Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko aikuisen lapsesi muuttaa takaisin kotiin milloin vain jos on tarve?

Vierailija
25.07.2017 |

Siis puhutaan nyt vaikka yli 25 v, että on jo kunnolla aikuinen. Elämä kolhinut, tullut ero jne. Tuli mieleen kun työkavereiden kanssa asiasta puhuttiin.

Perusteluja kuulisin myös mielelläni.

Antaisitko aikuisen lapsesi muuttaa takaisin kotiin milloin vain jos on tarve?

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä yhtäkään syytä miksi en antaisi. Tai no ehkä, jos asuisin yksiössä ja lapsen mukana tulisi kolme lasta.

Itse muutin vanhempieni luokse, kun erosin exästäni, eikä uusi kotini ollut vielä valmistunut. Visiitistä tuli lähes 10 kk mittainen ja mielestäni suoriuduimme hyvin. Tosin vanhemmillani oli iso asunto ja meillä lasten kanssa iso huone, johon mahduimme hyvin. Tästä olen kiitollinen.

Vierailija
2/3 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä antaisin, etenkin tyttären.

Pojat pärjäävät aina:

pojat eivät tule raskaaksi, eikä vaimo hakkaa heiltä nenää murskaksi kun vihanpuuska iskee.

Itse yritin palata kotiin eronneena 25-vuotiaana, käskettiin häipyä ja viedä rojuni muualle.

Muutinkin sitten hädissäni Turvakotiin ja hommasin itse uuden asunnon,

vanhempien "tuki" oli pilkkaa,

solvaamista ja omaakehua, miten heillä ei ole koskaan ollut tuollaisia ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin kyllä, mutta sitten vähän reunaehtoja. Jos muuttaminen tapahtuisi sen vuoksi että on narkkari ja lentänyt ulos vuokrakämpästä niin ehdot olisivat aika tiukat kotiin muutolle. Lisäksi kyseessä pitäisi olla tilapäinen ratkaisu ellei asunnossamme olisi "omaksi" asunnoksi kelpaavaa tilaa. Lisäksi vuokranmaksusta voitaisiin keskustella tilanteesta riippuen.

Muuten tilapäisesti tervetuloa milloin vain asumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi