Ihanaa että Jannasta on jatkuvasti vähäpukeisia kuvia joka lehden lööpeissä!
Ei Jannasta musiikkiuutisia jaksaisi lukeakaan, onneksi niitä ei enää nykyään ole. Toivoisin vielä juttua hänen miessuhteistaan yksityiskohtineen.
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201707252200284544_vd.shtml
Kommentit (21)
Ihana, että jaksat pitää Jannaa mielissämme.
Kerrankn positiivinen aloitus Jannasta! Hienoa.
No jos tykkää hevosista niin sittenhän se tosiaan on kiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllästynyt Janna Hurmerinnan ja Anna Abreun biksu-persekuviin. Olisi mukava nähdä välillä vastaavia kuvia esim. Sannista tai Jenni Vartiaisesta.
Niitä kuvia et koskaan tule näkemään. Sanni on liian laiha nykyään ja Jennillä on liika pienet rinnat julkisiin biksukuviin. Sitä paitsi heidän ei tarvitse sellaisia lööppeihin levitellä, koska tienaavat musiikillaan, toisin kuin Janna ja Anna.
Jannallahan on ihan törkeen hyvä kroppa! Se on kuitenkin jo 35.
Abreun kekkuloiminen puolialasti julkisuudessa on ymmärrettävää, koska hänellä tuskin on paljoakaan säästössä vuosia sitten musiikillaan ansaitsemia rahoja. Firma menossa konkkaan, uusimmat 2 levyä hirvittäviä floppeja ja elämäntyyli luxusta matkusteluineen ja upeine autoineen ja jättiasuntoineen. Eikä mieskään lumilautailemalla rikastumaan ole päässyt. Janna sen sijaan saa rahaa vanhemmiltaan, vaikkei itse mitään enää tienaakaan. Hänen biksukuviin syy on siis uuden miehen metsästys ja heruttelu julkisesti, mikä on kyllä aika säälittävää ja noloa.
Vierailija kirjoitti:
Ei Jannasta musiikkiuutisia jaksaisi lukeakaan, onneksi niitä ei enää nykyään ole. Toivoisin vielä juttua hänen miessuhteistaan yksityiskohtineen.
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201707252200284544_vd.shtml
No eipä ollut kummonen. Tommosia näkee 5 minuutissa kymmenen kun kävelee viikonloppuna Manskua.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ei se miehiä kiinnosta, vaikka olisi 98. Kun voi ottaa vaikka 25 v. hyväkroppaisen. Naiset ei oikein tajua näitä juttuja.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201707252200284544_vd.shtmlNo eipä ollut kummonen. Tommosia näkee 5 minuutissa kymmenen kun kävelee viikonloppuna Manskua.
Sinkkumies
Janna oli aiemmin laulaja mutta ei ole saanut mitään suosittua musiikkia aikaan vuosikausiin. Siksi hän joutuu myymään kroppaansa roskalehdille. Olen samaa mieltä: ei ole erityisen kaunis, lähinnä tavallinen kroppa ja naama jopa epämiellyttävä karmeine kilomeikkeineen.
Kaikkein kamalin ja irvokkain musiikkikappale kautta aikojen on ylivoimaisesti Jannan "Tytöt lähtee tanssimaan". Aivan järkkyä scheissea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201707252200284544_vd.shtmlNo eipä ollut kummonen. Tommosia näkee 5 minuutissa kymmenen kun kävelee viikonloppuna Manskua.
Sinkkumies
Janna oli aiemmin laulaja mutta ei ole saanut mitään suosittua musiikkia aikaan vuosikausiin. Siksi hän joutuu myymään kroppaansa roskalehdille. Olen samaa mieltä: ei ole erityisen kaunis, lähinnä tavallinen kroppa ja naama jopa epämiellyttävä karmeine kilomeikkeineen.
En mä halua artistia haukkua mitenkään, enkä hänen ulkonäköäänkään, vaan ei erottunut edukseen mitenkään massasta kuten Lopetsit ja Mariah Careyt nuorempana.
Otsikon mukaan tietenkin odotin vähän parempaa. Ei mitään vikaa, mutta ei mitään erityistäkään.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
En mä halua artistia haukkua mitenkään, enkä hänen ulkonäköäänkään, vaan ei erottunut edukseen mitenkään massasta kuten Lopetsit ja Mariah Careyt nuorempana.
Otsikon mukaan tietenkin odotin vähän parempaa. Ei mitään vikaa, mutta ei mitään erityistäkään.
Sinkkumies
Omasta mielestään Janna on erityisen kaunis, koska hänen mielestään musiikkia ei tarvita kunhan revittelee vaatteettomia kuviaan julkisuudessa. Ilmoittanut myös että etsii tällä tavalla uutta miestä kun edellinen tummaihoinen petti.
Tavallinen kroppa? Minusta tosi hyvä, ihanan hoikka! Mutta kilomeikeistä olen samaa mieltä, vähempikin riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestään Janna on erityisen kaunis, koska hänen mielestään musiikkia ei tarvita kunhan revittelee vaatteettomia kuviaan julkisuudessa. Ilmoittanut myös että etsii tällä tavalla uutta miestä kun edellinen tummaihoinen petti.
Voidaan me aiheesta keskustella, mutta jätä ilkeily, jooko?
Se ei kaunista ketään.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen kroppa? Minusta tosi hyvä, ihanan hoikka! Mutta kilomeikeistä olen samaa mieltä, vähempikin riittäisi.
Nähtiinkö me eri kuvia, mä tosin kiinnitän ekana huomioni naisen tisseihin, joten voi olla että katson toisin..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se miehiä kiinnosta, vaikka olisi 98. Kun voi ottaa vaikka 25 v. hyväkroppaisen. Naiset ei oikein tajua näitä juttuja.
Sinkkumies
Naisethan näistä antaa itselleen pointsia. Se on vähän eri juttu.
Jannan biisi Tytöt lähtee tanssimaan on aivan huikea. Suomalaisen musiikin kulmakiviä! Oikea popmusiikin peruspilari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllästynyt Janna Hurmerinnan ja Anna Abreun biksu-persekuviin. Olisi mukava nähdä välillä vastaavia kuvia esim. Sannista tai Jenni Vartiaisesta.
Niitä kuvia et koskaan tule näkemään. Sanni on liian laiha nykyään ja Jennillä on liika pienet rinnat julkisiin biksukuviin. Sitä paitsi heidän ei tarvitse sellaisia lööppeihin levitellä, koska tienaavat musiikillaan, toisin kuin Janna ja Anna.
Samaa mieltä olen siitä, ettei Sannin ja Jennin puolialastomia kuvia tulla tosiaankaan julkisuudessa näkemään. Sen sijaan en usko että syynä olisi "liiallinen laihuus" tai "liian pienet tissit", vaan yksinkertaisesti se, että he ovat edelleen menestyviä muusikkoja ja ovat julkisuudessa esillä vain sen takia. Pitävät yksityiselämänsä itsellään ja alastoman kroppansa paljastavat vain lähipiirilleen koska heillä ei ole rahantarvetta sitä muille esitellä.