Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut vanhemmat puhuvat niin ilkeästi lapsistaan?? Piti lähteä lenkille itkemään

Vierailija
25.07.2017 |

Kuuntelin taas kun äitini siskonsa kanssa puhuu paskaa minusta, meikit, vaatteet hiukset on kaikki ihan yleinen naurun ja pilkan aihe... Olen myös kuulemma laiska eika äiti edes usko että valmistun koulusta. Hänestä jos yhden pahan sanan sanoo niin oon paskin tytär ikinä. Lapsesta asti oon saanu kuunnella tuota haukkumista ja vittuilua, mikään ihme että ollu masentunut jo 5 vuotta. Itkettää ja sattuu niin paljon

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi levität nais- ja äitivihaa?

Vierailija
2/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö puhumaan tästä asiasta isäsi tai jonkun muun sukulaisesi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isään en oo väleissä, samanlainen idiootti + viina. Kaikki läheiset sukulaiset on äidin hyviä ystäviä, joten kaikki heille kerrottu kerrotaan myös äidille. Helvetin juoruakkoja koko suku. Ystäville olen jutellut.ap

Vierailija
4/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isään en oo väleissä, samanlainen idiootti + viina. Kaikki läheiset sukulaiset on äidin hyviä ystäviä, joten kaikki heille kerrottu kerrotaan myös äidille. Helvetin juoruakkoja koko suku. Ystäville olen jutellut.ap

Miten äitisi reagoi jos sanot, että hänen sanansa satuttavat?

Vierailija
5/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kaduttaa etten tehnyt itsestäni lastensuojeluilmoitusta lapsena/teininä ota johonkin tuollaiseen tahoon yhteyttä ja kerro masennuksesta ynnä muusta. Tai koulupsykologiin jos sellaisia on. Vanhemmilla on liikaa valtaa tehdä lastensa elämästä helvettiä, johonkin vastuuseen ne on saatava.

Vierailija
6/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin ei toivottu lapsi, kuten minäkin. Äitini on inhonnut minua aina. Ei koskaan mitään positiivista sanottavaa. Kun joskus on muisteltu  minun ja sisarusteni vauva-aikoja, niin olen aina saanut kuulla olevani se " ärsyttävä rääkyjä".

Minua harmittaa, etten sanonut äidilleni suoria sanoja, ja katkaissut suhdettani häneen. Mutta, kun meitä aina aivopestään ajattelemaan, äidin rakkautta ja "oma äiti armas" löpinöitä. Sitä pitkään ajattelee, että oma äiti ei voi vihata.

Sympatiat ap:lle

Vierailija
7/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sanoo, että sanomiset on vain vitsiä ja "älä ole niin tosikko." Olen täysi-ikäinen, asunut vuoden jo omillani mutta en oo saanut äitiä lopettamaan tuota. Onneksi nähdään/jutellaan vaan viikoittain enää,muuten olisin jo varmaan tappanut itseni

Vierailija
8/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes lapsena tajunnut, että äidin sanomiset ei ole ok. Kasvoin siihen että olen tyhmempi,huonompi ja lihavampi kuin muut ja vasta teini-iässä tajusin että kaikki äidit ei hauku lapsiaan.ap

Vierailija
9/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti sanoo, että sanomiset on vain vitsiä ja "älä ole niin tosikko." Olen täysi-ikäinen, asunut vuoden jo omillani mutta en oo saanut äitiä lopettamaan tuota. Onneksi nähdään/jutellaan vaan viikoittain enää,muuten olisin jo varmaan tappanut itseni

No hyi hemmetti mikä äiti. Paha ihminen.

Vierailija
10/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu teitä itkijöitä taas, saatana että menee hermo vaan tällaisen itkupaskan lukemisessakin.

Vierailija
11/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi hemmetti mikä äiti. Paha ihminen.

Niinpä. On vielä taitava esittämään ihanaa äitiä ulkopuolisille, kukaan ei usko (tai halua uskoa) että on oikeasti helvetin hankala ihminen

Vierailija
12/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tehdään pieni mielikuvitusmatka: mitä uskoisit, tai pelkäisit tapahtuvan, jos et enää pitäisikään yhteyttä äitiisi ja siskoosi? 

Vierailija
13/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet yhteyksissä edes viikoittain?

Vierailija
14/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa paha mieli tätä lukiessa. Tekisi mieli sanoa että älä välitä, mutta eihän siitä voi oikeen olla välittämättäkään. Aikuisena kun pääset asumaan omillasi, sun ei enää tarvi sietää moista tympimystä yhtään enempää kuin on välttämätöntä. Toivon että sulla on tai löydät muita fiksuja läheisiä ihmisiä elämääsi jos perheestä ei tukea saa... Kaikki tsempit sulle!

Vierailija
15/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Minua haukkui oma isäni mm. lihavaksi yms. Yritä puhua jollekulle, joka ymmärtäisi. Äiti tai isä voi olla lapselleen todella pahoja :(

Vierailija
16/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet yhteyksissä edes viikoittain?

On tosi hankala katkaista välit kokonaan. Asutaan samassa kaupungissa ja hän tapaa esimerkiksi serkkuani, hyvää ystävääni paljon. Jos katkaisen välit katkaisen ne periaatteessa koko sukuuni.

Vierailija
17/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otat asennetta tähän asiaan ja puhut silmätysten äitisi kanssa asiasta. Jos kerta näin paska olo on niin mitä voisit menettääkään? 

Itse olen sen verran sisukas että en rupea olemaan mikään "lattialuuttu" jolla pyyhitään lattioita.

Vierailija
18/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Ap sun pitää muuttaa riittävän kauas,et pidä yhtään mitään yhteyttä äitiin etkä siskoosi.

Unohdat kaiken,aloitat puhtaalta pöydältä.

Mistä haukkuminen johtuu,oletko ollut läski?

Vai purkaako äitisi omaa paskaa oloaan sinuun? Juoppo mies ym.

En puhunut omasta siskostani vaan äitini, tätini siis. Muutto on vuoden päästä onneksi edessä. Uskon että äiti on purkanut yksinäisyyttään ja rahahuoliaan, olin lapsena pullukka, niin on äitinikin ollut koko ikänsä ylipainoinen. Poikaystäviä on ollut varmaan kymmeniä, ei ole hankala kuvitella miksi eivät ole kauaa kestäneet.Ap

Vierailija
19/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa paha mieli tätä lukiessa.

Samoin. Mikään ei ota päähän niinkuin kolmevuotiaan lailla itkevät aikuiset.

Vierailija
20/25 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa paha mieli tätä lukiessa.

Samoin. Mikään ei ota päähän niinkuin kolmevuotiaan lailla itkevät aikuiset.

Eikö edes giljotiini?