Miten superherkkäihoinen voi siistiä bikinirajat?
Tämä on minun ikuisuusongelma. Lähes kaikista konsteista saan kamalan ihottuman ja kutisevan alueen joka pois vain lähtee kasvattamalla pöheikkö takaisin. Kärsin bikinialueestani ja haluaisin sen siistiä mutta en tiedä miten? Olen myös hajusteyliherkkä eli Veetkään ei toimi, se olisi muuten kivan hellä...
'
Onko kellään vinkkejä? Kosmetologilla en ole käynyt - tekeekö ne siellä tuollaista ajelua/vahausta ja paljonkohan se maksaa? Tuleeko siitäkin herkistymiä?
Pliis, apua!
Kommentit (6)
Kallista puuhaa, mutta jälkiä ei ole tullut ja karvat pysyy poissa pitkään.
Ajelemalla, nyppimmällä ja vahaamalla seuraa se, että näytän ihan ruttoiselta, laitoin mitä voiteita, rasvoja taikka muita aineita tahansa.
on ostaa hyvälaatuisia kertakäyttöisiä höyliä, ja käyttää niitä vain sen yhden kerran. Tässä ei kannata säästää...
Mua se sänki pistelee niin armottomasti, että meinaan tulla hulluksi.
Nykyään sen sänkiongelman lisäksi iho menee ihan hirveelle näpylle. Olen kokeillu erilaisia höyliä ja erilaisia aineita, mutta en ole löytäny sopivaa. Mä en siis kulje missään bikineissä, vaan lahkeellisissa uimapuvuissa tai housuissa :(.
alkoholipitoisella kasvovedellä. Tällä hetkellä käytössä Lumenen raikastava kasvovesi (vihreä). Päälle viellä vähän perusvoidetta niin ei kuivu. Mulla toi on auttanu. Ja ehdottomasti sheivausvaahtoa.
Ja riittääkö esim kerran kesässä vai tarviiko kk:n välein tehä?
Ap