Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mä aina löydän tuuliviirit tai muuten vaan epäkypsät :´( Auttakaa tarvin tukea!

Vierailija
01.04.2006 |

Hel***ti sentään.. Oli ja on tunnetta pelissä heti alusta saakka ja sit se idiootti voi sanoa hetkenä minä hyvänsä kaiken hyvän keskellä että nyt off.. Tää oli jo kolmas kerta lyhyen ajan sisällä.. ja kun mä kerrankin luulin löytäneeni ihmisen joka musta välittää. Takana tosi paha/pahoja kokemuksia ja luulin et nyt mullekin suodaan onnea.

Miten joku voi jutella niin paljon tulevaisuudesta ja yhteisestä elämästä ja seuraavana päivänä taas sanoa että anteeks mut nyt tuntuu taas ettei voida olla yhdessä. Siis mitä hel***tiä....

Ku mä kaipaan tota ihmistä kaikesta huolimatta. On myös tunne kun tää on tälläistä pelleilyä ollu et ei tää tähän jää.. Mitä tehdä että saa miehen " nalkkiin" ? Kuitenkin tähän saakka ollut niin ettei olla kuitenkaan voitu olla erossa toisistamme.

Tuolla miehellä myös pahoja kokemuksia takana ja on sanonut et hänestä tuntuu ettei voi luottaa kehenkään. Hän on myös monet kerrat sanonut et miten mun kaltainen ihminen voi olla hänen kanssaan et saisin paljon paremman miehen kaikinpuolin.. No minkä sitä tunteilleen mahtaa.. Meillä molemmilla on muuten " liuta" lapsia edellisestä suhteesta.

Vai katoanko lopullisesti tuon miehen elämästä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tälläisestä tulla mitään?

Vierailija
2/11 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi mitään vippaskonsteja tekemään. Jos mies tietää tunteesi ja halusi, eikä halua jatkaa, niin ei voi mitään. Tsemppiä sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoo kun tuo mies just sanoi et tosiaan haluaa olla mun kanssa ja jutteli just kaikennäköistä tulevaisuudesta ja että kohta työnosalta (hänen) helpottaa ja päästään viettämään enemmän aikaa yhdessä. Jutteli hieman yhteisistä lapsistakin. ja sit taas seuraavana päivänä näin... En tajua mitä sen päässä liikkuu?!?

Vierailija
4/11 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku hylätyksijäämisen pelkokin taustalla, tai sitten ei.

Toista ei kuitenkaan voi pakottaa, aiheuttaa vain enemmän perääntymistä.

Vierailija
5/11 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisko jollain omakohtaisia kokemuksia tuollaisesta tuuliviiristä?

Vierailija
6/11 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodelta 88-89. Mies on nyt 40 v ja eikä vieläkään sitoutunut. Hän ei kykene. Eikä kykenekään, ennenkuin menee terapiaan.

Miksi sinä siis aina löydät tuuliviiriin... hmmm.... Oletko koskaan lukenut Tommy Hellstenin käsitteestä virtahepo olohuoneessa? Se kertoo läheisriippuvuudesta. Näin intuitiivisesti veikkaan, että olet itse läheisriippuvainen ja vedät puoleesi toista samanlaista. Sinulla ei läheisriippuvuus ilmene sitoutumisen pelkona, vaikka jollain toisella se ilmeneekin.

Läheisriippuva on ihminen, joka on elänyt lapsuudessaan alkoholistiperheessä/mielenterveysongelmaisessa perheessä/sairaalloisessa uskonnollisessa perheessä tai muussa, jossa on ollut niin hallitseva ja rajoittava ilmiö, ettei ole voinut olla oma itsensä.

Vierailija
7/11 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet?

Luulen että meillä on sama heppu osittain kuvioissa. että olen tämän lapsiliudan äiti joka " ei ole enää kuvioissa" ..:(

Vierailija
8/11 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä olen...

Vierailija
9/11 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on enää vain riesana ja hankaloittamassa elämää joten tuskin olet sinä! Kuinka vanha olet ja montako lasta sulla on? Sitä paitsi tällä exällä ei ole nettiä..

Vierailija
10/11 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vuodelta 88-89. Mies on nyt 40 v ja eikä vieläkään sitoutunut. Hän ei kykene. Eikä kykenekään, ennenkuin menee terapiaan.

Miksi sinä siis aina löydät tuuliviiriin... hmmm.... Oletko koskaan lukenut Tommy Hellstenin käsitteestä virtahepo olohuoneessa? Se kertoo läheisriippuvuudesta. Näin intuitiivisesti veikkaan, että olet itse läheisriippuvainen ja vedät puoleesi toista samanlaista. Sinulla ei läheisriippuvuus ilmene sitoutumisen pelkona, vaikka jollain toisella se ilmeneekin.

Läheisriippuva on ihminen, joka on elänyt lapsuudessaan alkoholistiperheessä/mielenterveysongelmaisessa perheessä/sairaalloisessa uskonnollisessa perheessä tai muussa, jossa on ollut niin hallitseva ja rajoittava ilmiö, ettei ole voinut olla oma itsensä.

En ole koskaan lukenut tuota kirjaa. Saattaa olla että elämän pahat kokemukset on tehnyt musta jonkinlaisen läheisriippuvaisen sitten mutten ole tosiaan tuollainen on/off tyyppi. Taitaapi olla niin että mun on vaikee päästää irti..? Oma lapsuuden perheeni on ollut hyvä ja ei ole mitään noista ollut kuvioissa.

Vierailija
11/11 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tietty ihmistyyppi vetää toista puoleensa. Nämä tuuliviirithän ovat yleensä hyvin rentoja seuraihmisiä - minun kokemukseni mukaan tosin. Kuka niistä ei pitäisi?

Minä olin tuolloin hyvin nuori, eikä meillä ollut lapsia. Nyt olen jo 37, ja vakaasti naimisissa iät ajat. Tuosta tuuliviirikokemuksesta viisastuneena löysin yhteiskunnan peruspilarin, upseerin, itselleni, joka on perusrehellinen ja selkärankainen yksilö. Sitä piirrettä olen monesti siunannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän