Kysynpä täältäkin
kun sain keskenmenon jokin aika sitten ja nyt on ollut pahoinvointia ja nippailuja vatsassa ja myös turvotusta kun housuja on vaikea saada kiinni,ja rinnatkin aristaa..että voisko tää olla sitä itteensä vai ei,koskaha uskaltais testata?viime menkat loppu 16.6 ja nyt mulla on menossa kp 30,millasia oireita teillä on kun ovuloit??
Kommentit (4)
Mei 00 ja 02 lapset, pikkukolmosta tehty jo 2.5v..
Viime raskauden alussa siis silloin 02 menkat loppu jo ennen kuin alkoivatkaan, eli tuhrumaista tiputtelua oli pari kolme päivää...
Nyt jännätään alkaako menkat huomenna vai... rinnat on ollu arat jonkun aikaa. Ei mitään oireita, joten yritän pysyä rauhallisena, toistaiseksi olen onnistunut siinä..!
(meil tikuttelua vasta 2:ssa kierrossa, viimex bongasin elämäni ensimäisen plussan tai 3pvää vaaleeta ja tummempaa viivaa.. oletin et se oli sitä)
Mietin myöskin tuota testin tekoa, ajattelin katsoa viikonlopulle asti jos hermokestää..
Negaa näytti... tuntuu silti oudolta kun menkat viipyilee ja "tuhruilee"... omitusta. Oiskohan vielä joku toivonkipinä olemassa? Miten Mami79 sinun -02 raskaudessa jossa tuhrua alussa, missä vaiheessa sait plussan?
Muistaakseni mulla alkoi pahoinvointi kaikista hajuista/tuoksuista heti "tuhruilun" jälkeen, joten olin täysin varma plussasta jo ennen testiä! Ja mieskin oli..
Mull nykyisin monesti alkaa menkat "omituisesti" olen laittanut sen liian vahtimisen ja kuvitelun piikkiin.. Välil pää aika sekasin, tukea vaikea saada muilta kun jo 2 lasta he ovat ihania, mut syli tuntuu tyhjältä ja kaipaa sitä raskus ja vauva aikaa..
Tänään käytiin kaupoilla, en hakenu testiä.. Ajattelin selvitä lauantaihin tai viikonlopun yli, katella et miten käy.. Ei mitään "oireita" eikä( ihme kyllä) jännitystä. Itseasiassa ensimmäisen kerran 2.5v mukava ja odottava olo...
Katotaan miten käy! Toivotaan parasta :)
Yksi lapsi ennestään (-01) ja nyt toinen haaveissa. Ekalta tulin heti raskaaksi, eli tämä niin sanotun kuumeilun, haaveilun ja yrityksen maailma uusi minulle vielä.
Viimeiset menkat loppui n.8. tai 9. kesäkuuta, nyt kiertopäivä 38 menossa ja menkat ei KAI ole alkaneet. Maanantaina tuli jotain haaleata tuhrua pissalla käydessä paperiin, sama eilen ja tänään. En yhtään tiedä oikkuileeko menkkojen alkaminen ( epänormaalia minun tapauksessa) vai voisiko kyse olla muusta. Tissit on tosi kipeät, mutta ne on mulla aina kipeät ennen menkkoja.
Kävin ostamassa apteekin oman testin ja nyt mietin teenkö jo illan aikan vai vasta aamulla...
Olo on epätodellinen mutta toivoa täynnä, pelkään että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä vaikka ei edes siltä tunnu.
Onko yleistä että varhaisessa raskaudessa voisi tulla pientä tuhrumaista vuotoa?
Kertokaa viisaammat....