairista. Ja jos sulle kirjoitetaan, niin ei se miehen poissaoloon vaikuta, edelleen palkatonta.

Vierailija
2/6 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen sairauslomasta nyt puhutaan? Ei kai miehelle kirjoiteta tuosta syystä sairista. Ja jos sulle kirjoitetaan, niin ei se miehen poissaoloon vaikuta, edelleen palkatonta.

Minulle sairaslomaa, mies jäisi vanhempainpäivärahalle. Sitä vanhempainpäivärahaakaan ei jaksaisi päivän tai kahden takia lähteä hakemaan...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin sairauslomalle kun vauva oli 9 kk, jossain vaiheessa se muuttui kuntoutustueksi. Työhön palasin työkokeilun kautta, kun lapsi oli 3½-vuotias. 

Vierailija
4/6 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sairaslomaa, mies jäisi vanhempainpäivärahalle. Sitä vanhempainpäivärahaakaan ei jaksaisi päivän tai kahden takia lähteä hakemaan...

ap

Tämä kuulosti nyt ehkä vähän rahanahneelta, mutta tarkoitin siltä kantilta, että kun hiusten peseminen tuntuu nyt aika ylitsepääsemättömältä ponnistukselta, niin ei riitä energiaa täytellä jotain kelan lappuja muutaman euron takia :/

ap

Vierailija
5/6 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jäin sairauslomalle kun vauva oli 9 kk, jossain vaiheessa se muuttui kuntoutustueksi. Työhön palasin työkokeilun kautta, kun lapsi oli 3½-vuotias. 

Onko tuosta kauan aikaa? Ja toivottavasti voit jo paremmin.

Itse olen ollut kerran sairaslomalla masennuksen takia, mutta siitä melkein 10 vuotta aikaa. Silloin sain ensimmäisellä käynnillä 2 kuukautta ja b-lausunnolla olisi laittanut vielä pidemmälle sairaslomalle, mutta en silloin halunnut enää jäädä kotiin. Nyt elämäntilanne on hieman eri...

ap

Vierailija
6/6 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi