Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oot tehnyt tänään, ennen klo 16 ?

klo 16
25.07.2017 |

Ite roikkunut AV-palstalla, syöny jääkaapista jotain epämäärästä, vaivoin vaihtanut astiat koneeseen, imuroinut huonosti. Plarannut AV-palstaa ja ottanut kunnon naurut, päivän paras sillivoilepä -säästö . Ai niin suihkussa kävin ja nyt mietin lähtiskö ulos syömään ja ehkä kävis uimassa. Matotkin odottanut autossa pyykkilaituria.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuntouttavassa työtoiminnassa, ompelin sellasta mattoa ja turhaannuin kun käsin ommellessa pistin itseäni vähän väliä sormeen. Tein kahvakuulajumppaa. Meinasin nukahtaa bussiin kotimatkalla. Kävin kaupassa ja söin eilistä mustikkapiirakkaa.

Vierailija
42/43 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut joka on ollut töissä? :D Lomat siis on lusittu, ja toista viikkoa työelämässä taas.

Heräsin klo 6.15, keitin kahvit, selasin n.20min nettiä kahvia juoden, söin pari leipää. Ruokin kissan. Pyöräilin töihin 6km, töissä klo 7.30-15.30. Töiden jälkeen sama matka takaisin kotiin.

Nyt olen taas lähtöpisteessä, eli päiväkahvilla kotona selaillen nettiä. Ai niin, kotiin tultuani ruokin taas kissaa, petasin sängyn ja laitoin tiskit. Kohta asioille, sitten ruokaa, pieni jumppa ja loppuilta oleskelua. Sänkyyn n.21 jälkeen koska huomenna sama uusiksi. Normiarkea. 

Mää olin kanssa töissä eilen. Aamulla heräsin  klo 6:30, käytin koiria, kävin suihkussa ja join miehen keittämää kahvia + tein muita aamutoimia. 7:30 aikaan lähdin miehen kyydissä töihin, aloitin siellä vähän ennen kasia. Normaalisti olen töissä noin neljään mutta eilen lähdin jo klo 12 koska mulla alkoi vihdoin kesäloma, töihin takaisin vasta 28.8! Kävin keskustassa lounaalla ja parilla siiderillä, sokoksen herkussa ruokaostoksilla ja tulin linkillä kotiin. Siinä kerkesin vielä ennen 16 ulkoiluttaa koiria ja imuroida jne.

Tänään en aio paljoakaan jaksaa. Koirat käytety ja kahvimuki kädessä nyt. Ulkona näyttää epävakaiselta, taidan valita netflixistä jonkun sarjan ja mennä sohvalle viltin alle. Mies vielä tän viikon töissä ennen kuin jää kanssa lomalle, lauantaina pakataan kamat ja koirat autoon ja poistutaan appivanhempien mökille keskelle ei mitään kolmeksi viikoksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin av:lta kirjoitusharjoituksia. Tilasin Tieteen kuvalehden, vaikka mies pitää minua liian tyhmänä sitä lukemaan. Tänään istun klo 8.00-15.55 odottamassa, joko postiluukku kolahtaa. Kahvia siemailen mukista, ehkä kohta keitin taas porisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme