Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä oot tehnyt tänään, ennen klo 16 ?

klo 16
25.07.2017 |

Ite roikkunut AV-palstalla, syöny jääkaapista jotain epämäärästä, vaivoin vaihtanut astiat koneeseen, imuroinut huonosti. Plarannut AV-palstaa ja ottanut kunnon naurut, päivän paras sillivoilepä -säästö . Ai niin suihkussa kävin ja nyt mietin lähtiskö ulos syömään ja ehkä kävis uimassa. Matotkin odottanut autossa pyykkilaituria.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herännyt

Vierailija
2/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin. Huomasin, että olen unohtanut pyykit koneeseen toissapäivänä. Yritin selvittää asiaa, mutta turhauduin ja jätin sikseen.

Keitin kahvia ja söin jääkaapista mitä oli (kabanossia ja pienen palan juustoa). Luin muutaman sivun Proustin kirjaa: Ala recherche du temps perdu. Menin päikkäreille.

Heräsin. Pukeuduin. Nyt kello on 16.07 ja meinaan lähteä baanalle.

Onneksi lomaa on jäljellä vielä kolme ja puoli viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sängystä vielä poistunut.

Pohjetta rapsutin kun sitä kutitti.

Kerran katsoin ikkunasta ulos sateiselle parkkipaikalle.

Vierailija
4/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin. Huomasin, että olen unohtanut pyykit koneeseen toissapäivänä. Yritin selvittää asiaa, mutta turhauduin ja jätin sikseen.

Keitin kahvia ja söin jääkaapista mitä oli (kabanossia ja pienen palan juustoa). Luin muutaman sivun Proustin kirjaa: Ala recherche du temps perdu. Menin päikkäreille.

Heräsin. Pukeuduin. Nyt kello on 16.07 ja meinaan lähteä baanalle.

Onneksi lomaa on jäljellä vielä kolme ja puoli viikkoa.

Kuulostaa tutulta. Pese pyykit uudelleen, kun kerkeet.

Vierailija
5/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yhdeksältä kun mies ilmoitti keittäneensä mulle kahvia. Selailin palstaa, kävin suihkussa, lisää selailua, autoin kaveria jolla ongelmia ebayn kanssa, keitin kananmunia ja nyt selailen taas. Kohta ruokin ja leikin lemmikkien kanssa ja kun mies tulee töistä teen meille ruokaa. Ei mulla oikeen suuria suunnitelmia ole tälle päivälle. Tämmöistä rentoa oleilua vain.

Vierailija
6/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse nukun päivisin, jäänyt yövuoro tottumus päälle ja todennäköisesti jos joskus jotain työtä saan niin seon joko ilta tai yövuoroja, aamut on perseestä, mutta olen tiskannut siitä huolimatta tänään! Eilen kävin kauppareissulla, täytyy huomiselle keksiä jotain, ehkä tölkkienpalautusreissu...

Vierailija
7/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 12.30, lääkäri soitti, söin katkarapusalaatin ja join cappuccinoa, oon kattonu jotain sotaleffaa ja ollut tällä palstalla. Äsken aloitin tiskaamaan mutta se jäi kesken.

Vierailija
8/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainut joka on ollut töissä? :D Lomat siis on lusittu, ja toista viikkoa työelämässä taas.

Heräsin klo 6.15, keitin kahvit, selasin n.20min nettiä kahvia juoden, söin pari leipää. Ruokin kissan. Pyöräilin töihin 6km, töissä klo 7.30-15.30. Töiden jälkeen sama matka takaisin kotiin.

Nyt olen taas lähtöpisteessä, eli päiväkahvilla kotona selaillen nettiä. Ai niin, kotiin tultuani ruokin taas kissaa, petasin sängyn ja laitoin tiskit. Kohta asioille, sitten ruokaa, pieni jumppa ja loppuilta oleskelua. Sänkyyn n.21 jälkeen koska huomenna sama uusiksi. Normiarkea. 

Vierailija
9/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 10:50 LOL, vein hoitokoiran "aamulenkille", aamukahvit, uimaan (1km), suihku, hiustenpesu, kaupasta einettä kotiin, kotona söin ja join kahvit. Nyt palstailen hetken (aloitin ennen klo 16), kohta koiruli lenkille.

Vierailija
10/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ja nautin aamupalan parvekkeella, jossa luin kirjaa, poika heräsi, tein hänelle smoothien protskulla ja lounaaksi lämmitin eilistä spagua (pojalle), pesin koneellisen pyykkiä, imuroin, tamppasin matot, pyyhkäisin lattiat kostealla, hain paketin ärrältä, kävin suihkussa, meikkasin, kiharsin hiukset, vaihdoin pojan huoneeseen lakanat, söin pitsan, jonka poika haki, väsähdin sohvalle ja kattelen telkkaa, kohta lähden kauppaan. Laiska olo, kun en ole urheillut ollenkaan....

Vierailija
11/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin Oulusta Kuopioon siskon luo.

Vierailija
12/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 5.50 töihin, jossa olin 15.15 asti. Kävin kaupassa ostamassa perunoita joiden kypsymistä nyt oottelen. Väsyttää...

Vierailija
13/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt, palstaillut, tehnyt kotitöitä, kasannut purjejollan, harrastanut seksiä ja avannut ensimmäisen oluen. Kyllä lomalla on mukavaa. Vielä kun tuo sade loppuisi, niin pääsisi purjehtimaan.

Vierailija
14/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 9, selailin aamun lehden ja tein itselleni aamupalaksi munakkaan ja mansikkasmoothien. Peseydyin ja aloin naputella koneella töitä noin 10.30. Söin lounaan klo 14 ja sitten naputtelin taas töitä koneella. Nyt työt saa olla tältä päivältä paketissa ja seuraavaksi siivoilen ja lähden mieheni kanssa ulos syömään.

Vierailija
15/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen kympiltä. Sitten tiskaus (käsin), ruoka- ja kauppalistan suunnittelua. Käynti "kirkolla", jossa asiointia neljässä eri liikkeessä. Mökillä tavarat paikoilleen, postin perkaus. Kolmen jälkeen grillattiin ja syötiin muutama sunnuntaina matkalta mukaan tarttunut raakamakkara. Kastelin pihan kaikki kukat. Nyt olen istunut tässä oluen kanssa yli puoli tuntia ja pohtinut, lämmitänkö saunan tänäänkin plus miettinyt, jaksaako illalla vielä syödä "oikeaa" ruokaa! Voi tätä lomalaisen ihanaa arkea :)

Vierailija
16/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 0430, töihin kuudeksi, töistä pois 14, kotona 1530. Istun loppupäivän koneella ja syön.

Vierailija
17/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin noin klo 13. Paistoin kalapuikkoja aamiaiseksi. Kävin lenkillä ja samalla kaupassa. Keitin kahvit. Paistoin munia, makkaraa ja pekonia lounaaksi. Join kirnupiimää. Klo 16 olin jo miettimässä mitä tekisin tänään ja se mietintä on edelleen kesken. Taidan kohta lähteä jonnekin ulos syömään ja juomaan muutaman oluen.

Vierailija
18/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä 8-16

Vierailija
19/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudelta ylös ja töihin. Syömistä. Sarjan katsomista. Bussissa istumista. Kohta ruuan teko huomiselle ja suihku. Arki.

Vierailija
20/43 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, lapsille aamupala, siivosin, lounas, ompelin vanhimmalle tytölle uuden hupparin kolmannen luokan aloitusta varten ja ekalle menevän bambupuuvillatakista päättelin langat. Vielä pitäis käydä ostamassa niille uudet housut kun kumpikin otti ja kasvoi pituutta kesän aikana.