Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä värisen maton laittaisitte mustan sohvan kaveriksi?

Matto-ongelma
25.07.2017 |

Meillä on siis musta nahkainen divaanisohva, musta sellainen "kori"sohvapöytä jossa vaalean tammen värinen kansilevy, ja tv-taso on valkoinen ja tv-tason vieressä mustat sisustustikkaat. Minkä värinen matto mielestänne sopisi tähän kokonaisuuteen? Valkoista olen miettinyt mutta ainakaan kokovalkoinen ei tule kyseeseen koska koira välillä ryntää suoraan sisälle paskasilla tassuilla. Linkatkaa jos tulee jotain tiettyä mattoa mieleen! Koko täytyy olla 160x240 tai isompi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen tai Punainen tai sininen. Riippu *huoneen* muusta värityksestä.

Vierailija
2/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen

Vierailija
4/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talja

Vierailija
5/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein mikä vain käy mustan sohvan kanssa, koira huomioiden joku värikäs jossa on vähän mustaa ja ehkä valkoistakin, muut värit jotain ihan oman mielen mukaan.

Vierailija
6/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustavalkoinen lehmäntalja

Vierailija
7/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaen valkoiset seinä kuten suomessa tapana punainen matto jos moisesta valko-musta-puna meiningistä tykikää, muuten ehkä sininen. Muutama lampaantalja ei ihan hassu idea sekään.

Vierailija
8/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiruskea-beige akselilla jokin sävy? Tai tummemman harmaa? Minkä värinen lattia?

Vierailija
9/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on luonnonvalkoinen lankamatto mustan nahkasohvan kaverina tummalla parketilla, näyttää mielestäni kivalta vaikka kissataloudessa onkin välillä melkoinen murheenkryyni.

Vierailija
10/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persialaistyyppinen punarusehtava-kuvioitu.

Vierailija
11/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen lattia teillä on? Seinien väri?

Vierailija
12/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koiran vuoksi harmaa matto. Muuten olisi valkoinen.

Vierailija
13/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean mustavalkoinen Stockholm villamatto. Tai tummanvihreä villamatto.

Vierailija
14/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidallinen, sellainen missä mustan ja valkoisen lisäksi muutamaa muuta väriä.

Vierailija
15/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon myös verhoita.  Ikean Stockholm matto kävisi minun mielestäni.

Vierailija
16/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ne sisustikkaat helvetin kuuseen!

Maton väriä valittaessa täytyy tietää seinien ja lattian väri.

Kouluta koirasi!

Vierailija
17/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata laittaa koiratalouteen mustavalkoista mattoa, ainakaan jos koirasta lähtee karvaa. Itse tein sen töpin ja imuroin mattoa joka päivä, eikä siltikäön ollut siistin näköistä.

Vierailija
18/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää musta-valkoinen, musta-punainen-sininen sävyt on niin nähty. Harmaa ja musta taas on aika ankee ellei oo tosi nätti matto kyseessä, joku tasaharmaa on ihan nounou.. Toki noitakin saa piristettyä somisteilla, esim huonekasveilla. mm viherkasvit ja valkonen on ihanan freessi yhdistelmä.

Paha sanoa kun ei nää muuta asuntoa/tiiä lattioiden, seinien/verhojen väriä, millasia tauluja jne, mutta miten ois joku murrettu vihreä tai joku muu sävy (ei suoraan pääväri) mistä pidät? Mikä on sun lempiväri? Joku kaunis kuvio tms..

Itse olen käyttänyt sisustamisessa sitä taktiikkaa, että olen valinnut neutraaleja sävyjä ja sitten yhden värin, joka näyttäytyy eri yksityiskohdissa ja tekstiileissä. Pelaan myös aika paljon tekstuureilla. Oman kämpän värimaailma on beessi, valkoisen sävyjä, vähän hopeaa (koska vaaleanharmaa puulattia) ja kylkeen sellanen raikas turkoosi. Sitä (juuri tiettyä turkoosin sävyä) löytyy pienenä annoksina eri puolilta kämppää joko hankittuina tavaroita ja tekstiileinä (kuten päiväpeittoa jne) sekä itse maalattuna (mm. Pöytäryhmä ja taulujen karmit). Muuten pelaan erilaisilla pinnoilla ja tekstuureilla.

Sisustaminen on kivaa, ja kun tekee omaa silmää miellyttäviä valintoja ja uskaltaa kokeilla, ei voi mennä kovin pahasti pieleen! :)

Vierailija
19/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tila ole aika kolkko, jos on pelkkää mustaa ja valkoista? Mitä värejä löytyy verhoista ja tauluista? Itse laitoin mustan sohvan kaveriksi maton, jonka pääväri on keltainen. Keltaista löytyy myös verhoista ja tauluista. Suosittelen jotain kirkasta, mutta kuitenkin lämmintä sävyä, jotta tila piristyy, muttei kuitenkaan muistuta modernia lääkärikeskuksen aulatilaa.

Vierailija
20/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen koira? Joku bambumatto / punottu vois sopia, helppo imuroida ja kurajäljet ei tartu samalla tavalla ku johonki valkoseen karvamattoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän